Bij nader inzien is dat niet het laatstequote:Op zondag 28 maart 2010 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laatste avondmaal en hij neemt pizza, dude.
Graag gedaanquote:Op zondag 28 maart 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
hehe me 2. ty bong
als ik de een topic sluit, hoeven jullie geen 5 minuten te wachten hoor
Ik weet dat je het probeert te vermijden het sluiten, maar dacht nou wacht maar ff afquote:Op zondag 28 maart 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
hehe me 2. ty bong
als ik de een topic sluit, hoeven jullie geen 5 minuten te wachten hoor
Drukte net op de f5 hahaquote:
Dan zwaai ik even terug naar jequote:
Goeie timing danquote:
Zwaait terugquote:
Hey heksquote:
hehe, ik zou bij god nooit weten wat ik als titel moet neerzetten. ik wacht dus maar braaf tot een ander zo lief is er een te openenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet dat je het probeert te vermijden het sluiten, maar dacht nou wacht maar ff af
Ik denk jij zet ridders en jonkvrouwen neerquote:Op zondag 28 maart 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik zou bij god nooit weten wat ik als titel moet neerzetten. ik wacht dus maar braaf tot een ander zo lief is er een te openen
Zie de mijne (deze) is niet origineel maar dat maakt voor een SC niet zoveel uit, gewoon openen en de rest gaat vanzelfquote:Op zondag 28 maart 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik zou bij god nooit weten wat ik als titel moet neerzetten. ik wacht dus maar braaf tot een ander zo lief is er een te openen
ik dacht er nog ff aan iddquote:Op zondag 28 maart 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk jij zet ridders en jonkvrouwen neer
Nou vind hem wel goed, het klopt iigquote:Op zondag 28 maart 2010 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zie de mijne (deze) is niet origineel maar dat maakt voor een SC niet zoveel uit, gewoon openen en de rest gaat vanzelf
in al die jaren op fok heb ik nog nooit een topic geopend. is eigenlijk wel een traditie vind ikquote:Op zondag 28 maart 2010 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zie de mijne (deze) is niet origineel maar dat maakt voor een SC niet zoveel uit, gewoon openen en de rest gaat vanzelf
Daarom juistquote:Op zondag 28 maart 2010 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ik dacht er nog ff aan idd
maar t is 2010 he
Ik schrok me de 1e keer kapot, moest Laysa bellen hoe moet datquote:Op zondag 28 maart 2010 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
in al die jaren op fok heb ik nog nooit een topic geopend. is eigenlijk wel een traditie vind ik
Hou hem hier, hou hem hardquote:
Mss moet je die traditie eens doorbreken en gewoon ff een topic openen, al is het maar hier of bijv in ONZquote:Op zondag 28 maart 2010 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
in al die jaren op fok heb ik nog nooit een topic geopend. is eigenlijk wel een traditie vind ik
lol, maar wat ga je nu doen vanaf morgen? weer massa bij trainen? of eerst afvallen en dan massa bij?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, de pizza beviel niet echt, dus zit nu aan de boterhammen
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik schrok me de 1e keer kapot, moest Laysa bellen hoe moet dat![]()
hahaha Gomi, het is toch te triest voor woorden he met me, slinger af en toe de stream aan en wat zie ik een HEK, ja echt een heel mooi ijzer HEK en voor de rest kut met peren.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hey, heb je je weten los te rukken van sv en de boeiende streams?
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
nou zie, dat dus. ik zou laysa niet eens kunnne bellen dus ik zou ws nu nog bezig zijnquote:Op zondag 28 maart 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn! Ja hoi, Gomi hier...hoe open ik een topic?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
nou zie, dat dus. ik zou laysa niet eens kunne bellen dus ik zou ws nu nog bezig zijn
hehe, in onzin kom ik al helemaal nooitquote:Op zondag 28 maart 2010 22:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hou hem hier, hou hem hard(even copypaste van Nachtegiel)
[..]
Mss moet je die traditie eens doorbreken en gewoon ff een topic openen, al is het maar hier of bijv in ONZ
Het is ook erg ingewikkeldquote:Op zondag 28 maart 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja, je legt het wel goed uitquote:Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn! Ja hoi, Gomi hier...hoe open ik een topic?
ik volg sv allang niet meer. ik heb de hoop al opgegeven. zelfs de knulligheid is niet leuk meerquote:Op zondag 28 maart 2010 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha Gomi, het is toch te triest voor woorden he met me, slinger af en toe de stream aan en wat zie ik een HEK, ja echt een heel mooi ijzer HEK en voor de rest kut met peren.
was vanavond naar De Tudors aan het kijken, zo mooi, alleen die koning al pppffttt en dat op mijn leeftijd, zwijmelen als een puber![]()
Ja whahahaquote:Op zondag 28 maart 2010 22:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is ook erg ingewikkeld
Een topic openen is toch wel eng ergens
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan mis je watquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:16 schreef Toverheks het volgende:
whaa Laysa moest mij ook de 1e keer uitleggen hoe het moest, een topic openen he
quote:
ach, met het groepje hier op FOK heb ik het erg naar mijn zin, en ach ben een chatter dus lul gezellig over alles en nog wat meequote:Op zondag 28 maart 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ik volg sv allang niet meer. ik heb de hoop al opgegeven. zelfs de knulligheid is niet leuk meer
Het angstzweet brak me spontaan uit de eerste keer dat ik een topic moest openenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is ook erg ingewikkeld
Een topic openen is toch wel eng ergens
Je zou 't hem wel uitleggen, na een seconde of 10 als je van de schrik bekomen bentquote:Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor dat zou ik niet doen...de foon zomaar neergooienquote:Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
heheh ik wachten en tuut... tuut.... tuut
Ja, als je daar niet snel genoeg was had je er opeens 4quote:Op zondag 28 maart 2010 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Het angstzweet brak me spontaan uit de eerste keer dat ik een topic moest openen![]()
DGK COS-topic
ah ik zit eigenlijk alleen hier en heel af en toe in voetbal.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan mis je watok, veel topics zijn bagger maar hier en daar zitten er pareltjes tussen hoor
(Evert ten Napel modus off)
Tuurlijk!!!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zou 't hem wel uitleggen, na een seconde of 10 als je van de schrik bekomen bent.
Ik weet mijn eerste keer niet meerquote:Op zondag 28 maart 2010 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het angstzweet brak me spontaan uit de eerste keer dat ik een topic moest openen![]()
DGK COS-topic
de gein eromheen is leuker dan de streams zelf idd. soms zit ik weleens op de chat hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, met het groepje hier op FOK heb ik het erg naar mijn zin, en ach ben een chatter dus lul gezellig over alles en nog wat mee
Ja en dan wil Kally to the rescue komen, maar voordat ik weer doorhad hoe ik me daar moest inloggen, was de chat al naar bedquote:Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, met het groepje hier op FOK heb ik het erg naar mijn zin, en ach ben een chatter dus lul gezellig over alles en nog wat mee
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zou 't hem wel uitleggen, na een seconde of 10 als je van de schrik bekomen bent.
Ja echtquote:Op zondag 28 maart 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, als je daar niet snel genoeg was had je er opeens 4.
ah k. bel ik de volgende keer dat ik de lapo hebquote:Op zondag 28 maart 2010 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor dat zou ik niet doen...de foon zomaar neergooien
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en dan wil Kally to the rescue komen, maar voordat ik weer doorhad hoe ik me daar moest inloggen, was de chat al naar bed
Sommige dingen kan je misschien maar beter vergetenquote:
ja ik heb jou daar nog nooit gezien, of zit je er stiekum underkufferquote:Op zondag 28 maart 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en dan wil Kally to the rescue komen, maar voordat ik weer doorhad hoe ik me daar moest inloggen, was de chat al naar bed
Hier wel, maar op de chat bij de streams pfff ik zoeken naar een login, nergens te vindenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Maar nu ben je een ervaren FOK!ker en weet je precies hoe alles werkt, toch?
Ik schaam me er niet voor hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je misschien maar beter vergeten
Ik ben er wel geweest hoor, met mijn hyves naamquote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik heb jou daar nog nooit gezien, of zit je er stiekum underkuffer
Ja, maar eigenlijk begon 't drama al eerder. Want mag je nou een nieuwe openen bij post 290, 295 of 300quote:Op zondag 28 maart 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Ja echt![]()
En dan werd er ruzie gezocht welke er open moest blijven, omdat degene die als 2e had geopend wel een uitgebreide OP had gemaakt en die vond dan dat die open moest blijven. Drama alom
gewoon mirc gebruiken. is veel beter dan die chat op die sitequote:Op zondag 28 maart 2010 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier wel, maar op de chat bij de streams pfff ik zoeken naar een login, nergens te vinden, bleek dus gewoon wat tikken dan kom je vanzelf in de login
Geen affiniteit met PC/Internet chat etc.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier wel, maar op de chat bij de streams pfff ik zoeken naar een login, nergens te vinden, bleek dus gewoon wat tikken dan kom je vanzelf in de login
ik zit al gewoon sinds bb1 op fok en dat openen heeft me echt nog nooit geboeid. zolang er mar een topic is, vind ik t bestquote:Op zondag 28 maart 2010 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk begon 't drama al eerder. Want mag je nou een nieuwe openen bij post 290, 295 of 300? Good old times
.
Hele discussies konden daarover ontstaan, de beste tijd om op Fok! binnen te komenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk begon 't drama al eerder. Want mag je nou een nieuwe openen bij post 290, 295 of 300? Good old times
.
Ik vind chat ook niks hoor, gaat mij zelfs te snelquote:Op zondag 28 maart 2010 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen affiniteit met PC/Internet chat etc.Gelukkig zijn er altijd mensen die je graag helpen
Gewoon, bij 300quote:Op zondag 28 maart 2010 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
Waarom verbaast dat me nu nietquote:Op zondag 28 maart 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
O voor wie het weten wil, Amanda had vorige week al lekker de zomer in haar bolletje. In een zeer kort minirokje, ieniemienie shirtje en teenslippers ging ze haar boodschapjes doen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
O voor wie het weten wil, Amanda had vorige week al lekker de zomer in haar bolletje. In een zeer kort minirokje, ieniemienie shirtje en teenslippers ging ze haar boodschapjes doen.
Maar toch pas besloten te registreren in 2005quote:Op zondag 28 maart 2010 22:24 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zit al gewoon sinds bb1 op fok en dat openen heeft me echt nog nooit geboeid. zolang er mar een topic is, vind ik t best
Ik dacht dat het aan mij lag, maar ik vind dat ook zo snel gaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind chat ook niks hoor, gaat mij zelfs te snel
Ik heb ook nog steeds wel trek....zit ff te twijfelen of ik nog yogert ga eten met een berg jam dr inquote:
Graag gedaan, ze is dus nog steeds alive and kickingquote:
Wat let je?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds wel trek....zit ff te twijfelen of ik nog yogert ga eten met een berg jam dr in
Ja nou precies dat, dan wil ik reageren en is waar ik op wil reageren al lang uit beeldquote:Op zondag 28 maart 2010 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag, maar ik vind dat ook zo snel gaan.
Ik heb constant het idee dat ik achter feiten aan loop te hollen.... en dan heb ik best wel een goede conditie
Doe maarquote:Op zondag 28 maart 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds wel trek....zit ff te twijfelen of ik nog yogert ga eten met een berg jam dr in
quote:
yoghurt is t lekkerst zonder iets erinquote:Op zondag 28 maart 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Wat klinkt dat lief, als ik virtueel kan helpen had ik dat gedaan maar helaas bestaat zoiets nog niet
Nee, die staan al een jaar in de kastquote:Op zondag 28 maart 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die ga jij zeker weten niet opeten
Mijn hersenen kunnen dat niet aanquote:Op zondag 28 maart 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou precies dat, dan wil ik reageren en is waar ik op wil reageren al lang uit beeld
Ja vind ik persoonlijk ookquote:
Heul boos doen tegen Lays, dat helpt.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:29 schreef BONG4002 het volgende:
![]()
Wat klinkt dat lief, als ik virtueel kan helpen had ik dat gedaan maar helaas bestaat zoiets nog niet
hehe dat klinkzo zoet dat t glazuur van je tanden springt.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das zo zuur...nee ik ga nu voor de jam en bastard suiker
quote:
Gewoon zuur en puur?quote:
Lief hoorquote:
Heel soms danquote:
Maar dat kan ik nietquote:Op zondag 28 maart 2010 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heul boos doen tegen Lays, dat helpt.
yeah gewoon puur yoghurt. ik vind dat lekkerquote:Op zondag 28 maart 2010 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon zuur en puur?
[..]
Lief hoor![]()
* BONG4002 zend yoghurt
Weet je wel dat het een hele opluchting voor me is dat ik niet de enige benquote:
Waarom?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heul boos doen tegen Lays, dat helpt.
quote:
tering half 6. ik draai me dan nog een paar keer om geloof ikquote:Op zondag 28 maart 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
Ik ga nu dus hetzelfde probleem als mijn kinderen krijgen, de wekker gaat om half 6 maar ik heb echt nog geen slaap
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:33 schreef gomi het volgende:
[..]
ik wilde niet zeggen heel soms, maar als je dat zelf doet ok: heel soms dan
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wel dat het een hele opluchting voor me is dat ik niet de enige ben
Alleen zo jammer dat we morgenochtend wel moeite hebben met ons bed uit te komenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
Ik ga nu dus hetzelfde probleem als mijn kinderen krijgen, de wekker gaat om half 6 maar ik heb echt nog geen slaap
Ja ik liever ook maar ja door oppas problemen is het op de maandag niet andersquote:Op zondag 28 maart 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
tering half 6. ik draai me dan nog een paar keer om geloof ik
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat we morgenochtend wel moeite hebben met ons bed uit te komen
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je gewoon tijd rekken ( zoals dat heet)
Ik ook, bij het journaalquote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
Mn broer heeft de paus deze week gezien....
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
Mn broer heeft de paus deze week gezien....Heb wel ff gevraagd of tie hard Pedoooooooooooooo heeft geroepen
een vergiet met gaatjes, zet je in grote kom, schone theedoek en daar 2 pakken yogurt in leeg knijpen, je zet het in de ijskast de hele dag, je haalt het er uit, schraapt dat dikke yogurt wat nog over is met een lepel van je thhedoek in een schone kom, 2 liter slagroom erbij en mixen maar met de mixer, daar door heen schijfjes banaan en blikje manderijntjesquote:
ah k. wat moet dat moet dan he.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik liever ook maar ja door oppas problemen is het op de maandag niet anders
en heeft hij t gedaan?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
Mn broer heeft de paus deze week gezien....Heb wel ff gevraagd of tie hard Pedoooooooooooooo heeft geroepen
Ik sla idd ff overquote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een vergiet met gaatjes, zet je in grote kom, schone theedoek en daar 2 pakken yogurt in leeg knijpen, je zet het in de ijskast de hele dag, je haalt het er uit, schraapt dat dikke yogurt wat nog over is met een lepel van je thhedoek in een schone kom, 2 liter slagroom erbij en mixen maar met de mixer, daar door heen schijfjes banaan en blikje manderijntjes![]()
als je het zo leest van met een lepel die dikke drab van je theedoek schrapen is toch wel wat onsmakelijk he.
is dat niet soort van hangop ofzo?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een vergiet met gaatjes, zet je in grote kom, schone theedoek en daar 2 pakken yogurt in leeg knijpen, je zet het in de ijskast de hele dag, je haalt het er uit, schraapt dat dikke yogurt wat nog over is met een lepel van je thhedoek in een schone kom, 2 liter slagroom erbij en mixen maar met de mixer, daar door heen schijfjes banaan en blikje manderijntjes![]()
als je het zo leest van met een lepel die dikke drab van je theedoek schrapen is toch wel wat onsmakelijk he.
huh, wel leuk toch, al ben je niet gelovig als ik daar zou zijn en de Paus kwam toevallig langs had ik ook wel even blijven staanquote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
wij noemen het uitgelekte ygurt, maar kan ook wel hangop wezen hoor, is ieder geval erg lekkerquote:
als je komt ga ik het voor je maken, is echt lekker ik kan best koken hoor, of gewoon mixen kan ik ook goedquote:
Slaap lekker lief heksjequote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef Toverheks het volgende:
maar ik zwaai jullie nu weltrusten en slaap lekker straks
Ken je dat niet? Ze noemen het ook wel hangop.quote:
Die kwam niet toevallig langs...die gaf een dienst op zn eigenste plein en mn broer en zn gezinnetje kwamen daar toevallig langsquote:Op zondag 28 maart 2010 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh, wel leuk toch, al ben je niet gelovig als ik daar zou zijn en de Paus kwam toevallig langs had ik ook wel even blijven staan
trustenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef Toverheks het volgende:
maar ik zwaai jullie nu weltrusten en slaap lekker straks
Hij was in rome op vakantiequote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar hoezo heeft hij de paus eigenlijk gezien?
en trusten toverheks
yeah hangop is een oud nederlands nagerechtquote:Op zondag 28 maart 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Ze noemen het ook wel hangop.
Uitgelekte yoghurt ken ik, maar wat is nu weer Jan in de zak????quote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef gomi het volgende:
Hangop is een melkproduct dat vaak als nagerecht wordt gegeten. Hangop wordt bereid uit karnemelk of yoghurt.
Toen hangop nog niet industrieel werd gefabriceerd, werd dit veelal thuis met de hand gemaakt. Hiertoe nam men een vochtige theedoek, die men losjes spande over een schaal door middel van bijvoorbeeld wasknijpers. Hierin schonk men karnemelk of yoghurt. Vervolgens liet men dit een nacht uitlekken en verkreeg men een ingedikt melkproduct met een kwarkachtige structuur.
Hangop wordt soms verward met Jan in de zak, dat echter sterk verschilt qua recept en structuur.
denk dat hangop en uitgelekte yoghurt dus idd hetzelfde is
ah k. dacht ff dat hij belangrijk was in de kerk ofzo, maar dan zou dat pedo roepen al een foute suggestie zijn wsquote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
trusten![]()
[..]
Hij was in rome op vakantie
Dat is inderdaad wel bijzonder, dat onze allochtoon het wel kent en de rest nietquote:Op zondag 28 maart 2010 22:48 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah hangop is een oud nederlands nagerecht
en die allochtoon hier kent t wel
Jan in de zak is een heel oud boerengerecht, en heet ook wel poffert, bofferd ketelkoek of broeder. Het werd alleen bij koud weer gegeten omdat het zwaar op de maag lag, maar het had wel een verwarmend effect. Dat was precies wat men nodig had op de boerderij in de koude winterdagen.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Uitgelekte yoghurt ken ik, maar wat is nu weer Jan in de zak????
arme janquote:Op zondag 28 maart 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
Maak zelf een zakje om de Jan in te doen en leg het zakje 1 uur in koud water. Kook een grote pan water en houd het aan de kook. Laat de rozijnen weken en goed uitlekken. Doe de bloem in een grote kom en maak een kuiltje in het midden. Strooi het zout rondom op de rand. Los het gist op een een beetje lauwe melk. Giet het mengsel in het kuiltje. Het zout mag niet met het gist in aanraking komen. Schenk beetje bij beetje de melk in het kuiltje en maak er een soepel deeg van. Het deeg moet "lopen". Meng op het laatst de rozijnen erdoor. Haal het zakje uit het water en wring het goed uit. Schenk het deeg in het zakje. Knijp het zakje boven het deeg goed dicht. Plaats een grote vuist daarboven en bind het zakje boven de vuist dicht met touw. De Jan moet met koken groeien. Kook de Jan-in-de-zak 3 uur in het kokende water. Keer de Jan na 1,5 uur. Serveer de Jan-in-de-zak in plakken met veel roomboter en suiker.
Die 1e zin
Na die eerste zin ben ik gestopt met lezen, want die eerste zin was al hilarischquote:Op zondag 28 maart 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
Maak zelf een zakje om de Jan in te doen en leg het zakje 1 uur in koud water. Kook een grote pan water en houd het aan de kook. Laat de rozijnen weken en goed uitlekken. Doe de bloem in een grote kom en maak een kuiltje in het midden. Strooi het zout rondom op de rand. Los het gist op een een beetje lauwe melk. Giet het mengsel in het kuiltje. Het zout mag niet met het gist in aanraking komen. Schenk beetje bij beetje de melk in het kuiltje en maak er een soepel deeg van. Het deeg moet "lopen". Meng op het laatst de rozijnen erdoor. Haal het zakje uit het water en wring het goed uit. Schenk het deeg in het zakje. Knijp het zakje boven het deeg goed dicht. Plaats een grote vuist daarboven en bind het zakje boven de vuist dicht met touw. De Jan moet met koken groeien. Kook de Jan-in-de-zak 3 uur in het kokende water. Keer de Jan na 1,5 uur. Serveer de Jan-in-de-zak in plakken met veel roomboter en suiker.
Die 1e zin
Niet gevraagd maar denk van niet...mn nichtje was dr bij dus ze konden niet heel uitgebreid overal naar toequote:
Da's wel jammer, mooiste uitzicht van Romequote:Op zondag 28 maart 2010 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet gevraagd maar denk van niet...mn nichtje was dr bij dus ze konden niet heel uitgebreid overal naar toe
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:51 schreef Kally het volgende:
Ik kan nu nooit meer naar een Jan kijken zonder aan het zakje te denken
Er werken er meerdere bij mij, omg die ga ik morgen keihard uitlachen. Maar dat is niet uit te leggen aan ze dan is het niet leuk meerquote:
nee niet uitleggen. gewoon lachen als je ze ziet is t leukstquote:Op zondag 28 maart 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Er werken er meerdere bij mij, omg die ga ik morgen keihard uitlachen. Maar dat is niet uit te leggen aan ze dan is het niet leuk meer
Die laatste twee zinnen keken de buren wel van op zekers.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, wij zongen het zo:
Cheriooo Cheriooo
murmel murmel huhuhuooo
murmel murmel mhb nogwatklinkers
lala heee jaaaa huhuhuoooo!!!
Maar wel met volle overtuiging.
Geen idee dus.
Welterusten gomiquote:Op zondag 28 maart 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
maar ik ga hier sluiten.
laters en trusten vast
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
nee niet uitleggen. gewoon lachen als je ze ziet is t leukst
trustenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
maar ik ga hier sluiten.
laters en trusten vast
Latersquote:Op zondag 28 maart 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
maar ik ga hier sluiten.
laters en trusten vast
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
maar ik ga hier sluiten.
laters en trusten vast
Ik gooi hier ook de boel dichtquote:Op zondag 28 maart 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
maar ik ga hier sluiten.
laters en trusten vast
Latersquote:
Jij ook Trusten danquote:Op zondag 28 maart 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook zo zachtjes richting slaapkamer, toch maar proberen![]()
![]()
Die shot kan ik me nog herinnerenquote:
Ow, het is een 1 april grap. "Reageer voor donderdag"quote:Op zondag 28 maart 2010 23:12 schreef remlof het volgende:
Oh noes: http://weblogs.nos.nl/met(...)-gute-nacht-freunde/
Ik luister dat programma al bijna elke avond sinds m'n 12e, traditie, elke avond om 11 uur:
En nu willen ze dat gaan veranderen
Hier nog een: Nieuwe politieke partij: Partij voor de Plantenquote:Op maandag 29 maart 2010 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, het is een 1 april grap. "Reageer voor donderdag"
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, wij zongen het zo:
Cheriooo Cheriooo
murmel murmel huhuhuooo
murmel murmel mhb nogwatklinkers
lala heee jaaaa huhuhuoooo!!!
Maar wel met volle overtuiging.
Geen idee dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent nog laat (of vroeg) opquote:Op maandag 29 maart 2010 00:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier nog een: Nieuwe politieke partij: Partij voor de Planten
Ja, met lijsttrekker Rolf Roosquote:Op maandag 29 maart 2010 00:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier nog een: Nieuwe politieke partij: Partij voor de Planten
Lijkt me idd een toffe filmquote:Op maandag 29 maart 2010 01:20 schreef Coos het volgende:
Ontzettend mooie film gezien!
http://www.moviemeter.nl/film/37332
Nah viel mee, de buurman stond zo fanatiek bier te tanken, volgens mij weet die niet eens dat 'we' gewonnen hebbenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Die laatste twee zinnen keken de buren wel van op zekers.
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je mag wel wat vaker komen om te oefenen.
Eerlijk is eerlijk, je zat er wel dicht bij:
Cheerio, Cheerio
In Enschede zingen we zo
Ajax moet dood en AZ moet kapot
en Sparta dat rollen we zo even op.Ohhh ja, dat slaat inderdaad wèl ergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had de wijs wel goed volgens mij![]()
Ja, ik kom nog wel een keer langs om te oefenen
Screw them.
We're going home.
Lekker he!quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Sort of. Want wéér een lekke band. Net als een paar maanden terug eerst een lekke achterband en een paar dagen later een lekke voorband. Gelukkig wel lift én plakker gecharterd, maar heb vanochtend wel een paar krachttermen laten vallen.
Dat is ook weer zo.quote:
Dacht je aan iemand, en deed je vervolgens een specifieke beweging na?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:14 schreef Noek het volgende:
Dus ik trek zo een sprintje buiten, vanuit de sportschool, lekker actief, heerlijk en toen voelde ik iets in mijn enkel. Kweenie wat het is maar het is vast niet goed.Kut!
![]()
Ja! Team Aap hè?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dacht je aan iemand, en deed je vervolgens een specifieke beweging na?
Oh, da's jammer. Je hebt nog wel even, dat scheelt.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb alleen zelf nog niets om over te klagen!
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:14 schreef Noek het volgende:
Dus ik trek zo een sprintje buiten, vanuit de sportschool, lekker actief, heerlijk en toen voelde ik iets in mijn enkel. Kweenie wat het is maar het is vast niet goed.Kut!
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:27 schreef Laysa het volgende:
Zo maar weer lekker ff anderhalf uur hyperen
Word je daar echt druk van ja?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik ook, zit al aan m'n vierde bak koffie sinds 10 uur
Valt mee, ik channel de hyperactiviteit zó in m'n werkzaamheden, whoppa en weer een opdracht afgewerktquote:
Ja dus. Ik val alleen weer zo in slaap zonder koffie maar verder word ik er niet druk van.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Valt mee, ik channel de hyperactiviteit zó in m'n werkzaamheden, whoppa en weer een opdracht afgewerkt![]()
vvvvrrrrooeeeeemm
Dan ben je óf heel erg veel gewend, of niet genoeg.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja dus. Ik val alleen weer zo in slaap zonder koffie maar verder word ik er niet druk van.
Ik ken mensen, ja ja, die gaan helemaal trillen van koffie en moeten 100 keer naar het toilet.
En ik voel niks. Dat vind ik best jammer.
Heerlijk Helder Hertje.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:18 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Ik word er gewoon lekker helder van. Verder niets. Helder de pelder. Maar da's ook mooi hoor, helder.
Muts!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:14 schreef Noek het volgende:
![]()
Oei!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:35 schreef Copycat het volgende:
We hebben vanmiddag een ingelaste interne meeting. Urgent. Geloof niet dat het een goede-nieuws-meeting wordt.
Dat klinkt al niet best inderdaad.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:35 schreef Copycat het volgende:
We hebben vanmiddag een ingelaste interne meeting. Urgent. Geloof niet dat het een goede-nieuws-meeting wordt.
Mij maak je niet zo snel bang.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:39 schreef CarOnline het volgende:
Oei!
Laatste keer dat ik zo'n ingelaste urgente interne meeting had stond ik na een half uurtje met mn ontslagpapieren op straat.
Wil je niet bang maken ofzo hoor
Dat zou het ook nog kunnen zijn!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat klinkt al niet best inderdaad.![]()
De laatste keer dat wij dat hadden was er een collega plots overleden en gevonden op het toilet.
Ja, je zal het wel overleven, deed ik ook, maar leuk is anders, niet waar.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij maak je niet zo snel bang.
Maar zoiets behoort zeker tot de mogelijkheden. Alleen zie ik dat dan weer niet zo snel met mijn functie gebeuren, aangezien ik de enige ben die die functie hierbinnen uitvoert en is een aantal functies momenteel flink overbezet. En gaat het ook over mijn functie, dan wel, overleef ik ook wel. Maar voor hetzelfde geld gaan ze vragen of we akkoord gaan met minder salaris.
Als ze nu eens begonnen met een van de drie directeuren de wacht aan te zetten. Compleet met directeurssalaris en secundaire zaken.
We zullen het wel horen.
Het is dan blijkbaar een collega die ik toch niet misquote:
Op het toilet op het werk? Je zal het toch vindenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat klinkt al niet best inderdaad.![]()
De laatste keer dat wij dat hadden was er een collega plots overleden en gevonden op het toilet.
Goed punt.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dan blijkbaar een collega die ik toch niet mis.
En ... de een zijn dood ...
Je zal er maar liggen!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op het toilet op het werk? Je zal het toch vinden![]()
Spannend Cc
Eerlijk gezegd zou ik het helemaal niet erg vinden. Meer tijd om mijn eigen toko steviger op te zetten en verder uit te breiden. Met behulp van het UWV (of CWI? IK haal die altijd door elkaar).quote:Op maandag 29 maart 2010 12:47 schreef CarOnline het volgende:
Ja, je zal het wel overleven, deed ik ook, maar leuk is anders, niet waar.
Spannend, hoe laat heb je het?
Heb je mijn dakpannen nog ontvangen?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je zal er maar liggen!
Zo half van de pot gezakt met je broek op je enkels... oh bah!
Dat lijkt me echt heel erg![]()
Ah ja, je hebt dus al zicht op wat anders. Mooiste is als je er met een leuke zak geld uit kan dan.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik het helemaal niet erg vinden. Meer tijd om mijn eigen toko steviger op te zetten en verder uit te breiden. Met behulp van het UWV (of CWI? IK haal die altijd door elkaar).
Nee, leuk is anders, maar echt erg vervelend is ook anders.
Om half vier is de meeting, geloof ik.
Euhquote:
Dan krijg je toch een half jaar of een jaar een uitkering als zelfstandige....quote:Op maandag 29 maart 2010 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik het helemaal niet erg vinden. Meer tijd om mijn eigen toko steviger op te zetten en verder uit te breiden. Met behulp van het UWV (of CWI? IK haal die altijd door elkaar).
Nee, leuk is anders, maar echt erg vervelend is ook anders.
Om half vier is de meeting, geloof ik.
Die gouden handdruk zal er wel niet in zitten, als dit soort maatregelen om economische redenen getroffen moeten worden. Maar we lopen ietwat (...) op de zaken vooruit. Voor hetzelfde geld is er wel een collega dood op de plee gevondenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:10 schreef hondjes het volgende:
Dan krijg je toch een half jaar of een jaar een uitkering als zelfstandige....
Maak je veel winst , moet je dit terug betalen
Plus dat je misschien een ..gouden handdruk ..door een paar maanden salaris mee krijgt...
Ben benieuwd...
Mah, dan wachten ze waarschijnlijk niet zo lang. Bij ons werd dat echt binnen een half uur georganiseerd. Kwam de directeur elk kantoor binnenstormen met de woorden: "Over 10 minuten verplichte bijeenkomst in de vergaderzaal!"quote:Op maandag 29 maart 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gouden handdruk zal er wel niet in zitten, als dit soort maatregelen om economische redenen getroffen moeten worden. Maar we lopen ietwat (...) op de zaken vooruit. Voor hetzelfde geld is er wel een collega dood op de plee gevonden.
Ja, nadat onze fusiepartners een jaar terug hier erbij zijn ingetrokken. Op een zichtlocatie. Alles kan, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien gaan jullie wel verhuizen, dat kan ook nog.
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:20 schreef Gert het volgende:
Cc, regel effe live streams!
Leuk voor ons forumpje.
Nee! Maar nu ben ik aardig blind voor vibes. Vooral als ze negatief zijn.quote:
Dat is toch als je ziek bent of zwanger?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:21 schreef Copycat het volgende:
Wat doet het CWI dan?
Ja, alles zal regkom. One way or another. Ik maak me er niet zo sappel om.
Bestaat niet meer, is ook UWV tegenwoordig.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:21 schreef Copycat het volgende:
Wat doet het CWI dan?
Ja, alles zal regkom. One way or another. Ik maak me er niet zo sappel om.
Centrum voor Werk en Inkomen toch? Ik dacht dat dat het nieuwe GAK was en het UWV het arbeidsbureau. Of omgekeerd.quote:
Ah kijk, makkelijker kunnen ze het niet maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bestaat niet meer, is ook UWV tegenwoordig.Dus da's makkelijk onthouden voortaan
![]()
Nou, dat er maar uit mag komen wat je stiekem het liefst wilt!quote:
De dode collega bleek een verzoek om deeltijdWW ... Hoe en wat weten we nog niet, we hebben nu een personeelsvertegenwoordiging die om tafel gaat zitten met de directie.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Is de dode collega van Cc al van de pot gerukt?
Wat is er aan de hand met opa?quote:
Nou, hij is voornamelijk gewoon oud. Maar hij is gister 2x gevallen en toen hebben ze 'm maar even meegenomen naar het ziekenhuis en nu blijkt er een hoop niet in orde te zijn.quote:
Oi, dat klinkt inderdaad niet prettig. Kusje voor opaquote:Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, hij is voornamelijk gewoon oud. Maar hij is gister 2x gevallen en toen hebben ze 'm maar even meegenomen naar het ziekenhuis en nu blijkt er een hoop niet in orde te zijn.
Wiknie ...quote:
DeeltijdWW, werktijdverkorting was een oude regeling, deze is ervoor in de plaats gekomen (heb me snel een beetje ingelezenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh werktijdverkorting, daar hebben erg veel mensen mee te maken gehad de afgelopen twee jaar ja.![]()
Wel opletten als je alsnog ontslag krijgt daarna, als je nu deeltijd WW krijgt heeft dat gevolgen voor je volledige WW als je die aan wilt vragen, schijnbaar.
Door snel je eigen tent op te bouwen of ander werk te zoeken denk ik? Ik heb er ook geen verstand van hoor, heb me ook even snel een beetje ingelezen (op verouderde websites, blijkbaar)quote:Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
DeeltijdWW, werktijdverkorting was een oude regeling, deze is ervoor in de plaats gekomen (heb me snel een beetje ingelezen) .Maar hoe kan ik nu al rekening houden met een verkorting van mijn eventuele WW-periode mocht ik straks alsnog ontslagen worden?
Op zo'n fiets. Maar ik begrijp ook dat je in die deeltijdWWperiode (...) vooral cursussen en dergelozen moet gaan volgen. Heb ik toch heul geen tijd voor, met mijn eigen toko opbouwen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Door snel je eigen tent op te bouwen of ander werk te zoeken denk ik? Ik heb er ook geen verstand van hoor, heb me ook even snel een beetje ingelezen (op verouderde websites, blijkbaar)
Nee, het enige wat ik weet is dat ik morgen meer weet qua voorstel.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Noek het volgende:
Ah gadver Cc, je weet dus eigenlijk nog niet veel.
Zag je het wel aankomen en wanneer verwacht je echte duidelijkheid te hebben?
Voel je je wel oké?
Nee!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plus ...zal die deeltijdWW consequenties hebben voor mijn eigen zaak? Of eerder: heeft mijn eigen zaak (en dan met name de inkomsten daaruit) effect op mijn deeltijdWW?
Ja, maar baan twee is mijn eigen toko. Waarmee ik ben ongeschreven bij KvK. Geldt het dan ook?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Coos het volgende:
Nee!
Pas als je naar de bijstand moet gaat zoiets tellen.
Stel dat je vijf banen hebt dan kan je rustig over drie daarvan WW vangen.![]()
welliswaar gerelateerd aan het aantal gewerkte jaren.
Maakt niets uit!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar baan twee is mijn eigen toko. Waarmee ik ben ongeschreven bij KvK. Geldt het dan ook?
Want dan ga ik eisen dat die clausule weer uit mijn contract wordt gehaald. Die ene waarmee ik opeens niet meer mag bijverdienen. Voor klanten die never en nooit niet klant van mijn werkgever worden.
Die hebben verzekerd dat ze zelf ook inleveren ...quote:Op maandag 29 maart 2010 18:35 schreef Gert het volgende:
En de drie directeuren? Gaan die ook deeltijd WW'en, of hebben die het echt niet normaal zo kéi druk?
Haha uhuh ze scoorden zeker een bewonderend applaus.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hebben verzekerd dat ze zelf ook inleveren ...
En dat geloof ik uiteraard. Meteen.
En dan maar hopen dat je daar ook niet hoeft in te leveren, ten bate van de werkgelegenheid enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 18:52 schreef Gert het volgende:
Eigenlijk nog niet eens zo beroerd, gezien je toch al plannen om zelf directeur te worden van je bedrijf.
O kan ik ook ff kijkenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:28 schreef D. het volgende:
Punten zijn binnen, en team is aangepast voor komend weekend
Ow ja, moet ik ook nog effe doenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:28 schreef D. het volgende:
Punten zijn binnen, en team is aangepast voor komend weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |