abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 maart 2010 @ 17:44:28 #41
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79675303
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:14 schreef marcodej het volgende:

[..]

Mooi.

Onterechte, gegeneraliseerde, klacht.

Lekker net een rondje van 90km gedaan. Na zo'n ritje kan ik altijd wel een veelvoud aan topics openen over andere verkeersdeelnemers: nordic walkers op het fietspad, skeeleraars, wandelaars op het fietspad, mensen met (onaangelijnde) honden, automobilisten die slecht anticiperen, jeugd die met zn drieen naast elkaar fietst, bejaarden die niet reageren op belsignalen en zich argeloos in het verkeer begeven... Je komt ze elke rit wel tegen.
wacht ff, ik wil toch even iets zeker weten, jij bent een wielrenner en je hebt een heuse bel op je fiets
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_79675959
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:39 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Gelukkig weten die mensen wel dat de straat geen wedstrijdparcour is
Maar blijkbaar weten ze niet dat het verkeer geen omgeving is waarin je jezelf argeloos kan voortbewegen.

We rijden hard ja, harder dan andere weggebruikers, maar dat betekent niet dat we een wedstrijd doen. Overigens rijden we alleen hard waar het kan en passen we onze snelheid aan de situatie aan.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:44 schreef Klonk het volgende:

[..]

wacht ff, ik wil toch even iets zeker weten, jij bent een wielrenner en je hebt een heuse bel op je fiets
Yep, is verplicht bij onze club. Neemt niet weg dat ik vind dat het ook zonder bel kan. Het gaat erom hoe je roept. Als je als een idioot "Aan de kant!" gaat schreeuwen, tsja, dan begrijp ik dat mensen dat niet apprecieren. Maar een rustig maar duidelijk "Pardon!" en een bedankje bij het passeren is ook prima. Soms is dat sowieso, ook met bel, wel nodig, want het komt echt meerdere malen voor dat mensen gewoon niet reageren en helemaal in hun eigen wereldje verkeren...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 28 maart 2010 @ 18:08:36 #43
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79676007
ik ga alleen aan de kant als ze bellen, ik ben geen hondje die aan de kant gaat op verzoek van iemand die iets naar me blaft
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_79676328
De goeien lijden ook echt onder de kwaden, want als ik "Bedankt!" roep en een duim opsteek bij het passeren, dan denken sommigen dat ik het cynisch bedoel ofzo en dan krijg ik wat cynische opmerkingen terug. Tsja...

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_79676658
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:44 schreef Klonk het volgende:

[..]

jij bent echt het levende bewijs dat strakke wielerbroekjes je denkvermogen aantasten
Oh verklaar ? Ps Ik heb geen strak wielren broekje! Puh huh
  zondag 28 maart 2010 @ 18:40:41 #46
268089 whitesosa
Life sucks and then you die
pi_79676821
Hier komen ze met honderden door de straat heen. En het is inderdaad een klein deel dat het verpest voor de rest. Die denken dat de straat dan helemaal voor hen is en rijden spelende kinderen en dergelijke zowat om.

Maar er zijn er gelukkig redelijk veel met fatsoen.
Ik las whitesoa ipv whitesosa
pi_79699904
Ik ben mijn bel kwijt
Haters gonna hate.
  Moderator maandag 29 maart 2010 @ 11:27:47 #48
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_79700024
wielrenners, wat een asociaal kutvolk is dat zeg. Denken dat het fietspad van hun is, en alles en iedereen moet maar aan de kant.
Ben je niet snel genoeg kan je van het gehele gay clubje een scheld kanonnade verwachten.
pi_79701914
En als je een fietsmeisje bent?
Haters gonna hate.
  Moderator maandag 29 maart 2010 @ 12:23:11 #50
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_79702028
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:20 schreef CyclingGirl het volgende:
En als je een fietsmeisje bent?
Dan moet je wijdbeens gaan liggen.
pi_79704523
Ik blijf het onzin vinden. Overal zitten rotte appelen tussen.
Haters gonna hate.
  maandag 29 maart 2010 @ 13:47:16 #53
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_79704701
wielrenners, praat me d'r niet van.

Ga je met je vriendin een paar daagjes naar het strand een beetje rondstruinen en fietsen in de duinen en dan wordt je continue lastiggevallen door wielrenners. Dat volk meent echt dat het hele fietspad van hun is

Wat denk je nou zelf. Overdag fietsen op die paden hordes mensen die willen genieten van het weer en de omgeving. Het stikt er van de gezinnetjes met kleine kinderen en soortgelijk grut. Maar nee daar komen de wielrenners hoor. enkelingen die je zonder waarschuwing snoeihard inhalen. Groepen die met ware doodsverachting tussen de groepen normale fietsers doorfietsen. Wielrenners die gaan schreeuwen dat je ruimte moet maken omdat je anders hun tempo d'r uit haalt.

doe normaal man mafkezen. Overdag met mooi weer zijn die fietspaden voor de gezinnen. Wil je ongestoord hard fietsen dan doe je dat maar ergens anders of op tijden dat het niet druk is. Hoeven we gelijk niet meer tegen je dikke reet in die stomme zeembroekjes aankijken

wielrenners
asociaal kutvolk. De turken van het fietspad. Dat zijn ze.
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_79705228
quote:
Op maandag 29 maart 2010 13:47 schreef hamkaastosti het volgende:

Ga je met je vriendin een paar daagjes naar het strand een beetje rondstruinen en fietsen in de duinen en dan wordt je continue lastiggevallen door wielrenners. Dat volk meent echt dat het hele fietspad van hun is

Wat denk je nou zelf. Overdag fietsen op die paden hordes mensen die willen genieten van het weer en de omgeving. Het stikt er van de gezinnetjes met kleine kinderen en soortgelijk grut. Maar nee daar komen de wielrenners hoor. enkelingen die je zonder waarschuwing snoeihard inhalen. Groepen die met ware doodsverachting tussen de groepen normale fietsers doorfietsen. Wielrenners die gaan schreeuwen dat je ruimte moet maken omdat je anders hun tempo d'r uit haalt.

doe normaal man mafkezen. Overdag met mooi weer zijn die fietspaden voor de gezinnen. Wil je ongestoord hard fietsen dan doe je dat maar ergens anders of op tijden dat het niet druk is. Hoeven we gelijk niet meer tegen je dikke reet in die stomme zeembroekjes aankijken

wielrenners

dan ben ik een goede Turk \o/
pi_79710001
Ja idd hier nog een en ik heb geen dikke reet

Er zijn er genoeg die netjes bellen en netjes inhalen en een slimme wielrenner weet waar het druk is en gaat dan elders de polder in.
Haters gonna hate.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:14:38 #56
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_79710449
quote:
Op maandag 29 maart 2010 13:47 schreef hamkaastosti het volgende:

wielrenners
Dus jij bent van dat volk wat zonder om te kijken ineens linksaf slaat, en over de volle breedte van het pad slingert?
pi_79711121
Moest gelijk even aan deze denken:

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_79786296
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:36 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is weer zo ver: het is mooi weer en meteen zijn er hordes wielrenners die weer gaan wielrennen op de weg. Als dit het enige was zou ik nooit een topic open. Maar jammer genoeg is dit niet het enigste. Het is zo'n asociaal volkje; hard schreeuwen als ze er langs moeten, geërgerd zijn als ze er niet langs kunnen, niks terug zeggen als je ze groet, ze zijn immers zo geconcentreerd bezig. En natuurlijk als ze met een grote groep voorbij je willen moet jij aan de kant en niet hun. Want hun hebben volgens zichzelf meer rechten dan anderen. En dan heb je ook nog wielrenners die waar dan ook wildplassen als ze moeten. Niet even netjes in de bosjes maar gewoon aan de kant van de weg: fiets tegen de boom, piemel eruit en lozen maar.

Klacht: wielrenners.
ze hebben tegenwoordig iets nieuws
ze hebben nu een buizje om in hun lul te doen kunnen ze al rijden pissen

en eidereen die eracter rijd komt onder te zitten
pi_79786520
Terechte klacht
Een vriend van mij is ook zo'n verslaafde
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:47:28 #60
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_79786683
quote:
Op maandag 29 maart 2010 13:41 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik blijf het onzin vinden. Overal zitten rotte appelen tussen.
hier serieus gaan reageren
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')