Ah deze tijd was de bruto tijd , nieuwe "netto" tijd : 32:19quote:Op zondag 28 maart 2010 20:07 schreef Joene het volgende:
ik doe gewoon nog even blij met mn eerste officiele tijdgeregistreerde 5k / Circuitrun Zandvoortin 32:55.
Dit was dus een tvp.
Ja, half Mei zal ik ook ongeveer een half uur moeten kunnen rennen... Nu kan ik nog maximaal 4 min.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:35 schreef Joene het volgende:
ik merk vooral dat mn "uithoudingsvermogen"aanzienlijk verbeterd en ik sta nog steeds versteld van het feit dat in de laatste week van januari nog geen 2 minuten kon rennen , en gister dus 33 minuten
Jahoor, dat scheelt best. Sowieso proberen wij tussen de middag nog wel eens een half uurtje te gaan lunchwandelen, ben ik een paar keer per week met de trein (dus ook fietsen en lopen) en pak ik zoveel mogelijk de trap enzo, maar toch. Ik zou niet graag iets anders willen doen, maar dat zitten is wel een enorm nadeel. Echt enorm slecht voor je ook.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:08 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ik ben eigenlijk ook op zoek naar iets anders... Maar ik moet zeggen dat ik me door het hardlopen en de wetenschap dat ik dat 3 keer per week doe, er geestelijk al een stuk beter bij voel.
Bij mijn vorige IT-baantje was ik nog voortdurend aan het rond lopen, maar bij deze is het écht alleen maar zitten.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jahoor, dat scheelt best. Sowieso proberen wij tussen de middag nog wel eens een half uurtje te gaan lunchwandelen, ben ik een paar keer per week met de trein (dus ook fietsen en lopen) en pak ik zoveel mogelijk de trap enzo, maar toch. Ik zou niet graag iets anders willen doen, maar dat zitten is wel een enorm nadeel. Echt enorm slecht voor je ook.
ik vind het itwerk opzich echt superleuk althans (het server/netwerk gedeelte) , maar idd het zitten hequote:Op maandag 29 maart 2010 09:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jahoor, dat scheelt best. Sowieso proberen wij tussen de middag nog wel eens een half uurtje te gaan lunchwandelen, ben ik een paar keer per week met de trein (dus ook fietsen en lopen) en pak ik zoveel mogelijk de trap enzo, maar toch. Ik zou niet graag iets anders willen doen, maar dat zitten is wel een enorm nadeel. Echt enorm slecht voor je ook.
In de bouw is het normaal dat er op je gelet wordt ivm veiligheid en je fysieke gesteldheid, als je ziet hoe dat er bij ons aan toe gaat... oude stoelen, te lage buro's, veel te lang zitten, etc. Daar ga je net zo aan kapot als verkeerd tillen enzo.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:12 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind het itwerk opzich echt superleuk althans (het server/netwerk gedeelte) , maar idd het zitten he
Volgens velen is juist op je voorvoeten lopen, dus niet op je hakken landen, juist de betere manier.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben daar ook mee bezig. Omdat ik eigenlijk mn hele leven alleen maar hele korte sprintjes heb getrokken, liep ik alleen maar op mijn voorvoeten. Dat is nu wel anders
Als ik op mn voorvoeten loop, ben ik meer aan het springen dan aan het lopen. Kost een boel energiequote:Op maandag 29 maart 2010 09:20 schreef Sander het volgende:
[..]
Volgens velen is juist op je voorvoeten lopen, dus niet op je hakken landen, juist de betere manier.
Op je voorvoeten lopen moet je doen met Vibram Five Finger schoeisel en dergelijke.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik op mn voorvoeten loop, ben ik meer aan het springen dan aan het lopen. Kost een boel energie
De klap die je lichaam krijgt bij elke stap wordt dan beter opgevangen. Als je je tempo maakt, spring je niet, maar ren je juist keihard.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik op mn voorvoeten loop, ben ik meer aan het springen dan aan het lopen. Kost een boel energie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |