abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79696214
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:07 schreef Joene het volgende:
ik doe gewoon nog even blij met mn eerste officiele tijdgeregistreerde 5k / Circuitrun Zandvoort in 32:55.

Dit was dus een tvp.
Ah deze tijd was de bruto tijd , nieuwe "netto" tijd : 32:19

PR 5k: 32:19 dus
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_79696239
Wow, toch wat spierpijn van gisterenochtend. Had ik niet meer verwacht eigenlijk. . Die rustdag is er niet voor niets dus.
pi_79696247
Gefeliciteerd ! dan heb je goed gelopen Ik heb ook spierpijn na gister hoor , maar PERSKINDOL is er niet voor niks
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_79696552
Ik ben nu ongeveer een maand bezig en begin wat te merken.

Ik begin aan te komen (een van mijn doelen ) en het valt me op dat ik me overdag opeens veel minder moe voel dan "vroeger"! En en en, toen ik vanochtend moest rennen om de bus te halen stond ik achteraf niet eens te hijgen!
pi_79696708
ik merk vooral dat mn "uithoudingsvermogen"aanzienlijk verbeterd en ik sta nog steeds versteld van het feit dat in de laatste week van januari nog geen 2 minuten kon rennen , en gister dus 33 minuten
pi_79696949
quote:
Op maandag 29 maart 2010 08:35 schreef Joene het volgende:
ik merk vooral dat mn "uithoudingsvermogen"aanzienlijk verbeterd en ik sta nog steeds versteld van het feit dat in de laatste week van januari nog geen 2 minuten kon rennen , en gister dus 33 minuten
Ja, half Mei zal ik ook ongeveer een half uur moeten kunnen rennen... Nu kan ik nog maximaal 4 min.
Ik kan me nog echt totaal niet voorstellen dat ik dat zometeen zal kunnen..
pi_79697026
Dat kon ik ook niet , ik ben het prototype icteejer , te dik , te lui , en zit de hele dag op mn reet !

Daar was ik zat van ! en kijk nu 10 weken later
pi_79697128
Haha, ik ben ook IT'er. Gelukkig niet te dik, wel véél te lui... Maar het gaat de goede kant op.
Er is dus nog hoop voor mensen als wij.
pi_79697192
ik wilde weer normaal een trap op kunnen lopen zonder een ademhalingsprobleem zegmaar
pi_79697194
Nog een iteejer hier. . Echt dodelijk zo'n zittend beroep...
pi_79697218
Ik ben eigenlijk ook op zoek naar iets anders... Maar ik moet zeggen dat ik me door het hardlopen en de wetenschap dat ik dat 3 keer per week doe, er geestelijk al een stuk beter bij voel.
pi_79697233
Het is echt te ongezond idd.

Maar goed ik had nooit verwacht in zo een korte tijd van 2 minuten naar 33 minuten te kunnen gaan

Hopelijk komt de volgende stap van 33 - 60 minuten ook met dit tempo
pi_79697245
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:08 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ik ben eigenlijk ook op zoek naar iets anders... Maar ik moet zeggen dat ik me door het hardlopen en de wetenschap dat ik dat 3 keer per week doe, er geestelijk al een stuk beter bij voel.
Jahoor, dat scheelt best. Sowieso proberen wij tussen de middag nog wel eens een half uurtje te gaan lunchwandelen, ben ik een paar keer per week met de trein (dus ook fietsen en lopen) en pak ik zoveel mogelijk de trap enzo, maar toch. Ik zou niet graag iets anders willen doen, maar dat zitten is wel een enorm nadeel. Echt enorm slecht voor je ook.
  maandag 29 maart 2010 @ 09:11:37 #39
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_79697273
Boel ITers

* Flappekz sluit aan
Ik ben van pindavlees
pi_79697283
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:09 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Jahoor, dat scheelt best. Sowieso proberen wij tussen de middag nog wel eens een half uurtje te gaan lunchwandelen, ben ik een paar keer per week met de trein (dus ook fietsen en lopen) en pak ik zoveel mogelijk de trap enzo, maar toch. Ik zou niet graag iets anders willen doen, maar dat zitten is wel een enorm nadeel. Echt enorm slecht voor je ook.
Bij mijn vorige IT-baantje was ik nog voortdurend aan het rond lopen, maar bij deze is het écht alleen maar zitten. Soms voelen m'n benen gewoon pijnlijk van de te lange rust.
Ik loop wel altijd van het station naar m'n werk, dus ik heb sowieso twee keer een half uurtje beweging per dag.
pi_79697293
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:09 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

ik vind het itwerk opzich echt superleuk althans (het server/netwerk gedeelte) , maar idd het zitten he
pi_79697328
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:12 schreef Joene het volgende:

[..]

ik vind het itwerk opzich echt superleuk althans (het server/netwerk gedeelte) , maar idd het zitten he
In de bouw is het normaal dat er op je gelet wordt ivm veiligheid en je fysieke gesteldheid, als je ziet hoe dat er bij ons aan toe gaat... oude stoelen, te lage buro's, veel te lang zitten, etc. Daar ga je net zo aan kapot als verkeerd tillen enzo.
pi_79697348
ik heb mezelf aangeleerd elk uur minimaal 10 minuten niet op mn werkplek te zitten. maar goed dat is ook nog veel te weinig, gelukkig hebben wij hier dan wel knappe meubels maar dat komt omdat we een compleet nieuw pand hebben
  maandag 29 maart 2010 @ 09:20:54 #44
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_79697400
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:01 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik ben daar ook mee bezig. Omdat ik eigenlijk mn hele leven alleen maar hele korte sprintjes heb getrokken, liep ik alleen maar op mijn voorvoeten. Dat is nu wel anders
Volgens velen is juist op je voorvoeten lopen, dus niet op je hakken landen, juist de betere manier.
pi_79697432
Klopt dat is namelijk de natuurlijke afloop van je voet , doe maar is blootvoets een stukje door een hal rennen ofzo.
  maandag 29 maart 2010 @ 09:24:23 #46
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_79697461
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:20 schreef Sander het volgende:

[..]

Volgens velen is juist op je voorvoeten lopen, dus niet op je hakken landen, juist de betere manier.
Als ik op mn voorvoeten loop, ben ik meer aan het springen dan aan het lopen. Kost een boel energie
Ik ben van pindavlees
pi_79697478
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:24 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Als ik op mn voorvoeten loop, ben ik meer aan het springen dan aan het lopen. Kost een boel energie
Op je voorvoeten lopen moet je doen met Vibram Five Finger schoeisel en dergelijke.
  maandag 29 maart 2010 @ 09:26:23 #48
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_79697500
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:24 schreef Flappekz het volgende:

[..]

De klap die je lichaam krijgt bij elke stap wordt dan beter opgevangen. Als je je tempo maakt, spring je niet, maar ren je juist keihard.

http://en.wikipedia.org/wiki/Barefoot_running
pi_79697526
Voor wie Barefoot te erg vind !

http://www.vibramfivefingers.com/

De gorilla voeten
  maandag 29 maart 2010 @ 09:30:54 #50
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_79697578
Hmmz...naja...Ik blijf voorlopig nog wel ff experimenteren. Ik loop pas 2 weken
Ik ben van pindavlees
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')