tis gaysunday dus iedereen is bezigquote:Op zondag 28 maart 2010 23:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is het stil hier
dus ik geef je de rillingen, goh...quote:Op zondag 28 maart 2010 22:14 schreef Cahir het volgende:
Bij het zien van elton john krijg ik altijd de rillingen, doet me namelijk aan TMM denken
Laat hem nou maar, hij is het niet waardquote:Op zondag 28 maart 2010 23:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus ik geef je de rillingen, goh...
gebeurt hier meestal niet veel boeiendsquote:Op zondag 28 maart 2010 23:44 schreef Xiance het volgende:
ik mis weinig merk ik wel
Ik mis een uur. Nee, sterker nog, ik mis TWEE uur, want twee weken geleden ging de zomertijd in Amerika in. Het is niet eerlijkquote:
Slaapsequote:Op zondag 28 maart 2010 23:47 schreef Xiance het volgende:
oh treurign
nou.. slaap lekker allemaal!! wellicht tot later
Bel de politiequote:Op zondag 28 maart 2010 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mis een uur. Nee, sterker nog, ik mis TWEE uur, want twee weken geleden ging de zomertijd in Amerika in. Het is niet eerlijk
Aangifte doenquote:
niet eens mij ?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:44 schreef Xiance het volgende:
ik mis weinig merk ik wel
Dus jij hebt je umbrella not at home gelaten ?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:03 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen... it's (not) raining (men)
Umbrellaquote:Op maandag 29 maart 2010 09:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus jij hebt je umbrella not at home gelaten ?
Ik zeg: Doen!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:14 schreef wonderer het volgende:
ook hoi. *overweegt nog even de ogen te sluiten*
Dat nummer van Umbrella is volgens mij sinds de originele release in 2 jaar tijd al 3 keer "serieus" gecoverd... dat is wel erg veel 'eer' voor een middelmatige jankplaatquote:
Die snoeiharde Reaggaton versie die ik op Cuba gehoord heb vond ik niet leukquote:Op maandag 29 maart 2010 10:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat nummer van Umbrella is volgens mij sinds de originele release in 2 jaar tijd al 3 keer "serieus" gecoverd... dat is wel erg veel 'eer' voor een middelmatige jankplaat
en waar hebben we de eer aan te danken dat u bent terug gekeerd, dan wel neder gedaald in het H topic ?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 08:07 schreef Vlarp het volgende:
Kwartier verslapen, maar toch nog m'n normale trein gehaald
quote:
Wat snap je niet aan Vlarp die zich verslaapt en ik die nu pas wakker word?quote:
zag H langskomen bij new topics en zo kweekte het mijn nieuwsgierigheidquote:Op maandag 29 maart 2010 11:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en waar hebben we de eer aan te danken dat u bent terug gekeerd, dan wel neder gedaald in het H topic ?
Dat een username blauw was en de andere niet ontging je?quote:
Kijken naar usernames is zooo 2009.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat een username blauw was en de andere niet ontging je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |