Behoorlijk. Was nogal inzicht-gericht volgens mijquote:
Had ik ook, maar ben daar niet heel erg zeker over. Was een van de vragen waar ik over twijfelde. Maar ik herinnerde me wel dat het ongeveer zo moest.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:40 schreef Steamydeluxx het volgende:
[..]
Behoorlijk. Was nogal inzicht-gericht volgens mijWat hadden jullie bij die vraag over het verval? Dat die rivier na 900km 400meter lager kwam te liggen ofzo? Ik iets in de trant van 0,4444.
Ik spacete 'm al toen ik het lokaal binnenkwam en rekenmachines op de tafels zag liggen
Me neither! *doet klacht indienen*quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:43 schreef NordicBlue het volgende:
Ik heb het nooit gehad in de les, verval berekenen.
Je moest verhang uit rekenen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:43 schreef NordicBlue het volgende:
Ik heb het nooit gehad in de les, verval berekenen.
Hoe had jij het gedaan dan?quote:
0,44 inderdaad. Als je gewoon de begrippen geleerd had dan wist je dat de definitie het hoogteverschil per kilometer was.. Dan heb je het inzicht van een brugklas wiskunde leerling nodig om vervolgens te bedenken wat je moet doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:40 schreef Steamydeluxx het volgende:
[..]
Behoorlijk. Was nogal inzicht-gericht volgens mijWat hadden jullie bij die vraag over het verval? Dat die rivier na 900km 400meter lager kwam te liggen ofzo? Ik iets in de trant van 0,4444.
Ik spacete 'm al toen ik het lokaal binnenkwam en rekenmachines op de tafels zag liggen
Ik op 5 kantjes, maar dat kwam omdat ik een vraag 3x had verbeterd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:46 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
[..]
0,44 inderdaad. Als je gewoon de begrippen geleerd had dan wist je dat de definitie het hoogteverschil per kilometer was.. Dan heb je het inzicht van een brugklas wiskunde leerling nodig om vervolgens te bedenken wat je moet doen![]()
Examen was overigens goed te doen, heb het net 4 op kantjes gekregen!
Mja, je mag ook 400/900 opschrijven. 0,44 is immers een afgerond antwoord en 400/900 is een breuk en dus ook een exact antwoord, er werd niet over afronden of iets dergelijks gepraat dus in theorie zou het exacte antwoord ook goed zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:51 schreef vulli het volgende:
ik vind het nog best knap van mezelf, ik had geen rekenmachine bij me (dom dom) maar kwam wel uit op 0.44Gelukkig maar dat ik nog een beetje kan hoofdrekenen
Maar wat een kutexame was dat
Is er pas over 2 minutenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:57 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
Trouwens, voor de geïnteresseerden (die het aandurven!!): http://correctievoorschri(...)0/tijdvak%201/10798/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |