Dus een week, ongeveer?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Vorige week woensdag voor het eerst geneukt, maar we zatten al maanden met elkaar te praten.
Waarom? Spijt?quote:
Sorry, ik bedoel twee weken geleden voor het eerst geneukt. En ja, we hadden wel diepe gesprekken. Ik heb haar ook alles vertelt over mijn psychose en mijn eerste liefdesverdriet enzo, en andere persoonlijke dingen. En zij heeft mij ook wat persoonlijke dingen vertelt.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus een week, ongeveer?
Hoe serieus waren jullie in die maanden ervoor? Relatiemateriaal, of nog niet?
Bij een meisje dat een week (of anderhalf) met iemand gaat reageert ze wel echt extreem. Als het die maanden ervoor (voor haar) al speciaal en "samen" was snap ik haar wel. Hoewel het niet echt getuigt van vertrouwen als ze niet wil geloven dat je geen ander hebt.
Bij nader inzien: goed dat je het via de telefoon hebt gedaan, en probably good riddance!
EDIT:
[..]
Waarom? Spijt?
Dude... waarom maak je het dan uit? Ik bedoel, ik snap dat pijpen en seks belangrijk voor je zijn (of iig kan ik het me voorstellen), maar wat niet is kan nog komen. Je hebt 2 weken seks met haar gehad, vast niet iedere dag dus het is waarschijnlijk op 1 of 2 handen te tellen. Denk je dat een meid die onzeker is in bed in die korte tijd uit haar schulp kan kruipen? Geduld, geduld...quote:Op zondag 28 maart 2010 21:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel twee weken geleden voor het eerst geneukt. En ja, we hadden wel diepe gesprekken. Ik heb haar ook alles vertelt over mijn psychose en mijn eerste liefdesverdriet enzo, en andere persoonlijke dingen. En zij heeft mij ook wat persoonlijke dingen vertelt.
En ik heb spijt dat ik haar zo hebt gekwetst terwijl ze heel lief voor me was. Dus ze nam de tijd om naar mijn issues te luisteren, zei dingen die mij opvrolijkte en liet zien dat ze echt om me gaf.
Ohja, alle mannen gaan bij haar weg vanwege de seks en dan nog ligt het aan al die andere mannenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Toen vertelde ze mij mij dat haar ex vriend op haar vreemd ging omdat hij ook vond dat het seks te saai was. En dat ze dacht dat ik anders zou zijn, maar nu denkt ze dat dat mannen in het algemeen geen relatie willen met een preutse meisje.
Ja ik denk wel dat ik een fout heb gemaakt, eerlijk gezegd. Maar aan de andere kant denk ik dat dit bewijs was dat ik toch niet op zoek was naar een echte relatie.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dude... waarom maak je het dan uit? Ik bedoel, ik snap dat pijpen en seks belangrijk voor je zijn (of iig kan ik het me voorstellen), maar wat niet is kan nog komen. Je hebt 2 weken seks met haar gehad, vast niet iedere dag dus het is waarschijnlijk op 1 of 2 handen te tellen. Denk je dat een meid die onzeker is in bed in die korte tijd uit haar schulp kan kruipen? Geduld, geduld...
Verder klinkt het alsof je haar qua karakter en luisteren enzo wel héél graag als vriendin zou willen. Klopt dat?
If so, dan heb je gewoon een hele domme fout gemaakt.
If not, dan moet je haar tijd en ruimte geven en hopen dat ze je nog wil als gewone, platonische vriend.
Waarom in godsnaam gebruikt? Heeft zij er niet van genoten denk je?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef Xennia het volgende:
Ik snap wel dat ze zich gebruikt voelt als je het uit maakt nadat je er overheen bent geweest.
Juist.quote:Ik snap ook dat je geen zin hebt in een relatie met iemand waarmee je seksueel niet op dezelfde golflengte zit. Nu is het bij een beginnende relatie wel zo dat je in bed nog een beetje op elkaar ingespeeld moet raken, maar als zij domweg nergens voor open staat en doggystyle al kinky vindt dan houdt het vroeg of laat toch op.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:30 schreef C-Politan het volgende:
Je vindt haar duidelijk niet leuk genoeg. Anders zou je niet spelen met de gedachte om haar te dumpen om deze reden. Je kunt haar beter gewoon dumpen omdat je haar niet leuk genoeg vindt.
Wat knap dat jij je verliefdheid kan sturen!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat ik een fout heb gemaakt, eerlijk gezegd. Maar aan de andere kant denk ik dat dit bewijs was dat ik toch niet op zoek was naar een echte relatie.
Ik heb sinds de laatste keer dat ik verliefd werd mezelf voorgenomen om niet verliefd te worden zonder dat ik seks heb gehad en dat ik weet dat het goede seks is. Ik heb gewoon geen zin om verliefd te worden op een meisje zonder dat ik goede seks krijg, want straks gaat ze niet meer verliefd zijn en dan heb ik voor niets tijd in gestoken. Ja, ik heb issues met binden enzo.
Dus ja, ik heb al mijn keuze gemaakt en ik zal ermee moeten leven.
Eigenlijk is het best makkelijk. Gewoon op alle negatieve dingen van een persoon concentreren, en jezelf blijven vertellen dat het een kuthoer is die je niet kan vertrouwen. Dan wordt je niet verliefd. En als het zover komt dat je denk dat dat ene meisje toch wel de moeite waard is, moeten je jezelf gaan vertellen dat ze anders is dan de andere. Dat is mijn plan tot nu toe. Ik ben nog niet verliefd geworden, maar als ik uiteindelijk verliefd wordt laat ik je het weten.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat knap dat jij je verliefdheid kan sturen!
Lukt mij niet
Hmm... is een manier...quote:Op zondag 28 maart 2010 23:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best makkelijk. Gewoon op alle negatieve dingen van een persoon concentreren, en jezelf blijven vertellen dat het een kuthoer is die je niet kan vertrouwen. Dan wordt je niet verliefd. En als het zover komt dat je denk dat dat ene meisje toch wel de moeite waard is, moeten je jezelf gaan vertellen dat ze anders is dan de andere. Dat is mijn plan tot nu toe. Ik ben nog niet verliefd geworden, maar als ik uiteindelijk verliefd wordt laat ik je het weten.
Ik heb gewoon spijt dat ik haar pijn heb gedaan. Dus nu heeft ze nog een reden om onzeker te voelen en mannen minder snel te vertrouwen. Ik voel me altijd kut als ik iets pijnlijks doet bij vrouwen die eigenlijk hele lieve en aardige vrouwen zijn.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hmm... is een manier...
Gelukkig heb ik op dit moment een fijn "object of affection"
Hoe dan ook, ben nog steeds wel benieuwd wat je nu eigenlijk van haar wil. Waarom heb je spijt? Wat is er stuk of wat ga je missen door je actie?
Ik snap dat zij zich gebruikt voelt. Vanuit haar oogpunt gezien dacht zij dat ze al maanden aan het toewerken waren naar een relatie. Toen volgde de eerste keer seks en prompt wordt ze gedumpt. Over de telefoon.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam gebruikt? Heeft zij er niet van genoten denk je?
[..]
Juist.
Drie dagen seks. Maar ja, ik snap het ook wel.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik snap dat zij zich gebruikt voelt. Vanuit haar oogpunt gezien dacht zij dat ze al maanden aan het toewerken waren naar een relatie. Toen volgde de eerste keer seks en prompt wordt ze gedumpt. Over de telefoon.
Ik breng voor het eerst een verhaal over mijn seksleven op Fok en nu ben ik een neppert. Schijt aan wat je denkt, als je denk dat ik nepemoties heb dan moet je niet lezen.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:02 schreef macondo het volgende:
Respect voor TS! Het is ook gewoon klote om zo'n aantrekkelijke en succesvolle player te zijn die gewoon al die wijven pakt - die daarna gaan lopen zeuren. De rest van de gemeenschap op fok kan een voorbeeld nemen aan TS - hij is ten minste een kerel!
...Vind TS maar een neppert. Nepverhalen. Nepemoties. Nep..
Waar woon jij ergens?quote:Op maandag 29 maart 2010 00:12 schreef pointillisme het volgende:
Je had haar die goede seks ook kunnen leren.. Als ze je steeds meer gaat vertrouwen zal ze ook echt wel wat meer 'loskomen' in bed en misschien op de duur ook pijpen. Zie het meer als een soort ontmaagding. Ik vond pijpen eerst ook niet zo, maar ik heb doorgezet en nu vind ik het super leuk
Ah, dus ze is sowieso niet avontuurlijk aangelegd in bed. Dat is wel iets anders dan alleen niet willen pijpen, want zonder pijpen hoeft de seks nog lang niet saai te zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als ik verliefd was, had ik wel bij haar gebleven want dan was ik verliefd. Ik heb wel een beetje gevoelens voor haar, maar nog niet verliefd. Dus ik denk dat ik beter kan stoppen voordat ik verliefd wordt en dat we jaren lang saaie seks blijven hebben.
en trouwens, zij vindt het seks wel goed (zegt ze dan). Maar ja, ik bef haar en ik doe aan voorspel enzo. Ik heb haar een keer kunnen overhalen om doggy style te doen, maar dat vond ze toen ook niet leuk.
Wat is er dan nog over ????quote:Op maandag 29 maart 2010 03:13 schreef StormWarning het volgende:
Zonder pijpen zou ik nog wel kunnen leven,
Zijn genoeg vrouwen die het niet doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 04:11 schreef elf1964 het volgende:
[..]
Wat is er dan nog over ????
Beetje trekken ofzo? Pijpen hoort bij seks.
Djiesz, hoewel ik in principe ook vind dat het bij seks hoort omdat het gewoon heel geil is enzo, vraag ik me af hoeveel fantasie je hebt als je zonder pijpen niet verder komt dan trekken. Zat andere dingen te doen in bedquote:Op maandag 29 maart 2010 04:11 schreef elf1964 het volgende:
[..]
Wat is er dan nog over ????
Beetje trekken ofzo? Pijpen hoort bij seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |