Kende je die al? Die is leuk he?quote:
Krijg je haar d'r niet van overtuigd dat je bij die 73 procent hoort dan?quote:
"ik mag toch hopen dat je bij die 73% hoort"quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijg je haar d'r niet van overtuigd dat je bij die 73 procent hoort dan?
Ik kende hem nog niet, hij is hilarischquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Kende je die al? Die is leuk he?
Ik denk dat ze die vraag net stelden aan mensen die elkaar net een week kennen ofzo
mrG gaf geen kick, of jij?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijg je haar d'r niet van overtuigd dat je bij die 73 procent hoort dan?
whehehequote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik riep 'wat een leugenaars' en hij hield wijselijk zijn mond.
And by god, there will be dancing!quote:
Ja was er al achter. Zit nu naar toch een slecht kutprogramma te kijken zeg op 4.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
And by god, there will be dancing!
Oh Dirk, het is maar goed dat Tombola je wiki is, want ik bak er niets van.
Shoot em Up komt om tien uur op RTL5, niet meteen na Linda op 4.
Dat was ook wat ik dacht. Waarom wordt ze meegelopen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
Kon Loretta zelf de weg naar het podium niet vinden?
Oh dat lijkt mij ook wel wat ja!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een heerlijke fijne kleine fijne film![]()
.
En de muziek! Als je van gitarende singer-songwritermuziek houdt dan is ie top.
Hij's echt goed vind ik. Geen gehollywood, geen gelikte visuals maar gewoon het verhaal en de beelden die er bij passen. En de muziekquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat lijkt mij ook wel wat ja!
Die ga ik wel eens kijken.
Nee, nooit gezien, wel van gehoord. Maar ik ben niet zo'n Hugh Grant liefhebberquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Erik, heb je Music and Lyrics wel eens gezien?
Met Hugh Grant enDrew Barrymore
?
Da's echt een leuke film.
Met ook nog een leuke 80's parodie
Oh ik ook niet! Vooral niet in About a Boyquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, nooit gezien, wel van gehoord. Maar ik ben niet zo'n Hugh Grant liefhebber.
Nee, want de meeste vrouwen kennen hun grenzen wél.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:55 schreef Dirkh het volgende:
"Help mijn man heeft een hobby" is daar ook een vrouwenversie van?
OMG JE BENT DE EERSTE DIE IK TEGENKOM (die op mannen valt) DIE HEM IN DIE FILM OOK STOM VINDT!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ook niet! Vooral niet in About a Boy
Maar ik vind Drew wel heel leuk
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want de meeste vrouwen kennen hun grenzen wél.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik vond het allemaal veel te herkenbaar en daarom een irritante film, maar toch ook wel weer heel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |