Kom dan maar bij mij logeren voor dat weekje, want je gaat niet een week weg blijven. Ben je helemaal van god los.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh shut it. You know you love me
Ik wil ook best een weekje wegblijven hoor.
Rrrrrrrrrrrrrradiant!
Heb jij niks te melden dan als mede mod?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat hier ook om Greys en haar dikke benen. Of Greys en haar geborrel elke keer. Of Greys en haar gebadder. Of Greys en haar McFlurries. Of Greys en haar Heer G. Of Greys en haar Nick-en-Simon-sopmomentjes.
Nou ja, eigenlijk alles met Greys.
Oh. Pfiew.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het erg vind he![]()
Me luuuurrves them Greys.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben jij er ook eens geweest? En hoe kan iemand jou nou niet leuk vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]En dat ben je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Pfiew.Noteert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom dan maar bij mij logeren voor dat weekje,
Nee.quote:want je gaat niet een week weg blijven.
Ja, maar da's geen verrassing toch?quote:]Ben je helemaal van god los.
quote:Erik
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
GB, je spoiler!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik vind Daniel nu nog minder leuk. Had je eerder moeten zeggen, dan had ik alsnog verhaal gehaald bij hemquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Nou, dat eerste durf ik nooit echt te zeggenEen collega van Mr Gb heeft nog een dvd daarvan, eens even een kopietje regelen
Linda de Mol is al een kwartier bezig hoor, vlotjequote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:15 schreef Dirkh het volgende:
Nou staat Troy hier op en straks moet ik zappen naar Linda de Mol, verdomme nu twijfel ik.
Troy is toch wel een goede film.
Ik vermoed dat wanneer je Linda de Mol binnen haslt er 's nachts ook wel eens een paard uit zou kunnen komenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:15 schreef Dirkh het volgende:
Nou staat Troy hier op en straks moet ik zappen naar Linda de Mol, verdomme nu twijfel ik.
Troy is toch wel een goede film.
Lekker, op beide zenders reclame, dacht ff snel te kunnen kijken of het leuk was.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Linda de Mol is al een kwartier bezig hoor, vlotje
Don't fuck met Linda du Mol. Zij is leuk en lekker.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vermoed dat wanneer je Linda de Mol binnen haslt er 's nachts ook wel eens een paard uit zou kunnen komen
Ja tot 1980 ofzoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Don't fuck met Linda du Mol. Zij is leuk en lekker.
Daarvoor moet je bij je Wiki zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lekker, op beide zenders reclame, dacht ff snel te kunnen kijken of het leuk was.
En bedankt ook voor het melden he, tvgids van niks
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind Daniel nu nog minder leuk. Had je eerder moeten zeggen, dan had ik alsnog verhaal gehaald bij hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |