Alsof iedereen opeens een trauma heeft als je niet wil pijpen, er zijn ook gewoon een heleboel saaie preutse vrouwen in bed hoor, zonder trauma. Dat is most likely in dit geval, als ik het zo lees. Zo'n feestje is pijpen nou ook weer niet als je zelf nog niet je ehh seksuele vrijheid hebt ontdektquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
EO![]()
Even serieus: misschien heeft dit meisje wel een nare ervaring en durft ze dat niet te zeggen, dat is dan heel verdrietig, ik zou eerst daar achter komen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:42 schreef quirigua het volgende:
[..]
Oh, idee, zou kunnen ; je hebt gelijk ; ik denk dat de juiste man, met de juiste benadering, een meisje zo ver kan krijgen dat ze alles doet.
Nee, niet iedereen, maar áls het wel zo is en je wordt gedumpt om die reden is dat heel erg sneu.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alsof iedereen opeens een trauma heeft als je niet wil pijpen, er zijn ook gewoon een heleboel saaie preutse vrouwen in bed hoor, zonder trauma. Dat is most likely in dit geval, als ik het zo lees. Zo'n feestje is pijpen nou ook weer niet als je zelf nog niet je ehh seksuele vrijheid hebt ontdekt
Dat dus...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Misschien moet je je pik eens wassen?
Noem me naïef of idealistisch, ik denk dat dus écht.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat sarcastisch bedoelde.
Daar klinkt het wel naar jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alsof iedereen opeens een trauma heeft als je niet wil pijpen, er zijn ook gewoon een heleboel saaie preutse vrouwen in bed hoor, zonder trauma. Dat is most likely in dit geval, als ik het zo lees. Zo'n feestje is pijpen nou ook weer niet als je zelf nog niet je ehh seksuele vrijheid hebt ontdekt
Waarom zou dat de reden zijn dat ze hem niet wil pijpen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Noem me naïef of idealistisch, ik denk dat dus écht.
En ze heeft nooit iemand gepijpt, dus dan zou niemand met wie ze ooit seks had zijn pik wassen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou dat de reden zijn dat ze hem niet wil pijpen?
Het is niet dat ze al weet hoe die smaakt of zo. Want ze probeert het niet eens.
Hebben wij het over hetzelfde? Ik kan me voorstellen dat als seks een nare lading heeft voor jou, dat je alle leuke extra's niet aandurft omdat dat te bedreigend is.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou dat de reden zijn dat ze hem niet wil pijpen?
Het is niet dat ze al weet hoe die smaakt of zo. Want ze probeert het niet eens.
Jij zei dat je dus echt dacht dat hij zich eens wat beter moest wassen....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hebben wij het over hetzelfde? Ik kan me voorstellen dat als seks een nare lading heeft voor jou, dat je alle leuke extra's niet aandurft omdat dat te bedreigend is.
Je moet even goed kijken, denk ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij zei dat je dus echt dacht dat hij zich eens wat beter moest wassen....
Dus
Oh kut.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:35 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je moet even goed kijken, denk ik
Ja, got itquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh kut.Je hebt gelijk....
Ik neem aan dat je wel snapt waarom ik het verkeerd las.Sorry...beetje dom.
Dat wil ze dus niet. Ze geeft aan pertinent niet, nu niet en nooit niet, te willen pijpen. Dan lijkt het me meer dan 'ik heb dit nog nooit gedaan en dus is het eng'.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:50 schreef Idril-2 het volgende:
Kortom geef elkaar een beetje tijd zou ik adviseren.
my 2 cents
Ja je hebt gelijk ook, de laatste keer dat ik me op internet liet pijpen viel het nogal tegen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:45 schreef quirigua het volgende:
[..]
Die hele pijperij (is wel leuk) maar is overrated !
internet hype of zo![]()
'Vraag het aan Dirkh' topicquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:19 schreef Dirkh het volgende:
Zo, iemand verder nog advies nodig? Ik ben er nu toch.
Mensen zullen een heel ander sexleven krijgen. Gewoon weet terug naar de oertijd.quote:
Als dat gebeurt wil ik wel een eervolle vermeldingquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mensen zullen een heel ander sexleven krijgen. Gewoon weet terug naar de oertijd.
Kon jouw idee nog wel eens uit gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |