abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79650082
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:48 schreef Taurus het volgende:

[..]

Die laatste vraag snap ik dan weer niet, hoe is neuken-met-klaarkomen zonder condoom ineens relevant in deze?
Volgens mij zien we daar een stukje projectie in de frustraties van quirigua's seksverleden zelf
Maar ik ben slechts een amateurpsycholoog
Doe eens lief!
pi_79650117
Misschien heeft ze het nog nooit gedaan? Het is iets wat je moet leren, en als ze het nog nooit heeft gedaan is ze misschien bang dat ze het niet goed doet.
pi_79650129
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Beffen ook?
Dát is trouwens wel echt overrated. Best aardig, maar staat wat mij betreft mijlenver achter het betere wipwerk en als er dan toch voorspel aan te pas komt: de vingers.
pi_79650144
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:51 schreef Taurus het volgende:

[..]

Zou ik wel waarderen overigens.
Ik zou het best doen als het gewaardeerd wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79650168
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:53 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dát is trouwens wel echt overrated. Best aardig, maar staat wat mij betreft mijlenver achter het betere wipwerk en als er dan toch voorspel aan te pas komt: de vingers.
Bij een man is pijpen lekkerder dan afgetrokken te worden, althans dat vind ik maar volgens mij is dat best universieel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79650170
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:52 schreef Idril-2 het volgende:
Misschien heeft ze het nog nooit gedaan? Het is iets wat je moet leren, en als ze het nog nooit heeft gedaan is ze misschien bang dat ze het niet goed doet.
Hij kan het er inderdaad ook gewoon over hebben in plaats van het meteen te beeindigen. Als hij aangeeft dat hij wel heel graag wil dat ze dat doet zal ze zich misschien een beetje onder druk gezet voelen, dat werkt. Als zij dan zegt 'dan hoeft het voor mij niet meer' was deze 'relatie' sowieso gedoemd te mislukken.

pi_79650217
En dan kan hij proberen haar angst weg te nemen. Hij likt haar - vraagt haar hetzelfde bij hem te doen enz.
Maak er een teasing spelletje van en stop zodra zij dat wil.
pi_79650220
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bij een man is pijpen lekkerder dan afgetrokken te worden, althans dat vind ik maar volgens mij is dat best universieel
Ja, gek is dat. Nouja, wellicht zijn er meer vrouwen die 'beffen' (lelijk woord) ook preferen boven het vingerwerk, maar ik kan dat me persoonlijk slecht voorstellen.
pi_79650266
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:30 schreef Keep_Walking het volgende:
.

en trouwens, zij vindt het seks wel goed (zegt ze dan). Maar ja, ik bef haar en ik doe aan voorspel enzo. Ik heb haar een keer kunnen overhalen om doggy style te doen, maar dat vond ze toen ook niet leuk.
Dat klinkt idd niet als een heel spannend seksleven. Zonder pijpen zou ik nog wel volhouden maar als er ook al qua standjes weinig mogelijk is ligt idd wel een erg saai seksleven op de loer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † zaterdag 27 maart 2010 @ 19:00:40 #110
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_79650338
quote:

[..]

Pijpen is leuk voor de eerste keer klaarkomen, maar daarna prefereer ik toch het hardere (hand)werk boven een subtiele tong!
pi_79650347
quote:

[..]

Ik heb het echt nooit iets aan gevonden. Ben er ook nooit door klaargekomen. Ik vind het wel geil om er naar te kijken maar dat houdt ook wel weer snel op. Daarna neem ik gewoon weer de touwtjes in handen hoor
Doe eens lief!
pi_79650358
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:48 schreef Taurus het volgende:

[..]

Fijn omdat er net sperma in zat? In die mond? Hoe zie je het voor je, dat hij uitvoerig het sperma heeft doorgeslikt van zijn eigen vingers en haar daarna 'nat' zoent gewoon met spuug? Want dan proef je dat sperma niet meer hoor, lekker 'wennen' dan.
Ik nam aan dat jij bedoelde dat hij via zijn mond wat sperma aan haar doorgeeft, zodat het niet meteen in grote hoeveelheden in haar mond terecht komt. Als je dat bedoelde denk ik dat ze dat smeriger vindt dan het zelf direct van de lul in de mond nemen. Maar jij vindt dat dus zelfs fijn?
Maar los daarvan: het kind wil niet pijpen! Dat is het probleem, dat ze niet wil slikken kan toch geen reden zijn het uit te maken lijkt me?

Die laatste vraag snap ik dan weer niet, hoe is neuken-met-klaarkomen zonder condoom ineens relevant in deze?
Ingewikkeld. (1) Er is wel wat verschil tussen likken (penis, eikel) en pijpen/zuigen. Ik d8 dat ze geen zin had in sperma in haar mond. Daar kan je aan wennen.
(2) Als ze met haar mond "niet in de buurt" van zijn penis wil komen (zei iemand), is t anders. Dan kan je toch bij t vrijen elkaar overal strelen en zoenen, elkaar aanmoedigen (!), geil maken en dan kan ze naar beneden met haar handen en hoofd, zijn buik en dijen strelen en zoenen. Dat hoort er gewoon bij. Als ze een keer zo ver is, is zoenen/likken van z'n penis de volgende stap.
pi_79650389
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:01 schreef quirigua het volgende:

[..]

Ingewikkeld. (1) Er is wel wat verschil tussen likken (penis, eikel) en pijpen/zuigen. Ik d8 dat ze geen zin had in sperma in haar mond. Daar kan je aan wennen.
(2) Als ze met haar mond "niet in de buurt" van zijn penis wil komen (zei iemand), is t anders. Dan kan je toch bij t vrijen elkaar overal strelen en zoenen, Elkaar aanmoedigen (!) en dan kan ze naar beneden met haar handen en hoofd, zijn buik en dijen strelen en zoenen. Dat hoorgt er gewoon bij. Als ze een keer zo ver is, is zoenen/likken van z'n penis de volgende stap.
Nou precies, dat (1) was het probleem dus niet. Het gaat om het pijpen in het geheel.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:15:09 #114
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_79650723
Hoe weet ze eigenlijk dat ze het niet lekker vindt om te doen? Daarbij; grootste reden dat ik iemand pijp, is omdat ik het lekker vind om een man te zien genieten.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_79650726
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Beffen ook?
Ja, ook, net zo. Aardig erbij, lekker ook (net als pijpen), maar nooit zo goed als uitvoerig voorspel en dan met elkaar gestrengeld neuken en met en in elkaar klaar komen
pi_79650881
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:15 schreef Nouk84 het volgende:
Hoe weet ze eigenlijk dat ze het niet lekker vindt om te doen? Daarbij; grootste reden dat ik iemand pijp, is omdat ik het lekker vind om een man te zien genieten.
Dat is het punt juist; dat weet ze niet. De gedachte eraan vindt ze vies en daarom begint ze er maar niet aan.
pi_79651109
Zie dit als een kans om haar te leren pijpen. Kom op, iedereen heeft dat ooit moeten leren.. het is een soort ontmaagding, maar dan anders. Behoud de goede seks, breid dit steeds verder uit, she'll get there
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_79651183
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:28 schreef Lily-Ella het volgende:
Zie dit als een kans om haar te leren pijpen. Kom op, iedereen heeft dat ooit moeten leren.. het is een soort ontmaagding, maar dan anders. Behoud de goede seks, breid dit steeds verder uit, she'll get there
Zijn vriendin zegt heel stellig nee. TS kan haar niet dwingen het beetje bij beetje te gaan proberen.
pi_79651204
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:30 schreef Chai het volgende:

[..]

Zijn vriendin zegt heel stellig nee. TS kan haar niet dwingen het beetje bij beetje te gaan proberen.
Wie heeft het over dwingen? Als je goed geil bent doe je alles, ik zou het vanuit die hoek benaderen.
I'm an artist.
pi_79651218
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:31 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Wie heeft het over dwingen? Als je goed geil bent doe je alles, ik zou het vanuit die hoek benaderen.
Zij niet blijkbaar.
pi_79651258
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Zij niet blijkbaar.
Goed punt. Zij is stom, dump toch maar
I'm an artist.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:36:14 #122
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_79651365
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:33 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Goed punt. Zij is stom, dump toch maar
Of TS is gewoon prutser in bed
pi_79651412
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:31 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

grefo meisje ? EO ? er zijn plenty andere hoor, of anders blijf je het proberen, goeie kans dat t gaat lukken
pi_79651482
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:38 schreef quirigua het volgende:

[..]

grefo meisje ? EO ? er zijn plenty andere hoor, of anders blijf je het proberen, goeie kans dat t gaat lukken
EO

Even serieus: misschien heeft dit meisje wel een nare ervaring en durft ze dat niet te zeggen, dat is dan heel verdrietig, ik zou eerst daar achter komen.
I'm an artist.
pi_79651540
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:40 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

EO

Even serieus: misschien heeft dit meisje wel een nare ervaring en durft ze dat niet te zeggen, dat is dan heel verdrietig, ik zou eerst daar achter komen.
Oh, idee, zou kunnen ; je hebt gelijk ; ik denk dat de juiste man, met de juiste benadering, een meisje zo ver kan krijgen dat ze alles doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')