abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79731146
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:30 schreef HunterSThompson het volgende:
Ik denk dat het wel kan. Ik heb ook altijd zo'n zuigertje gebruikt voor mijn harde lenzen. Soms vergat ik dat ik een oog al had gedaan en plakte dan dat zuigertje recht op mijn oogbol. Ook dat bleef plakken dus een zachte lens ook wel.
Haha dat is vervelend.
Toen ik pas harde lenzen had ging het helemaal fout, ze vlogen mn ooghoeken in, ik kreeg er elk kwartier een vuiltje onder(nog steeds, maar ik draag je alleen in de hoogzomer, vanwege tranende ogen bij koud weer en hooikoorts in de lente. drama, echt) en ik heb dus ook vaker het zuignapje op mn oogbol gezet.

Het erge is, dat ik echt panisch ben voor dingen bij mn ogen, dus lenzen waren een grote stap. En dan zelf zo'n zuigding in je oogbol staan duwen! Hah!
Ik weet nu wel dat als je op je oog duwt, hij meeveert als een soort stressbal, hij blijft niet rond als een knikker.
pi_79731173
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:43 schreef gifkwal het volgende:
Thanks, ik ga nu zeker weten zitten peuren met mijn vingers Hoop echt dat het lukt anders ben ik de sjaak daar in de jungle
heb je geen instructie gehad in de winkel dan gewoon duim en wijsvinger op je oogwit, iet wat drukken en zachtjes knijpen.
pi_79731371
Gewoon met je vingers doen, dat wil prima. Heb zelf ook harde lenzen en zachte daglenzen voor vakanties en dergelijke. En een paar keer doen en je hebt het goed door
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_79731421
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:43 schreef gifkwal het volgende:
Thanks, ik ga nu zeker weten zitten peuren met mijn vingers Hoop echt dat het lukt anders ben ik de sjaak daar in de jungle
Eerst een keer oefenen in Nederland bij een spiegel .

Al was het maar omdat het indoen van die slappe daglenzen even wennen is
pi_79732398
Ja ik weet wel hoe het moet, maar ben gewoon bang dat het de eerste keer of vaker niet gaat lukken. En omdat ik maar een beperkt aantal lenzen heb kan ik dus niet veel gaan oefenen van tevoren.

Maar goed, als iedereen zegt dat het zo makkelijk is dan moet het lukken.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 00:23:49 #31
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79732496
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:20 schreef gifkwal het volgende:
Ja ik weet wel hoe het moet, maar ben gewoon bang dat het de eerste keer of vaker niet gaat lukken. En omdat ik maar een beperkt aantal lenzen heb kan ik dus niet veel gaan oefenen van tevoren.

Maar goed, als iedereen zegt dat het zo makkelijk is dan moet het lukken.
Je kan toch met 1 lens een paar keer oefenen om ze in-uit te halen, ga er ff een half uurtje voor zitten en je kan het.. Desnoods haal je ergens goedkoop een paar zachte lenzen om te oefenen, ze zijn te koop bij de kruidvat of hema. Zo moeilijk is het niet, ik had toen ik 12 was al lenzen
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_79735407
Ik koop altijd daglenzen van het huismerk van de opticien. Iets van 20 euro voor 30 lenzen dus dan kan wat klooien nog wel een keer uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')