abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 27 maart 2010 @ 18:23:34 #76
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_79649209
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vriendschap waar el wel geneukt wordt maar niet gepijpt wordt?

Das ongeveer zoiets als koffie zonder suiker
Eerder koffie zonder melk!
pi_79649232
Wie weet is dat meisje nog wel heel onzeker, heeft ze misschien nog nooit een jongen gepijpt en denkt ze dat ze het verkeerd of niet lekker genoeg doet. Weet jij veel.

Vind het geen goede reden om een relatie mee te beëindigen. Sex is belangrijk in een relatie, dat zeker! Maar als het een heel leuk lief meisje is en je bent gek op haar, boeiend als ze dan niet pijpt. Als je wat langer met haar hebt en ze meer van jou gaat houden gaat ze je echt wel een keer pijpen.
pi_79649255
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke ik heb een tijdje geleden een leuke meisje leren kennen.
Dus nu komt het probleem: Ze pijpt niet. Ze vindt het vies en ze heeft het nooit gedaan en ze wilt het ook nooit doen. Seks is gewoon 90% saaier als een meisje niet pijpt. Ik ben nog niet verliefd dus ik denk dat ik gewoon een punt erachter gaat zetten. Maar ik voel me eigenlijk wel heel kut, dat ik haar ga dumpen voor zo'n reden.

Maar aan de andere kant, als ik een serieuze relatie met haar aanga waar ik niet met andere meisjes kan neuken, dan moet ik een hele lange tijd hele saaie seks hebben.
Wat zouden jullie doen in mijn geval? Ik twijfel nog een beetje, maar ik denk dat ik het gaat beeindigen.
Ik snap er niks van. Pijpen is 90 % en neuken (en zo) is 10 % van jouw idee van sex ? Volgens mij is dat omgekeerd - pijpen is leuk, maar niet de hoofdzaak.
Je kunt toch best proberen haar aan het idee te laten wennen ? Zoenen en likken, zonder slikken ? En langzamerhand opvoeren, je eigen sperma van je vingers likken en dan haa
pi_79649296
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:44 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Inderdaad, vrienschap is een beter idee.
Toch mooi dat fokkers dat vanaf hun computer in 10 regeltjes tekst kunnen lezen.
pi_79649306
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:25 schreef quirigua het volgende:

[..]

Ik snap er niks van. Pijpen is 90 % en neuken (en zo) is 10 % van jouw idee van sex ? Volgens mij is dat omgekeerd - pijpen is leuk, maar niet de hoofdzaak.
Je kunt toch best proberen haar aan het idee te laten wennen ? Zoenen en likken, zonder slikken ? En langzamerhand opvoeren, je eigen sperma van je vingers likken en dan haa
Als hij dat het lekkerste vindt van het hele seksuele gebeuren..
pi_79649325
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:26 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Toch mooi dat fokkers dat vanaf hun computer in 10 regeltjes tekst kunnen lezen.
Op basis van wat TS post op de vraag waarom hij haar leuk vindt/bij haar blijft, wel ja
pi_79649401
quote:

[..]

Hij zegt nergens dat seks voor 90% uit pijpen bestaat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79649438
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hij vindt het 90% saaier als er niet wordt gepijpt. Dan blijft ie dus zitten met 10 procent fun. Duidelijk zijn prioriteit> pijpen.
pi_79649530
quote:
[..]

Ik snap er niks van. Pijpen is 90 % en neuken (en zo) is 10 % - is dat jouw idee van sex ? Volgens mij is het omgekeerd - pijpen is leuk, maar niet de hoofdzaak.

Maar verder. Je kunt toch best proberen haar er aan te laten wennen ? Zij likt jou, maar zonder slikken ? En langzamerhand opvoeren. Als jij klaar komt, beetje sperma op je vingers, je likt je vingers af en je geeft haar een goeie natte zoen ; zodat ze er aan went.
pi_79649578
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:34 schreef quirigua het volgende:

[..]

Ik snap er niks van. Pijpen is 90 % en neuken (en zo) is 10 % - is dat jouw idee van sex ? Volgens mij is het omgekeerd - pijpen is leuk, maar niet de hoofdzaak.

Maar verder. Je kunt toch best proberen haar er aan te laten wennen ? Zij likt jou, maar zonder slikken ? En langzamerhand opvoeren. Als jij klaar komt, beetje sperma op je vingers, je likt je vingers af en je geeft haar een goeie natte zoen ; zodat ze er aan went.
Ik vind dat zoengedeelte trouwens smeriger klinken dan het gewoon van den piemel af likken. Ze vindt het hele pijpgebeuren al smerig, laat staan beetje met sperma zitten spelen en overgeven aan elkaar via den mond.

Bovendien pijpt het meisje in het geheel niet, TS maakt het toch niet uit omdat het meisje het sperma niet lekker vindt hoop ik?
pi_79649589
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar hij zegt dat sex zonder pijpen saai is. Is niet zo
pi_79649601
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:31 schreef Taurus het volgende:

[..]

Hij vindt het 90% saaier als er niet wordt gepijpt. Dan blijft ie dus zitten met 10 procent fun. Duidelijk zijn prioriteit> pijpen.
Verandering van spijs doet eten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  † In Memoriam † zaterdag 27 maart 2010 @ 18:37:21 #88
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_79649615
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef quirigua het volgende:

[..]

Typisch een opmerking van een vrouw!
pi_79649622
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:34 schreef quirigua het volgende:

[..]

Nou volgens mij hoeft ze niet te slikken of wat dan ook maar weigert ze gewoon met haar mond in de buurt te komen van zijn penis. Dus zelfs laten wennen kan dan niet.
pi_79649628
tvp dit moet ik lezen _!
pi_79649632
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef quirigua het volgende:

[..]

Dat kan hij toch vinden? Ik zou ook nog genoeg ander vermaak kunnen bedenken maar voor hem is dit belangrijk. Misschien zijn ze beiden niet zo seksueel begaafd
pi_79649834
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik vind dat zoengedeelte trouwens smeriger klinken dan het gewoon van den piemel af likken. Ze vindt het hele pijpgebeuren al smerig, laat staan beetje met sperma zitten spelen en overgeven aan elkaar via den mond.

Bovendien pijpt het meisje in het geheel niet, TS maakt het toch niet uit omdat het meisje het sperma niet lekker vindt hoop ik?
Nou snap ik t helemaal niet meer. Elkaar zoenen, is dat smerig nadat de een wat sperma in z'n mond gekregen heeft ?? En wat als het meisje pijpt, en slikt, en dan haar vriend zoent ? Fijn toch ?
Is neuken-met-klaarkomen zonder condoom ook smerig ? Afgezien of dat "veilig" is, is dat niet het echt fijne bij sex ?
pi_79649890
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Typisch een opmerking van een vrouw!
Die hele pijperij (is wel leuk) maar is overrated !
internet hype of zo
pi_79649947
Pijpen hoeft toch niet je gehele seksleven te zijn? De meeste meiden hebben niets tegen het pijpen op zich, maar het idee dat ze dat sperma in hun mond krijgen. Misschien zou je haar kunnen voorstellen dat wanneer je bijna gaat spuiten zij het met de hand verder mag doen of dat wanneer ze het sperma in de mond krijgt dat zij het mag uitspugen in een bak of zak die je alvast naast jullie hebben gezet. Als je haar gaat dwingen dat je perse klaar wilt komen in haar mond en/of dat zij het moet doorslikken zal zij het nooit proberen.

Maar goed als ik lees dat je niet echt 100% van haar houdt (want dan had je het wel gerespecteerd) dan kun je beter een andere vrouw zoeken idd.
pi_79649971
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:43 schreef quirigua het volgende:

[..]

Nou snap ik t helemaal niet meer. Elkaar zoenen, is dat smerig nadat de een wat sperma in z'n mond gekregen heeft ?? En wat als het meisje pijpt, en slikt, en dan haar vriend zoent ? Fijn toch ?
Is neuken-met-klaarkomen zonder condoom ook smerig ? Afgezien of dat "veilig" is, is dat niet echt fijn bij sex ?
Fijn omdat er net sperma in zat? In die mond? Hoe zie je het voor je, dat hij uitvoerig het sperma heeft doorgeslikt van zijn eigen vingers en haar daarna 'nat' zoent gewoon met spuug? Want dan proef je dat sperma niet meer hoor, lekker 'wennen' dan.
Ik nam aan dat jij bedoelde dat hij via zijn mond wat sperma aan haar doorgeeft, zodat het niet meteen in grote hoeveelheden in haar mond terecht komt. Als je dat bedoelde denk ik dat ze dat smeriger vindt dan het zelf direct van de lul in de mond nemen. Maar jij vindt dat dus zelfs fijn?
Maar los daarvan: het kind wil niet pijpen! Dat is het probleem, dat ze niet wil slikken kan toch geen reden zijn het uit te maken lijkt me?

Die laatste vraag snap ik dan weer niet, hoe is neuken-met-klaarkomen zonder condoom ineens relevant in deze?
pi_79649976
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:45 schreef quirigua het volgende:

[..]

internet hype of zo
Beffen ook?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:49:23 #97
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_79649996
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:45 schreef quirigua het volgende:

[..]

internet hype of zo
Dan heb je nog geen chick gehad die het goed kan.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:50:11 #98
294141 tarantism
hups in die kont
pi_79650025
Zijn er mannen die hun eigen sperma van hun vinger aflikken? Dat kan ik echt niet geloven hoor
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:51:00 #99
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_79650055
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:50 schreef tarantism het volgende:
Zijn er mannen die hun eigen sperma van hun vinger aflikken? Dat kan ik echt niet geloven hoor
Normaal horen vrouwen dat te doen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_79650060
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:50 schreef tarantism het volgende:
Zou ik wel waarderen overigens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')