nee ik ga alleen maar voor $$$ niet voor ¤¤¤quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ze heeft ook platte billen, als er iets niet aantrekkelijk is aan een vrouw dat zijn het wel platte billen.
post ze eens allebei? dan geef ik je mijn professionele meningquote:Op maandag 29 maart 2010 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh geweldig..
nou heb ik over mn billen niets te klagen, maar mn zus heeft een platte kont..
Toch weet ik zeker dat 99% van de fokkers haar echt wel zou geven (:') !!)
je denkt nogal zwart-wit he?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee ik ga alleen maar voor $$$ niet voor ¤¤¤
[..]
oh geweldig..
Toch weet ik zeker dat 99% van de fokkers haar echt wel zou geven (!!)
sorry ik heb 28$ op mijn rekening, daten?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan mij om te beginnen al niet voorstellen dat maar 1% van de mannelijke fokkers homo is en 99% van de vrouwelijke fokkers lesbisch of bi...quote:Op maandag 29 maart 2010 15:24 schreef Ladylike het volgende:
Dan nog... meeste mannelijke fokkers pakken wat ze te pakken kunnen krijgen. Lichamelijke imperfectie is het laatste waar de gemiddelde mannelijke fokker aan denkt als het moment daar is.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik kan mij om te beginnen al niet voorstellen dat maar 1% van de mannelijke fokkers homo is en 99% van de vrouwelijke fokkers lesbisch of bi...
Als ze ook slechts MEAO heeft maakt ze op Fok! zeker geen kans.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
oh geweldig..
Collega's die je lastigvallen met volstrekt niet boeiende monologen van minstens een kwartier over een of ander technisch dingetje, mede veroorzaakt door het onvermogen om nonverbale signalen van desinteresse bij de 'gesprekspartner' te detecteren. Sterker nog, zelfs verbale signalen komen lang niet altijd over.quote:
Ik denk niet dat dat zo ver gaat dat de homosexuelen ook dames pakken... Dat gaat toch iets verder dan lichamelijke imperfectie.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:30 schreef -Techno- het volgende:
Dan nog... meeste mannelijke fokkers pakken wat ze te pakken kunnen krijgen. Lichamelijke imperfectie is het laatste waar de gemiddelde mannelijke fokker aan denkt als het moment daar is.
Ik heb vroeger zo'n heel clubje vriendinnen gekend, die kenden hele musicals uit hun hoofd.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Waar kom je die tegen? Ik heb nog nooit mogen verkeren met zo'n vrouwelijke nerd, en ik zou graag mijn nieuwsgierigheid bevredigen.
Dat zeg ik ook nergens. Ik heb het over de gemiddelde mannelijke fokker, homo's vallen daar buiten.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zo ver gaat dat de homosexuelen ook dames pakken... Dat gaat toch iets verder dan lichamelijke imperfectie.
Hahahaquote:Op maandag 29 maart 2010 15:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Collega's die je lastigvallen met volstrekt niet boeiende monologen van minstens een kwartier over een of ander technisch dingetje, mede veroorzaakt door het onvermogen om nonverbale signalen van desinteresse bij de 'gesprekspartner' te detecteren. Sterker nog, zelfs verbale signalen komen lang niet altijd over.
Dus toch weer het sportschooltype?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:28 schreef Waaghals het volgende:
ach morgen is er weer een poll die uitwijst dat vrouwen vallen op mannen met dikke plofkop harses
ja want alle fokkertjes kijken zo erg naar innerlijk en opleidingquote:Op maandag 29 maart 2010 15:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als ze ook slechts MEAO heeft maakt ze op Fok! zeker geen kans.
Bij een sollicitatie is dat soms natuurlijk wel het geval...quote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef Ladylike het volgende:
toch wel erg dat mensen zo onzeker zijn dat ze menen meer te zijn omdat ze een hogere opleiding hebben
In algemene zin is het wel zo dat een vergelijkbare SES een van de meest betrouwbare indicatoren van partnerkeuze is.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja want alle fokkertjes kijken zo erg naar innerlijk en opleiding
maar om je gerust te stellen: ze heeft HBO opleiding gevolgd en daarna nog studies gedaan (maar toen woonde ze niet meer thuis dus weet het niveau daar niet van)
toch wel erg dat mensen zo onzeker zijn dat ze menen meer te zijn omdat ze een hogere opleiding hebben
Wat een nerdentaaltje bezig jij daar.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
In algemene zin is het wel zo dat een vergelijkbare SES een van de meest betrouwbare indicatoren van partnerkeuze is.
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat een nerdentaaltje bezig jij daar.
Moet jij zeggen, met zo'n onderschrift.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat een nerdentaaltje bezig jij daar.
En dat is dan zeker een foto van de initiatiefnemer van OnePoll?quote:Op zondag 28 maart 2010 11:51 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.nu.nl/lifestyle/2188419/nerd-stiekem-best-sexy-.html
Oh god hemel, heb ik helemaal over deze macho-post heen gelezen! Dit is zo mannelijk dat ik even geen gevat respons meer heb...quote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is gelukt! Ik heb mijn nieuwste verovering in de keuken geparkeerd, terwijl ik zelf even lekker zit te computeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |