Haha, dit bedoel ik. Geen bijzondere geschiedenis hebben en dan mierenneuken omdat Descartes tot zijn 50e in Nederland heeft gewoond.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je bent een goed geintegreerde allochtoon...
Kennelijk schrijft je net zoals waarschijnlijk een boel Autochtonen de naam van René Descartes fout,
je lijkt je niet eens te realiseren dat Descartes op zn 22e naar Nederland vertrok om onder prins Maurits te dienen en eigenlijk tot 1648 (toen hij de 50 gepasseeerd was) Nederland als voornaamste woon- en werkplaats kende en hier ook zn belangrijke werken schreef en publiceerde.
Tuurlijk erger je je er niet aan..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef fairytalessuck het volgende:
Die OP
En ik ben het over het algemeen wel met TS eens, ik erger me er alleen niet aan.
En waarom zou de situatie in Nederland uniek zijn? In het buitenland hebben ze geen grote winkelketens die het staatbeeld in de meeste steden bepalen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Hier ben ik het overigens wel roerend mee eens. Moet zeggen dat Rotterdam, EIndhoven en Utrecht nog wel een paar unieke winkeltjes hebben maar daar moet je echt goed naar zoeken. Maar alles wordt langzaam dezelfde soort winkel. Als je iets anders wilt dan moet je over het algemeen op internet zoeken.
Maar mark my words, de komende jaren worden speciaalzaakjes in dorpjes weer helemaal de bom, dat loopt nu helemaal leeg omdat de grote zaken zich niet kunnen onderhouden daar.
Dat kán geen foto uit de VS zijn, ik zie nergens zwembaden, ook niet de beroemde privacy waar TS zo dol op is, iedereen kan gewoon bij iedereen in de tuin kijken en de voortuinen stellen ook niets voor. Hoaxquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
Wat iemand eerder ook al zei. In de VS heb je natuurlijk mooie natuur, maar daar moeten ze 6/7 uur voor rijden, het is niet allemaal om de hoek. Nouja als je hier 6/7 uur rijdt zit je middenin het zwarte woud of ergens in Denemarken.
En gelukkig zijn in de VS de woningen wel allemaal anders:
[ afbeelding ]
Maarja, de VS is ook gewoon kut.
Vriendin en ik zijn zelf serieus aan het overwegen naar Canada te gaan. Zij heeft daar al 4 jaar lang gewoond, maar is twee jaar geleden terug gekomen naar Nederland.
Ze zijn te druk bezig met genieten in de natuur .. en de rest zit bij de bank die omgevallen is, en de hypotheek terug wil.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef speknek het volgende:
Volgens mij zijn het ook echt sloeberhuizen, of ze zijn nog niet af ofzo, want helemaal niemand heeft uberhaupt iets in de tuin.
Denk dat dat de lokale bevolking die gewoon natuur wilt zien echt geen reet boeit om eerlijk te zijn..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef Prenzlauer het volgende:
Nederland is trouwens wereldleider in het ontwikkelen van medische technologie, chip-ontwikkeling en waterschap-technieken. Toch niet zo gek voor een klein kutlandje waar iedereen hetzelfde is.
Niks van aantrekken, al die grote praatjes over emigreren.. sowieso dat de helft het al niet eens doet, en de helft die het wel doet, daarvan is 70 procent binnen een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar dat is dus ook typisch Nederlands. Dat eeuwige klagen, zeuren en "bij hun is alles veel beter" gedoe.
En dat geldt voor heeel veel landen die er op papier uitzien als een paradijs op aarde. Ja alleen in de reisgidsjes en als je er op vakantie gaat jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, al die grote praatjes over emigreren.. sowieso dat de helft het al niet eens doet, en de helft die het wel doet, daarvan is 70 procent binnen een paar jaar terug.
Amerika, het is een prachtig land.. om te bezoeken, niet om er te wonen.
De Sovjetten liepen ook op veel gebieden voor. Aanschouw de ironie...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef Prenzlauer het volgende:
Nederland is trouwens wereldleider in het ontwikkelen van medische technologie, chip-ontwikkeling en waterschap-technieken. Toch niet zo gek voor een klein kutlandje waar iedereen hetzelfde is.
Natuur, fuck toch op. De natuur is er alleen uit om dood en verderf te verspreiden. Wat mensen willen is naar die kunstmatig opgebouwde stukje land gaan om daar te kunnen picknicken.quote:Denk dat dat de lokale bevolking die gewoon natuur wilt zien echt geen reet boeit om eerlijk te zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |