Jep, een echte nerd is het!quote:
die komt ook wel eens in de sportschoolquote:
Ter illustratie:quote:Op zondag 28 maart 2010 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het type nerd uit Beauty & the nerd of hoe heette dat programma hoeft voor mij ook weer niet, dat gaat wel ver qua nerderigheid.
Eh juist ja, daar val ik dus niet opquote:
Van die middelste valt nog wel wat te maken! Andere kleren en bril et voilaquote:
I know, maar om zijn ego te sparen heb ik net gedaan of ik dat niet wist. Echte liefde.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:04 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dat is bijna een letterlijke citaat uit "Revenge of the Nerds".
Is dat zo? Ik denk dat ze meer vallen op van die timide Aziatische types.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:47 schreef Waaghals het volgende:
jammer dan dat nerds hier op vallen
![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik heb me vandaag nog niet geschoren, zo maar eens even chickies hosselen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:10 schreef waht het volgende:
Wat is er nerderig aan gezichts- en lichaamsbeharing??
Dat is juist übermannelijk.
Oh wacht, dat lukt dus niet, te mannelijkquote:Op zondag 28 maart 2010 14:39 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb me vandaag nog niet geschoren, zo maar eens even chickies hosselen.
vergeet je bril niet op te zetten! Zonder dat snappen we het natuurlijk niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:39 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb me vandaag nog niet geschoren, zo maar eens even chickies hosselen.
Overigens is dat al jaren geleden uitgewezen d.m.v. onderzoek. De meeste vrouwen vallen gewoon op de middelmaat: niet te soft, maar ook niet te macho. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. In zo'n onderzoek kan je alleen de algemene tendens bekijken.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:05 schreef Triggershot het volgende:
Onderzoek is dus eigenlijk meer dat vrouwen eerder op een soft-caring guy vallen dan een macho. Nerd-Hunk zijn gewoon van die mediatermen om aandacht ergens op te vestigen.
Dank voor de tip. Moet ik ook nog een wolvenshirt aan?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:49 schreef Marouska het volgende:
[..]
vergeet je bril niet op te zetten! Zonder dat snappen we het natuurlijk niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |