Nee, als je met zulks prehistorisch materiaal werkt dan maakt dat ene uurtje ook niet meer uitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Dankjewel! Maar ik hoef dus niks te veranderen aan mijn zonnewijzer ?
Nee het is ietsjes nieuwer dan dat!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:10 schreef timbob het volgende:
[..]
Nee, als je met zulks prehistorisch materiaal werkt dan maakt dat ene uurtje ook niet meer uit
Ja, gedurende de transitie van de winter naar de zomer draait de hoek van de zonnewijzer ten opzichte van de zon.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:06 schreef Argo het volgende:
Wordt mijn zonnewijzer automatisch door de zon verrekend ?
Oh!quote:
Hiermee bedoel ik dus dat het weer klopt. niet dat het weer klopt. of dat het weer klopt. maar dat het weer klopt zoals het weer zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:13 schreef timbob het volgende:
[..]
Oh!
In dat geval dien je op het moment dat je de zonnewijzer 3 uur 's avonds aanwijst de wijzer te omwikkelen met groenekoolbladeren en daarna er met een natte kat 16 keer tegenaan te slaan.
Als dat gebeurt is moet het weer kloppen.
Kijk eens aan met zon antwoord! Daar kan ik wat mee!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, gedurende de transitie van de winter naar de zomer draait de hoek van de zonnewijzer ten opzichte van de zon.
werkt niet. Oh wacht. er is geen zonquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:13 schreef timbob het volgende:
[..]
Oh!
In dat geval dien je op het moment dat je de zonnewijzer 3 uur 's avonds aanwijst de wijzer te omwikkelen met groenekoolbladeren en daarna er met een natte kat 16 keer tegenaan te slaan.
Als dat gebeurt is moet het weer kloppen.
De oudere typen moeten 180.quote:
Ik dacht dat een uur gelijk stond aan 15 graden! Blijkbaar heb ik het mis!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:51 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
De oudere typen moeten 180.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik dacht dat een uur gelijk stond aan 15 graden! Blijkbaar heb ik het mis!
Nee wat door een klein ongelukje! Zit een hele grote vlek rechts beneden!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:20 schreef Snaavel het volgende:
Ultieme fail van TS, Iedereen heeft een standaard klok op zijn computer, ook word de tijd standaard aangegeven bij de berichten van FOK..
En in je Fok! posts?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee wat door een klein ongelukje! Zit een hele grote vlek rechts beneden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |