Ach, ik denk dat dat wel gaat lukken. Er zit vast nog wel een beloning aan vast, geheel in stijl.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Als dat gebeurt wil ik wel een eervolle vermelding'
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat dat wel gaat lukken. Er zit vast nog wel een beloning aan vast, geheel in stijl.
Hoe weet jij dat nou ???quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:45 schreef quirigua het volgende:
[..]
Die hele pijperij (is wel leuk) maar is overrated !
internet hype of zo![]()
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:51 schreef RVP67 het volgende:
Gepijpt worden is veel lekkerder dan neuken.
Dat jij dat niet snapt is niet ons (mannen) probleem.
niet zo zeuren hoor, er kan alleen maar een stijgende lijn in de sex komen nu, beetje bijspijkeren etc...quote:Op zondag 28 maart 2010 10:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke, ben ff terug.
Ja kijk, ik vind niet dat pijpen beter is dan echte seks. Maar net als je patat eet bij smullers, eet je het met mayonnaise of pinda saus. Patat eten zonder geen enkele saus of zout of wat dan ook zou gewoon niet zo lekker zijn.
Maar aan de andere kant is het wel een hele lieve meisje. Ze stuurt mij lieve SMSjes en praat heel lief op MAN , en de keren die ze langskwam was echt gezellig, alleen de seks is wat minder. Ze is ook mooi, maar wel een beetje bazig soms. En we kunnen goed praten over bepaalde onderwerpen, maar ze kan ook heel lang praten over dingen waar ik helemaal geen interesse voor heb.
Nou ja, sommige van jullie zeggen dat ik moet doorgaan en misschien wordt het beter. Maar ik vind dat een beetje riskant, eerlijk gezegd.
Riskant voor wat. Dat het je een paar maanden kost om erachter te komen? Voelt het goed dan voelt het goed. Anders moet je er mee kappen.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Nou ja, sommige van jullie zeggen dat ik moet doorgaan en misschien wordt het beter. Maar ik vind dat een beetje riskant, eerlijk gezegd.
Sterker nog : ik zou JOU dumpenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:04 schreef Stefan het volgende:
Dan moet je haar ook niet aan t lijntje houden denk ik.
Deze post in combinatie met je ondertitelquote:Op zondag 28 maart 2010 11:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Riskant voor wat. Dat het je een paar maanden kost om erachter te komen? Voelt het goed dan voelt het goed. Anders moet je er mee kappen.
Een manier om erachter te komen of het liefde of lust is die serieus goed werkt is dit: ik neem aan dat je regelmatig masturbeert. Denk de volgende keer na het klaarkomen meteen aan je vriendin. Wil je dan graag bij haar zijn en leuke dingen doen of is er geen gevoel en ga je liever met je vrienden stappen.
Geen geintje, probeer maar eens.
Dumpen via telefoonquote:Op zondag 28 maart 2010 12:26 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ga vanavond haar opbellen en vertellen dat ik gewoon vrienden wil blijven.
Als reden ga ik zeggen dat ik die klik niet voel en dat ik niet verliefd ben.
Nee zeg, doe alsjeblieft bellen. Elkaar uitnodigen om te zeggen 'nou, je kunt eigenlijk wel weer gaan, en nu we het er toch over hebben: blijf maar weg ook' is zo genant. Raar dat mensen dat gepaster vinden, zo lang zijn jullie niet samen en telefonisch scheelt een hoop gedoe en gene voor beiden.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:36 schreef Keep_Walking het volgende:
...Ander maak ik een afspraak om elkaar woensdag of donderdag te gaan zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |