abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:56:22 #226
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79787051
Theorie die stelt dat Desmond een soort bom is (en de enige manier is om Flocke te verslaan) . Vind het opzich wel een tof idee, hoe tof ik Desmond ook vind en hij eigenlijk niet dood mag.
quote:
Your package is quite explosive

Anyway, after watching all of “The Package,” (please don’t continue reading if you have not watched the entire episode) we now know that the “package” is not a “what” it’s a “who.” And we know the “who” is Desmond Hume.

According to Widmore (and I’m paraphrasing here – I don’t have a DVR), the only thing that can destroy Flocke is the “Package.” We already know that Flocke has an aversion to electromagnetism – so, I’m thinking the package has to be something along those lines.

Then that sparked something in my “never-studied-physics-brain” – Is there such a thing as a “package” in the world of physics or electromagnetism?

Turns out there is…

There is actually an old military slang term called the “physics package.” The physics package refers to the actual explosive part of a nuclear weapon. I learned that on Urban Dictionary – yea, I know…

So, then off I went to Wikipedia (yea…I know…) to learn more about nuclear weaponry. I did a lot of skimming because I was way too excited to read anything too clearly. I saw that there were 3 main weapons design locations. One of which was Livermore – which, I can’t put a finger on why, but it made me think of Desmond. It might be a mix of “Widmore” and his European background – or there’s a fact I can’t remember from the show that associated Desmond with Livermore. Either way, I clicked it, and learned that at the Livermore location – their main weapon of study was named “The Swan.” Creepy!

We all know that the hatch was the Swan station – and Desmond spent an awful lot of time there. Which all ended by him fatefully turning the key and imploding it all to high heaven (or wherever it went).

So, my theory is that Desmond Hume is now a supercharged bomb, in his own right, and it is up to him to sacrifice himself and destroy Flocke.

I’m sure I could go into further detail on how this all fits into the larger scheme of all things Lost. But right now, this has excited me enough. And I want to keep this simplified to one theory.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:59:43 #227
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79787174
En een leuke vergelijking tussen (de functie van) het eiland en (de functie van) The Hatch:
quote:
Did the Hatch tell us everything we need to know about the island?

The last season of Lost has proven (at least to me) that Team Darlton provided us major clues to the mysteries of the island from the very beginning. After last week’s revelation that the island operates much like a “cork,” I couldn’t help but make parallels to Season Two and the story of the Hatch. The Hatch, after all, operated much like Jacob’s “cork” analogy, keeping a powerful energy contained and thus preventing the complete annihilation of the island. The island (so we’ve been told) keeps a powerful, evil energy contained, thus preventing the complete annihilation of the world. Both the Hatch and the Island are not meant to be discovered, watched over by two men at odds with each other over the meaning behind their responsibilities, with at least one member wanting to escape but needing to find a replacement. I’m sure others could draw many more parallels.

If the writers were using the season on the Hatch to tell us about the island itself, can we also conclude that the island, much like the hatch, needs to be reset and exists only out of necessity—the result of an incident? My theory is this: the island exists because humanity destroyed itself. The world did come to an end or came extremely close. The island, therefore, exists to keep that destruction contained and to give us a chance to prove ourselves worthy of saving. When we are on the brink of destruction the island “reboots” itself, perhaps with the use of the donkey wheel (think the reset button at the hatch) and humanity “starts over.” How far back in time does the island go? To the very beginning? I’m not sure. But this would give some meaning to the “random” time traveling on the island that resulted from the broken wheel as well as Jacob’s line to MIB: “It only ends once. Everything before that is just progress.” What we are leading up to, I b! elieve, is humanity finally proving its worth (does it have to do so on the island?), thus making the island no longer necessary. This may explain the island at the bottom of the ocean in the sideways world, though I have yet to be convinced that the sideways world is that much better.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79787643
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:56 schreef Bragi het volgende:
Theorie die stelt dat Desmond een soort bom is (en de enige manier is om Flocke te verslaan) . Vind het opzich wel een tof idee, hoe tof ik Desmond ook vind en hij eigenlijk niet dood mag.
[..]


Die was wel erg vrij-associėrend bezig Willekeurige dingen aanklikken op wikipedia en dan een woord tegenkomen dat ook ooit in Lost gebruikt is en daar vervolgens een theorie op baseren

Die andere klinkt wel tof.
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:12:29 #229
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79787701
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:11 schreef Symer het volgende:

[..]

Die was wel erg vrij-associėrend bezig Willekeurige dingen aanklikken op wikipedia en dan een woord tegenkomen dat ook ooit in Lost gebruikt is en daar vervolgens een theorie op baseren
Ja, echt goed onderbouwd is het niet. Toch. Het idee zelf vind ik wel leuk bedacht. En op zich ook niet helemaal ondenkbaar. Waarom doet Widmore anders zo mysterieus over Desmond en noemt hij het 'the package' en sluit 'ie 'm goed op en zo... 't Komt zo toch over alsof Desmond zijn laatste redmiddel is en ook nog eens een erg krachtig wapen (al dan niet letterlijk ).
quote:
Die andere klinkt wel tof.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79787924
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:23 schreef Prowl het volgende:
Jammer dat die chinezen nu dood zijn
Noem je Spanjaarden ook Fransen enzo?
pi_79788108
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef Symer het volgende:
Interessant wat Widmore zei over wat er zou gebeuren als Smokey van het eiland af komt: "everyone we know and love would simply cease to be".

Hij zegt dus niet dat ze vermoord worden, maar dat ze ineens ophouden te bestaan. Doet me denken aan Back to the Future waar Marty simpelweg ophoudt te bestaan als hij er in het verleden niet voor zorgt dat z'n ouders bij elkaar komen.

En ik vraag me af hoe Sun zwanger was in de Alt, ik kreeg immers het idee dat het Sun en Jins eerste keer was. Toch van die kale dan? En waarom beginnen ze zo laat in de serie met deze verhaallijn? Betekent dit dat er nog een Jin/Sun aflevering gaat komen?
dat idee had ik niet per se eigenlijk!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_79788117
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:47 schreef Bluurgh het volgende:
is het niet erg toevallig dat mikhail in zijn rechteroog geschoten is in de flash-sideways-timeline en op het eiland rondliep met een eyepatch-dinges voor z'n rechteroog? Ik kan me niet meer herinneren dat er ooit is uitgelegd hoe hij z'n oog kwijt is geraakt.. Dus is er de kans dat dat niet op het eiland gebeurd was, maar dan zou hij nu ook al geen rechteroog meer hebben in de flash-sideways-timeline... ofzo.. naja rare hersenkronkel
Zo werken de tijdlijnen niet, volgens mij althans.
pi_79788169
Die Keamy blijft toch een van de meest kille personages, damn. Verder vond ik het een leuke aflevering. Ik weet dat veel mensen niet van Sun/Jin centrics houden, maar ik vind ze juist leuk omdat bijna geen enkele goede serie zo trouw mensen van een compleet andere cultuur in beeld brengt. Ben benieuwd wat ze van plan zijn met Desmond als package.
pi_79788575
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:22 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat idee had ik niet per se eigenlijk!
Ja, ik kan het ook niet echt onderbouwen, maar zo'n gevoel kreeg ik daarbij. Jin staarde naar Suns borsten alsof hij ze nog nooit eerder onbedekt had gezien.
pi_79788640
Misschien dat het al voorbij is gekomen maar ik wil hier nog even niet gaan lezen omdat ik nog niet door de aflevering heen ben, maar is die tolk niet die klootviool met dat ooglapje?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:38:11 #236
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79788878
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:32 schreef Symer het volgende:

[..]

Ja, ik kan het ook niet echt onderbouwen, maar zo'n gevoel kreeg ik daarbij. Jin staarde naar Suns borsten alsof hij ze nog nooit eerder onbedekt had gezien.
Ik denk dat hij het 'stoute' gedrag van Sun gewoon niet was gewend. Alleen gaat hij er in de ALT duidelijk anders mee om dan op het eiland.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79788984
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:33 schreef Nebo het volgende:
Misschien dat het al voorbij is gekomen maar ik wil hier nog even niet gaan lezen omdat ik nog niet door de aflevering heen ben, maar is die tolk niet die klootviool met dat ooglapje?
Ja hij werd ook heel toepasselijk in zijn oog geschoten door Jin.
pi_79789057
men als het afgelopen is moet ik echt eens al die seizoenen achter elkaar kijken ofzo..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_79789246
Ik zat er al op te wachten!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_79790588
Ik vind Desmond niets aan, dus van mij had hij weg mogen blijven.
pi_79790901
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:19 schreef Linus. het volgende:
Ik vind Desmond niets aan, dus van mij had hij weg mogen blijven.
In de hatch was Desmond tof, met "you're gonna die, Charlie" was het ook nog leuk, maar daarna hadden ze hem beter kunnen afschieten.
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:36:03 #242
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_79791207
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:19 schreef Linus. het volgende:
Ik vind Desmond niets aan, dus van mij had hij weg mogen blijven.
Ah, ik vind 'm gewoon tof!

Tof om patchy ook weer te zien!
pi_79791225
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:32 schreef Symer het volgende:

[..]

Ja, ik kan het ook niet echt onderbouwen, maar zo'n gevoel kreeg ik daarbij. Jin staarde naar Suns borsten alsof hij ze nog nooit eerder onbedekt had gezien.
Mwa, Mr. Paik heeft ze naar LA gestuurd met een pak geld om Keamy te betalen om Jin te vermoorden vanwege het pakken van z'n dochter, dus het zal niet bepaald de eerste keer zijn.

Ik was een tikje bang dat het saai zou zijn, maar ze hebben toch mooi verschillende verhaallijnen aan bod laten komen en niet alleen gefocust op Jin en Sun. Het was in ieder geval absoluut geen filler. Niet elke aflevering hoeft 42 minuten aan zinderende spanning te zijn.

Dat van Sun die geen Engels meer kon vond ik was vreemd though. Het zal vast iets met de Alt te maken hebben, maar goed. Oh, en ik heb het vanochtend gekeken dus het was al licht en ik kon het niet goed zien, dus toen Sayid Desmond zag dacht ik eerst dat hij zichzelf zag en was wat van m'n doen .
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:51:46 #244
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79791822
Tof! Losties in cartoonvorm. http://www.drawsgood.com/?page=illustration
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:52:08 #245
230345 conobram
is neit lam
pi_79791840
Saaie aflevering, beetje heen en weer lopen
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:58:00 #246
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_79792115
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:32 schreef Symer het volgende:

[..]

Ja, ik kan het ook niet echt onderbouwen, maar zo'n gevoel kreeg ik daarbij. Jin staarde naar Suns borsten alsof hij ze nog nooit eerder onbedekt had gezien.
Sun was ook verbaast dat Jin haar in het vliegtuig vertelde haar blousje dicht te knopen "omdat mensen keken". Jin deed dus alsof hij haar man was en het lijkt mij ook dat ze niet samen warenn tot deze ene nacht.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_79792314
Nu blijkt Widmore dus opeens aan de 'goede' kant te staan?
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:10:49 #248
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79792730
Scores van diverse bronnen die toentertijd al wat hadden gezien (bijv. de scripts gelezen):


En scores van die bronnen voor de aankomende afleveringen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf als je het over het algemeen geweldig ontvangen Ab Aeterno (S06E09) als maatstaf neemt, zie je in de spoiler dat er nog een aantal erg goede afleveringen aan zitten te komen.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:47:16 #249
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_79794357
Heb net de ep gekeken. Niet zo goed als vorige week (kon ook bijna niet), weinig actie maar vooral veel set-up. Daar ontkom je op dit punt in het seizoen/verhaal ook niet aan natuurlijk.

De grote vraag is natuurlijk wat Widmore wil met Desmond. Het heeft denk ik te maken met de 'electromagnetic spots' waarover Zoe het had tegen Jin. Ik denk dat Jin Desmond naar zo'n plek moet brengen, geen idee nog waarvoor. Misschien heeft het iets te maken met de explosie van de Hatch destijds toen Desmond schijnbaar terug in de tijd ging.

Verder is het nu wel duidelijk dat MIB geen enkele intentie heeft om zijn beloftes te houden die hij doet. Dat hij alle candidates op 1 plek wil hebben (het vliegtuig) doet ook niks goeds vermoeden als je het mij vraagt. Waarschijnlijk is ie gewoon van plan om ze allemaal uit te schakelen, want dan is er niemand meer die Jacob kan opvolgen en kan hij zelf het eiland verlaten.

Flash-sideways vond ik ook wel aardig. Keamy is echt geweldig als een soort van gangster uit een slechte B-film. Hij moet echt een sitcom krijgen samen met Omar, Miles en Lapidus!
Ook leuk om Mikhail weer te zien en het feit dat de flash sideways van de personages nu beginnen samen te komen. Al is me nog steeds een raadsel waar deze verhaallijn heen gaat.
pi_79794395
Ik moet 'm nog zien, maar vind het nu al leuk om te lezen dat Desmond weer meedoet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')