Idd. Via de telefoon afgewezen worden is minder pijnlijk (dan ziet-ie je niet huilenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee zeg, doe alsjeblieft bellen. Elkaar uitnodigen om te zeggen 'nou, je kunt eigenlijk wel weer gaan, en nu we het er toch over hebben: blijf maar weg ook' is zo genant. Raar dat mensen dat gepaster vinden, zo lang zijn jullie niet samen en telefonisch scheelt een hoop gedoe en gene voor beiden.
Dat ligt er maar net aan hoe lang de relatie heeft geduurd. Als het zes maanden of korter heeft geduurd ben ik het wel met je eens, maar zodra het langer wordt is elkaar zien toch echt wel even gepast.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee zeg, doe alsjeblieft bellen. Elkaar uitnodigen om te zeggen 'nou, je kunt eigenlijk wel weer gaan, en nu we het er toch over hebben: blijf maar weg ook' is zo genant. Raar dat mensen dat gepaster vinden, zo lang zijn jullie niet samen en telefonisch scheelt een hoop gedoe en gene voor beiden.
6 maanden vind ik al lang genoeg om het niet met een telefoontje af te breken...quote:Op zondag 28 maart 2010 13:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe lang de relatie heeft geduurd. Als het zes maanden of korter heeft geduurd ben ik het wel met je eens, maar zodra het langer wordt is elkaar zien toch echt wel even gepast.
Excuseer alvast als ik iets gemist heb (niet alle reacties gelezen): zelf heb ik grappig genoeg de afgelopen maanden hetzelfde meegemaakt. Zelf dacht ik dat ik haar wel dingen kon leren en er verbetering in zou komen, maar toen er na 3 maanden maar een kleine verbetering was opgetreden ging ik mezelf ook vragen stellen. Bij mij ging die vraag niet uiteindelijk meer om de seks, maar of ik überhaupt wel een vriendin wil die zo moeilijk doet en zeurt. Als ik iets geleerd heb over de jaren heen is dat het dat je een vriendin moet krijgen die je persoonlijkheid accepteert (die niet manipuleert), waarmee je grootste lol kan hebben en die bovenal niet zeurt.
Dan zou jouw date er qua uitmaken een andere moraal op nahouden. Voor hem zou dat netjes zijn, voor jou teveel gedoe. Simpelquote:Op zondag 28 maart 2010 14:12 schreef Taurus het volgende:
Volgens mij hebben ze echt alleen nog maar gedate, toch? Mocht ooit een keer een man met wie ik tien dates heb gehad mij bellen om gewoon af te spreken, ik vermoed niets, en hij vertelt me in m'n gezicht dat het klaar is dan word ik eerder boos omdat ik helemaal de moeite heb genomen daarheen te komen.
Niet dat dit ooit gaat gebeuren natuurlijk.
Datquote:Op zondag 28 maart 2010 14:16 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dan zou jouw date er qua uitmaken een andere moraal op nahouden. Voor hem zou dat netjes zijn, voor jou teveel gedoe. Simpel.
Misschien groeit ie niet als ze niet pijptquote:Op zondag 28 maart 2010 14:35 schreef Dinus het volgende:
Beetje jammer om meteen in het begin daar al een issue van te maken.
Dat zou voor mij juist een deal-breaker zijn.
Sommige dingen moeten een beetje groeien
Leuke uitspraakquote:Op zondag 28 maart 2010 14:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien groeit ie niet als ze niet pijpt
Ik was er niet meteen over begonnen.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:41 schreef Dinus het volgende:
Ik denk dat ze nog nooit echt geil is geweest bij TS.
En sowieso, een man die erover begint in het prille begin van de relatie verdient niet anders dan een botte weigering.
Klinkt als een enorm saaie muts.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:30 schreef Keep_Walking het volgende:
en trouwens, zij vindt het seks wel goed (zegt ze dan). Maar ja, ik bef haar en ik doe aan voorspel enzo. Ik heb haar een keer kunnen overhalen om doggy style te doen, maar dat vond ze toen ook niet leuk.
Maar wel gebeft worden dus íets minder preutsquote:Op zondag 28 maart 2010 20:01 schreef Henk1056 het volgende:
Hahahaha wat een preuts kind. Niet willen pijpen en overtuigd moeten worden om doggy genomen te worden
Woow... en hoe lang was het "aan"?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Dus ik heb haar gesproken en ik heb gezegd dat we beter vrienden konden blijven. Ik had het reactie niet verwacht.
Eerst was ze boos en wilde weten waarom ik het uit maakte. Ik zei dat ik gewoon dat klik niet voelde en ze beschuldigde mij dat ik haar gewoon gebruikte en dat ik een andere heb gevonden. Ik zei dat het zo niet was en dat gewoon geen toekomst in het relatie zag. Ze bleef zeggen dat ik een andere had en ik bleef nee zeggen. Ze wilde mijn reden niet geloven en ze zei dat ik de waarheid moest vertellen. Dus dat heb ik ook gezegd. Ik zei dat ik het seks niet goed vond en dat ik geen zin had in een relatie met saaie seks.
Toen vertelde ze mij mij dat haar ex vriend op haar vreemd ging omdat hij ook vond dat het seks te saai was. En dat ze dacht dat ik anders zou zijn, maar nu denkt ze dat dat mannen in het algemeen geen relatie willen met een preutse meisje. Ik heb niks gezegd, gewoon geprobeerd om haar gerust te stellen enzo. Dus gezegd dat er wel genoeg mannen zijn die haar zal accepteren voor wie ze is.
Uiteindelijk een uur gesproken over alles en nog wat (basically me listening to her telling me all her problems and insecurities), en daarna zei ze dat ze tijd nodig had voordat we weer vrienden konden worden.
Vorige week woensdag voor het eerst geneukt, maar we zatten al maanden met elkaar te praten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |