abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94753507
naja, van die gouden eeuw is nu nog weinig te merken. Al die openheid en tolerantie ist kaput, politiek ongeloofwaardig (nee niet alleen links of rechts, iedereen) en er is een wonder nodig om dit te veranderen. Mijn generatie gaat het niet redden want de meesten hebben bij voorbaat opgegeven.
Doe eens lief!
pi_94753709
Die OP _O_

En ik ben het over het algemeen wel met TS eens, ik erger me er alleen niet aan.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:05:01 #178
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94753777
TS heeft groot deel gelijk, zijn gewoon feiten. Waar is de natuur dan, paar heuveltjes in limburg waar de pvv zo trots op is en hun vlag geplaatst hebben is alles denk ik. En niet te spreken over die boeren in het noorden, die zijn helemaal kansloos.

De VS, dat gaat hem worden. Dat land is tering groot, later daar vestigen en gewoon roadtrips houden van weken, lekker door de prachtige staten van de vs met je auto, dollars in je dashboard, een wapenvergunning aanvragen (o ja, ook dat kan niet in nederland, weer een reden om weg te gaan) en lekker genieten van de natuur en de bevolking... texas, arizona, north dakato, kansas, arkansas, nevada, utah, new mexico, new york, californië, washington, montana, florida, hawaï... het prachtige leven. :)
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:08:02 #179
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94753883
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Je bent een goed geintegreerde allochtoon...

Kennelijk schrijft je net zoals waarschijnlijk een boel Autochtonen de naam van René Descartes fout,
je lijkt je niet eens te realiseren dat Descartes op zn 22e naar Nederland vertrok om onder prins Maurits te dienen en eigenlijk tot 1648 (toen hij de 50 gepasseeerd was) Nederland als voornaamste woon- en werkplaats kende en hier ook zn belangrijke werken schreef en publiceerde.

Haha, dit bedoel ik. Geen bijzondere geschiedenis hebben en dan mierenneuken omdat Descartes tot zijn 50e in Nederland heeft gewoond. :')
De Duitse generaal Von Rundstedt was tijdens de Tweede Wereldoorlog ook in Nederland, voorafgaand aan de Slag om Arnhem, maar hij vocht niet voor Nederland hoor. Hij slachtte de Nederlanders + Geallieerden troepen af, ookal was hij een Duitser die een tijdje in Nederland bleef. Dat maakt hem niet meteen een Nederland en belangrijk voor de Nederlandse geschiedenis.

:')
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_94753906
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef fairytalessuck het volgende:
Die OP _O_

En ik ben het over het algemeen wel met TS eens, ik erger me er alleen niet aan.
Tuurlijk erger je je er niet aan..

Bijvoorbeeld: de steden zijn allemaal hetzelfde.. voor 25 euro zit je in dublin of in hongarije waar het wel degelijk anders is (ryan air).

En in Amerika ben je shit out of luck als je eens flink ziek wordt.. dan zijn er geen sociale vangnetten en mag je zelf maar bekijken hoe je je sores gaat oplossen.
De mogelijkheden om Nederland een weekendje te ontvluchten zijn enorm. En het hoeft niet veel te kosten. De stranden van california zijn mooi hoor maar die van Spanje ook. En daar ben je zo (en nog goedkoop ook) met het vliegtuig. Ik zie het probleem allemaal niet zo. De meeste problemen van de OP zijn vanuit een materialistisch perspectief (BOEHEOHEO hun hebben grote huizen met zwembaden en ik niet BHOEHOEHOE) maar je kunt in Nederland net zo lekker in een flatje wonen en je geld besparen voor zaken die er wel toe doen (lekker op reis elk weekend etc etc).

Ligt toch echt aan de eigen instelling :)
pi_94753957
Oké, ik ben zelf 100% Nederlander, geen punt, maar ik ben het helemaal met je eens TS! Mijn hemel wat heb ik het toch zwaar gehad in dit land vol regeltjes en verplichtingen. Oké, er zijn een aantal punten waarbij ik denk van dat gaat wel ietsje te ver maar over het algemeen terechte klacht. Wij moeten emigreren TS! :P

Heb ook nog een punt eraan toe te voegen. Aan de ene kant: de politie hier mag niets! Ze moeten eerst zelf halfdood liggen voor ze eindelijk wat terug mogen doen! En aan de andere kant: ze komen altijd aan je deur of ze pikken je van straat voor de kleinste dingen maar als er écht iets fout gaat zijn ze nergens!

Go TS :P

PS. Ja, ik heb werkelijk alles gelezen. Nee, ik ben niet geestelijk gestoord! :P
pi_94754013
Wat iemand eerder ook al zei. In de VS heb je natuurlijk mooie natuur, maar daar moeten ze 6/7 uur voor rijden, het is niet allemaal om de hoek. Nouja als je hier 6/7 uur rijdt zit je middenin het zwarte woud of ergens in Denemarken.

En gelukkig zijn in de VS de woningen wel allemaal anders:

Maarja, de VS is ook gewoon kut.

Vriendin en ik zijn zelf serieus aan het overwegen naar Canada te gaan. Zij heeft daar al 4 jaar lang gewoond, maar is twee jaar geleden terug gekomen naar Nederland.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:12:52 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_94754063
Die woningen zijn als je goed kijkt inderdaad wel allemaal anders. Gelukkig komen ze daar in Nederland nu weer op terug. Die eenheidsworst was echt verschrikkelijk, maar in de nieuwe vinexwijken varieren ze de gevels al meer.

Overigens heb je in grote steden als Washington DC wel echt het bos om de hoek, voor sommigen zelfs vanuit hun tuin, maar dat heeft natuurlijk met de uitgestrektheid van het land te maken. De supermarkt is dan weer een kwartier rijden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_94754100
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Hier ben ik het overigens wel roerend mee eens. Moet zeggen dat Rotterdam, EIndhoven en Utrecht nog wel een paar unieke winkeltjes hebben maar daar moet je echt goed naar zoeken. Maar alles wordt langzaam dezelfde soort winkel. Als je iets anders wilt dan moet je over het algemeen op internet zoeken.

Maar mark my words, de komende jaren worden speciaalzaakjes in dorpjes weer helemaal de bom, dat loopt nu helemaal leeg omdat de grote zaken zich niet kunnen onderhouden daar.
En waarom zou de situatie in Nederland uniek zijn? In het buitenland hebben ze geen grote winkelketens die het staatbeeld in de meeste steden bepalen? :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_94754127
Nederland is trouwens wereldleider in het ontwikkelen van medische technologie, chip-ontwikkeling en waterschap-technieken. Toch niet zo gek voor een klein kutlandje waar iedereen hetzelfde is.
Doe eens lief!
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2011 @ 11:16:42 #186
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_94754206
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
Wat iemand eerder ook al zei. In de VS heb je natuurlijk mooie natuur, maar daar moeten ze 6/7 uur voor rijden, het is niet allemaal om de hoek. Nouja als je hier 6/7 uur rijdt zit je middenin het zwarte woud of ergens in Denemarken.

En gelukkig zijn in de VS de woningen wel allemaal anders:
[ afbeelding ]

Maarja, de VS is ook gewoon kut.

Vriendin en ik zijn zelf serieus aan het overwegen naar Canada te gaan. Zij heeft daar al 4 jaar lang gewoond, maar is twee jaar geleden terug gekomen naar Nederland.
Dat kán geen foto uit de VS zijn, ik zie nergens zwembaden, ook niet de beroemde privacy waar TS zo dol op is, iedereen kan gewoon bij iedereen in de tuin kijken en de voortuinen stellen ook niets voor. Hoax :(
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:18:55 #187
8369 speknek
Another day another slay
pi_94754287
Volgens mij zijn het ook echt sloeberhuizen, of ze zijn nog niet af ofzo, want helemaal niemand heeft uberhaupt iets in de tuin.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_94754357
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef speknek het volgende:
Volgens mij zijn het ook echt sloeberhuizen, of ze zijn nog niet af ofzo, want helemaal niemand heeft uberhaupt iets in de tuin.
Ze zijn te druk bezig met genieten in de natuur .. en de rest zit bij de bank die omgevallen is, en de hypotheek terug wil.
pi_94754359
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef Prenzlauer het volgende:
Nederland is trouwens wereldleider in het ontwikkelen van medische technologie, chip-ontwikkeling en waterschap-technieken. Toch niet zo gek voor een klein kutlandje waar iedereen hetzelfde is.
Denk dat dat de lokale bevolking die gewoon natuur wilt zien echt geen reet boeit om eerlijk te zijn..
  Forum Admin dinsdag 29 maart 2011 @ 11:32:32 #190
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_94754827
Er is een heleboel mis met Nederland(zoals met veel landen), maar wij Nederlanders zijn koning in onszelf weg te cijferen en te klagen en te kankeren.

We hebben veel bereikt als klein poeplandje, vergeet dat niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_94754880
Ja maar dat is dus ook typisch Nederlands. Dat eeuwige klagen, zeuren en "bij hun is alles veel beter" gedoe.
  Forum Admin dinsdag 29 maart 2011 @ 11:35:18 #192
pi_94754927
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar dat is dus ook typisch Nederlands. Dat eeuwige klagen, zeuren en "bij hun is alles veel beter" gedoe.
Niks van aantrekken, al die grote praatjes over emigreren.. sowieso dat de helft het al niet eens doet, en de helft die het wel doet, daarvan is 70 procent binnen een paar jaar terug. :')

Amerika, het is een prachtig land.. om te bezoeken, niet om er te wonen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_94755059
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Niks van aantrekken, al die grote praatjes over emigreren.. sowieso dat de helft het al niet eens doet, en de helft die het wel doet, daarvan is 70 procent binnen een paar jaar terug. :')

Amerika, het is een prachtig land.. om te bezoeken, niet om er te wonen.
En dat geldt voor heeel veel landen die er op papier uitzien als een paradijs op aarde. Ja alleen in de reisgidsjes en als je er op vakantie gaat ja :P
  Forum Admin dinsdag 29 maart 2011 @ 11:42:42 #194
pi_94755187
Uhu, Nederland kan je ook aanprijzen als een paradijs op aarde, hoeren, wiet, zoveel verschillende mensen in de steden.. jammer dat dit knake-kabinet alles om zeep helpt.. en ik ben zeker niet links georiënteerd :')!
pi_94755443
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef Prenzlauer het volgende:
De Sovjetten liepen ook op veel gebieden voor. Aanschouw de ironie...
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_94755553
quote:
Denk dat dat de lokale bevolking die gewoon natuur wilt zien echt geen reet boeit om eerlijk te zijn..
Natuur, fuck toch op. De natuur is er alleen uit om dood en verderf te verspreiden. Wat mensen willen is naar die kunstmatig opgebouwde stukje land gaan om daar te kunnen picknicken.
En daar heb je de Veluwe voor, groot genoeg stuk natuur en een uniek ecosysteem. Wel weer een kunstmatig in stand gehouden ecosysteem maar dat komt omdat stadsflikkers zoals jij het anders zielig vinden voor de beestjes.
Doe eens lief!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:57:09 #198
8369 speknek
Another day another slay
pi_94755721
Picknicken op de veluwe? Al die pleuris heideplanten in je reet. Geeft mij maar een mooi stadspark, kun je op de hoek nog extra rose scoren als je zonder komt te zitten, en je hebt zonnende grietsies. Plus, een park is veel mooier dan de natuur.
pi_94755748
wat een gezeik, emigreer dan gewoon. :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:02:50 #200
340214 VGAverzekering
jullie krijgen geen geld!
pi_94755939
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:57 schreef DarkElf het volgende:
wat een gezeik, emigreer dan gewoon. :+
Ja, heel makkelijk zeggen.
Mensen hebben het slecht in Libië... dan moeten ze maar ook oprotten naar een ander land :')
hopeloze amateurs, laten zich verzekeren en krijgen toch niets van ons, hahahahahah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')