Eerder koffie zonder melk!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vriendschap waar el wel geneukt wordt maar niet gepijpt wordt?
Das ongeveer zoiets als koffie zonder suiker
Ik snap er niks van. Pijpen is 90 % en neuken (en zo) is 10 % van jouw idee van sex ? Volgens mij is dat omgekeerd - pijpen is leuk, maar niet de hoofdzaak.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke ik heb een tijdje geleden een leuke meisje leren kennen.
Dus nu komt het probleem: Ze pijpt niet. Ze vindt het vies en ze heeft het nooit gedaan en ze wilt het ook nooit doen. Seks is gewoon 90% saaier als een meisje niet pijpt. Ik ben nog niet verliefd dus ik denk dat ik gewoon een punt erachter gaat zetten. Maar ik voel me eigenlijk wel heel kut, dat ik haar ga dumpen voor zo'n reden.
Maar aan de andere kant, als ik een serieuze relatie met haar aanga waar ik niet met andere meisjes kan neuken, dan moet ik een hele lange tijd hele saaie seks hebben.
Wat zouden jullie doen in mijn geval? Ik twijfel nog een beetje, maar ik denk dat ik het gaat beeindigen.
Toch mooi dat fokkers dat vanaf hun computer in 10 regeltjes tekst kunnen lezen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:44 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Inderdaad, vrienschap is een beter idee.
Als hij dat het lekkerste vindt van het hele seksuele gebeuren..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:25 schreef quirigua het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Pijpen is 90 % en neuken (en zo) is 10 % van jouw idee van sex ? Volgens mij is dat omgekeerd - pijpen is leuk, maar niet de hoofdzaak.
Je kunt toch best proberen haar aan het idee te laten wennen ? Zoenen en likken, zonder slikken? En langzamerhand opvoeren, je eigen sperma van je vingers likken en dan haa
Op basis van wat TS post op de vraag waarom hij haar leuk vindt/bij haar blijft, wel jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Toch mooi dat fokkers dat vanaf hun computer in 10 regeltjes tekst kunnen lezen.
Hij zegt nergens dat seks voor 90% uit pijpen bestaatquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:25 schreef quirigua het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Pijpen is 90 % en neuken (en zo) is 10 % van jouw idee van sex ? Volgens mij is dat omgekeerd - pijpen is leuk, maar niet de hoofdzaak.
Je kunt toch best proberen haar aan het idee te laten wennen ? Zoenen en likken, zonder slikken? En langzamerhand opvoeren, je eigen sperma van je vingers likken en dan haa
Hij vindt het 90% saaier als er niet wordt gepijpt. Dan blijft ie dus zitten met 10 procent fun. Duidelijk zijn prioriteit> pijpen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij zegt nergens dat seks voor 90% uit pijpen bestaat
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:25 schreef quirigua het volgende:
[..]
Ik vind dat zoengedeelte trouwens smeriger klinken dan het gewoon van den piemel af likken. Ze vindt het hele pijpgebeuren al smerig, laat staan beetje met sperma zitten spelen en overgeven aan elkaar via den mond.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:34 schreef quirigua het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Pijpen is 90 % en neuken (en zo) is 10 % - is dat jouw idee van sex ? Volgens mij is het omgekeerd - pijpen is leuk, maar niet de hoofdzaak.
Maar verder. Je kunt toch best proberen haar er aan te laten wennen ? Zij likt jou, maar zonder slikken? En langzamerhand opvoeren. Als jij klaar komt, beetje sperma op je vingers, je likt je vingers af en je geeft haar een goeie natte zoen ; zodat ze er aan went.
Maar hij zegt dat sex zonder pijpen saai is. Is niet zoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij zegt nergens dat seks voor 90% uit pijpen bestaat
Verandering van spijs doet etenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hij vindt het 90% saaier als er niet wordt gepijpt. Dan blijft ie dus zitten met 10 procent fun. Duidelijk zijn prioriteit> pijpen.
Typisch een opmerking van een vrouw!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef quirigua het volgende:
[..]
Maar hij zegt dat sex zonder pijpen saai is. Is niet zo
Nou volgens mij hoeft ze niet te slikken of wat dan ook maar weigert ze gewoon met haar mond in de buurt te komen van zijn penis. Dus zelfs laten wennen kan dan niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:34 schreef quirigua het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Pijpen is 90 % en neuken (en zo) is 10 % - is dat jouw idee van sex ? Volgens mij is het omgekeerd - pijpen is leuk, maar niet de hoofdzaak.
Maar verder. Je kunt toch best proberen haar er aan te laten wennen ? Zij likt jou, maar zonder slikken? En langzamerhand opvoeren. Als jij klaar komt, beetje sperma op je vingers, je likt je vingers af en je geeft haar een goeie natte zoen ; zodat ze er aan went.
Dat kan hij toch vinden? Ik zou ook nog genoeg ander vermaak kunnen bedenken maar voor hem is dit belangrijk. Misschien zijn ze beiden niet zo seksueel begaafdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef quirigua het volgende:
[..]
Maar hij zegt dat sex zonder pijpen saai is. Is niet zo
Nou snap ik t helemaal niet meer. Elkaar zoenen, is dat smerig nadat de een wat sperma in z'n mond gekregen heeft ?? En wat als het meisje pijpt, en slikt, en dan haar vriend zoent ? Fijn toch ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat zoengedeelte trouwens smeriger klinken dan het gewoon van den piemel af likken. Ze vindt het hele pijpgebeuren al smerig, laat staan beetje met sperma zitten spelen en overgeven aan elkaar via den mond.
Bovendien pijpt het meisje in het geheel niet, TS maakt het toch niet uit omdat het meisje het sperma niet lekker vindt hoop ik?
Die hele pijperij (is wel leuk) maar is overrated !quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Typisch een opmerking van een vrouw!
Fijn omdat er net sperma in zat? In die mond? Hoe zie je het voor je, dat hij uitvoerig het sperma heeft doorgeslikt van zijn eigen vingers en haar daarna 'nat' zoent gewoon met spuug? Want dan proef je dat sperma niet meer hoor, lekker 'wennen' dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:43 schreef quirigua het volgende:
[..]
Nou snap ik t helemaal niet meer. Elkaar zoenen, is dat smerig nadat de een wat sperma in z'n mond gekregen heeft ?? En wat als het meisje pijpt, en slikt, en dan haar vriend zoent ? Fijn toch ?
Is neuken-met-klaarkomen zonder condoom ook smerig ? Afgezien of dat "veilig" is, is dat niet echt fijn bij sex ?
Beffen ook?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:45 schreef quirigua het volgende:
[..]
Die hele pijperij (is wel leuk) maar is overrated !
internet hype of zo![]()
Dan heb je nog geen chick gehad die het goed kan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:45 schreef quirigua het volgende:
[..]
Die hele pijperij (is wel leuk) maar is overrated !
internet hype of zo![]()
Normaal horen vrouwen dat te doen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:50 schreef tarantism het volgende:
Zijn er mannen die hun eigen sperma van hun vinger aflikken? Dat kan ik echt niet geloven hoor
Zou ik wel waarderen overigens.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:50 schreef tarantism het volgende:
Zijn er mannen die hun eigen sperma van hun vinger aflikken? Dat kan ik echt niet geloven hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |