quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat Ll dit nummer in gedachte heeft
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geef mij alvast maar een koekje dan
Ruunerwold!quote:
Ja, de TT trok me aanquote:
Ik heb geen een foto gezien in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
Hebben jullie je een beetje gedragen in mijn afwezigheid?![]()
Oh, Er zijn toch geen foto's geplaatst, hè? Vast nietAnders gaat dat hele weekend de 15e niet eens door omdat ik mensen heb moeten ombrengen
Nou, dan zal het haast wel niet!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb geen een foto gezien in ieder geval
Ja, de vlekkentijgert is oké!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, de TT trok me aanAlles goed met Uw mooie poes?
Allebei.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:49 schreef Adelante het volgende:
Gaat het hier trouwens over liedjes of is dit een SC als alle anderen?
Nee dat doe ik toch niet zonder het te vragen, Toosquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
Hebben jullie je een beetje gedragen in mijn afwezigheid?![]()
Oh, Er zijn toch geen foto's geplaatst, hè? Vast nietAnders gaat dat hele weekend de 15e niet eens door omdat ik mensen heb moeten ombrengen
Werksequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:53 schreef JJH het volgende:
Greys, heb je aandelen in die vlaggetjes ofzo?
Enniewee, ik ga centjes verdienen.
Weet ik wel, maar je weet maar nooitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat doe ik toch niet zonder het te vragen, Toos
En of dat weekend van de 15e dan wel of niet doorgaat dat ligt er geheel aan wie je dan precies hebt omgelegd.
Het gaat hier ook om Greys en haar dikke benen. Of Greys en haar geborrel elke keer. Of Greys en haar gebadder. Of Greys en haar McFlurries. Of Greys en haar Heer G. Of Greys en haar Nick-en-Simon-sopmomentjes.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:49 schreef Adelante het volgende:
Gaat het hier trouwens over liedjes of is dit een SC als alle anderen?
We zitten hier in het Eurovisie subforum.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:53 schreef JJH het volgende:
Greys, heb je aandelen in die vlaggetjes ofzo?
Werk ze!quote:Enniewee, ik ga centjes verdienen.
Voel je niet aangesproken, het is een geheel persoonlijke mening. Of eigenlijk was hij heel leuk die avond. Tot hij mij in het publiek zagquote:
I LOL'dquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat hier ook om Greys en haar dikke benen. Of Greys en haar geborrel elke keer. Of Greys en haar gebadder. Of Greys en haar McFlurries. Of Greys en haar Heer G. Of Greys en haar Nick-en-Simon-sopmomentjes.
Nou ja, eigenlijk alles met Greys.
Ben jij er ook eens geweest? En hoe kan iemand jou nou niet leuk vinden?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voel je niet aangesproken, het is een geheel persoonlijke mening. Of eigenlijk was hij heel leuk die avond. Tot hij mij in het publiek zag
Oh shut it. You know you love mequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat hier ook om Greys en haar dikke benen. Of Greys en haar geborrel elke keer. Of Greys en haar gebadder. Of Greys en haar McFlurries. Of Greys en haar Heer G. Of Greys en haar Nick-en-Simon-sopmomentjes.
Nou ja, eigenlijk alles met Greys.
Ik zeg niet dat ik het erg vind hequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh shut it. You know you love me
Ik wil ook best een weekje wegblijven hoor.
Rrrrrrrrrrrrrradiant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |