abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 april 2000 @ 17:13:00 #1
374 beelzebub
master of disaster
pi_261138
Dit is misschien wel een flauw voorbeeld, maar ik ben wel benieuwd naar de logistiek achter het hele zaakie. Iemand nog connecties bij de productie zitten toevallig

Hoe zit het met vergunningen e.d.
Brandveiligheid?
Die Bus is aardig zwaar, isssie wel gekeurd enzo?

pi_261139
Goeie vragen Beelz.
Misschien moeten we even de bvd bellen?
Het zou toch een schande zijn als dat allemaal niet goed geregeld is
  woensdag 26 april 2000 @ 22:36:00 #3
2705 cynix
is verdwaald
pi_261140
Jaaah, doen we ook een topic over de fabrikant van de banden van de bus, of die zich wel houdt aan het internationaal arbeidsrecht. Stel toch dat-ie zich bijvoorbeeld schuldig maakt aan kinderarbeid!

Of een topic over de opleiding van de man die opdracht geeft aan de man die de brandblussers heeft opgehangen. Was-ie wel gekwalificeerd om opdracht te geven? En diegene die de brandblussers heeft opgehangen, is dat wel volgens de juiste procedures gebeurd?

Wow, er is nog veel uit te zoeken! Ik open deze topics niet zelf, dat laat ik graag over aan diegene die topics als deze opent.

pi_261141
Goeie tip!
Beelz, aan jou de eer
pi_261142
Bijgetankt? Bijgetankt?

Nergens voor nodig!!
De volgende opdracht is: Duw de bus van Kalkar naar Scheveningen

pi_261143
Ja , en belangrijker nog , rijdt dat ding wel op zwavel arme diesel ? Is de chauffeurs rijbewijs niet verlopen ? Waarom hebben ze geen gordels om als dat ding rijdt? Kloppen de tachografen wel?

  donderdag 27 april 2000 @ 02:00:00 #7
374 beelzebub
master of disaster
pi_261144
Ja ik bedoel als hun kunnen mierenneuken over strafbaarhedne enzo kunnen wij dat ook.
Power to the proletariers
pi_261145
Ja, en wie weet of de ov kaart ook geldig is, of dat je alleen met strippenkaarten moet betalen, en gaat dat dan van het huishoudbudget.
En wie weet hoeveel ventieldopjes de bus heeft? * Hawkwind draaft nu wel erg door denk ik.
Ik ben online
pi_261146
Omhoog met één van de zinnigste bustopics tot nog toe.

ER ZIJN VAST NOG MENSEN MET AANVULLINGEN!!!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')