abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79648561
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

We zijn beiden 21. Ik word 22 over een maand.

En ja, eigenlijk is dit wel een teken dat ik haar moet dumpen, maar aan de andere kant heb ik altijd een reden waarom ik niet door wil gaan met een meisje. Ik word gewoon niet meer snel verliefd (heeft met leeftijd te maken, denk ik) dus daarom denk ik dat als ik een leuke meisje ontmoet moet ik gewoon een paar maanden doorzetten en kijken of die sterke gevoelens komen. Dat wilde ik ook bij dit meisje doen, maar slechte seks is echt een dealbreaker voor mij.
Als de seks echt slecht is is de keuze toch snel gemaakt? Lijkt me makkelijk.
pi_79648590
Jij bent gek. Pijpen is af en toe wel aardig, erbij, maar vrijen, slapen, neuken is het hoofdmenu. Je bent niet verliefd en je neukt haar wel, nou dat kan, maar dat betekent verder alleen maar dat je een ego-stronk bent en niet om haar geeft. Jij denkt : met pijpen is de relatie goed; zonder pijpen is het niks ? Jij bent gek. Wor ouder, mssch begrijp je het ooit :

Pijpen is niet hetzelfde als sex. Als je dat ooit begrijpt, en een goeie sex- en relatie-partner voor haar bent, zal ze vanzelf zo ver komen dat ze jou ook pijpt. Maar neuken is de hoofdzaak hoor, de rest is leuk erbij.

[ Bericht 12% gewijzigd door quirigua op 27-03-2010 18:09:39 ]
pi_79648628
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:00 schreef quirigua het volgende:
Jij bent gek. Pijpen is af en toe wel aardig, erbij, maar vrijen, slapen, neuken is het hoofdmenu. Je bent niet verliefd en je neukt haar wel, nou dat kan, maar dat betekent verder alleen maar dat je een ego-stronk bent en niet om haar geeft. Jij denkt : met pijpen is de relatie goed; zonder pijpen is het niks ? Jij bent gek. Wor ouder, mssch begrijp je het ooit.
Nou ik vindt haar anders ook wel egoistisch. Ze laat zich wel lekker beffen, maar ze wil het niet eens proberen om een keertje te pijpen.
pi_79648646
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:49 schreef EviL_AleX het volgende:
Gezien de leeftijd kan het nog heel goed veranderen. Maar of je daar het geduld voor wil hebben...? Uitgaande van je reacties en manier van praten in andere topics, aannemend dat dit overeenkomt met je realiteit, zou je een ander kunnen krijgen die wel van cock-flavoured lollipops houdt.

Dus...
Ik denk niet dat je op je 21e van preuts bah meisje in korte tijd naar cockgobbling cumsucker kan veranderen. Niet als je zoiets simpels als pijpen al op voorhand afslaat en zegt dat je gaat huilen als je het ooit wel doet.

Dat zijn van die meisjes die doen alsof ze wegbranden als ze in aanraking met mannenmelk komen.
Doe eens lief!
pi_79648651
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:00 schreef quirigua het volgende:
Jij bent gek. Pijpen is af en toe wel aardig, erbij, maar vrijen, slapen, neuken is het hoofdmenu. Je bent niet verliefd en je neukt haar wel, nou dat kan, maar dat betekent verder alleen maar dat je een ego-stronk bent en niet om haar geeft. Jij denkt : met pijpen is de relatie goed; zonder pijpen is het niks ? Jij bent gek. Wor ouder, mssch begrijp je het ooit.

Trieste reactie zeg. Mensen die denken dat seksleven niet van belang is voor een relatie
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_79648663
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke ik heb een tijdje geleden een leuke meisje leren kennen. We klikte vanaf het begin heel goed, alleen hadden wij beiden geen zin in een relatie dus zijn we maar vrienden gebleven. Nu begint het mooi weer te worden en iedereen heeft meer energie. Hierdoor hebben wij ook meer zin om te kijken of we een samen toekomst kunnen hebben. Dus we zijn een paar keer uitgegaan en de afgelopen week hebben we ook seks gehad.

Dus nu komt het probleem:

Ze pijpt niet. Ze vindt het vies en ze heeft het nooit gedaan en ze wilt het ook nooit doen. En tja, ik vind het kut, maar dat is een deal breaker voor mij. Seks is gewoon 90% saaier als een meisje niet pijpt. Ik ben nog niet verliefd dus ik denk dat ik gewoon een punt erachter gaat zetten. Maar ik voel me eigenlijk wel heel kut, dat ik haar ga dumpen voor zo'n reden.

Maar aan de andere kant, als ik een serieuze relatie met haar aanga waar ik niet met andere meisjes kan neuken, dan moet ik een hele lange tijd hele saaie seks hebben. En in een relatie moet de seks goed zijn, toch?

Wat zouden jullie doen in mijn geval? Ik twijfel nog een beetje, maar ik denk dat ik het gaat beeindigen.
Een andere reden geven in elk geval

Verder gewoon dumpen als het niet mogelijk is pm haar te laten pijpen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79648674
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:42 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat vind ik dan ook wel hypocriet ja. Zij alles en hij niks/weinig.
Dat is niet hypocriet. Hypocriet zou het zijn als zij zégt dat ze alles doet in bed en het lekker vindt om hem te bevredigen maar als het puntje bij paaltje komt ( ) ze niet pijpt. Of ze pijpt wel anderen maar niet hem. Dat is niet aan de orde, ze geeft gewoon aan dat ze dat niet lekker vindt om te doen, daar is ze eerlijk in. Dan mag ze het zelf nog wel lekker vinden als gelikt wordt, daar is niets hypocriets aan. Hij mag daar toch ook gewoon nee tegen zeggen? Dat TS het niet eerlijk vindt op deze manier is zijn probleem, seks is geen kwestie van onderhandelen en ' iets terug doen voor de ander omdat zij iets bij jou heeft gedaan' of iets dergelijks.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:03:30 #58
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79648676
zo, even wat storende factoren verwijderd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79648696
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een andere reden geven in elk geval

Verder gewoon dumpen als het niet mogelijk is pm haar te laten pijpen
Waarom een andere reden geven? Hij kan gewoon eerlijk zeggen dat hij haar niet seksueel opwindend vindt in haar handelen. Leert ze misschien van, voelt ze een beetje druk.
pi_79648768
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:04 schreef Taurus het volgende:

[..]

Waarom een andere reden geven? Hij kan gewoon eerlijk zeggen dat hij haar niet seksueel opwindend vindt in haar handelen. Leert ze misschien van, voelt ze een beetje druk.
Ja, dat kan als je die makkelijke uitweg zoekt zeg je gewoon dat je niet verliefd bent, geen relatie wil of zoiets dergelijks anders krijg je het volgende gesprek dat 5 uur duurt

Meen je dat nu?
Ja, pijpen is voor mij belangrijk
Maar pijpen is toch niet alles?
Nee, maar wel belangrijk

Waarom doe je me dit aan?

Waar heb ik dit aan verdiend?

En zo nog 100 niet relavante kut vragen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79648827
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja, dat kan als je die makkelijke uitweg zoekt zeg je gewoon dat je niet verliefd bent, geen relatie wil of zoiets dergelijks anders krijg je het volgende gesprek dat 5 uur duurt

Meen je dat nu?
Nee, maar wel belangrijk

Plus dat de volgende jongen waarschijnlijk ook een pikstraf kan verwachten voor iets wat hij niet gedaan heeft
Doe eens lief!
pi_79648830
Dat ze het überhaupt al niet eens probeert....

Ik zou het ook niet echt wat vinden, een vriend/vriendin die vies van mij is.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:10:46 #63
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_79648845
Een kutvriendin die niet pijpt is echt fucked.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_79648854
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:30 schreef Keep_Walking het volgende:

en trouwens, zij vindt het seks wel goed (zegt ze dan). Maar ja, ik bef haar en ik doe aan voorspel enzo. Ik heb haar een keer kunnen overhalen om doggy style te doen, maar dat vond ze toen ook niet leuk.
Wat een zeikmuts.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:11:46 #65
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_79648867
Jezus, wat een zeikerd.
  † In Memoriam † zaterdag 27 maart 2010 @ 18:12:25 #66
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_79648885
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:13 schreef Keep_Walking het volgende:. Seks is gewoon 90% saaier als een meisje niet pijpt. Ik ben nog niet verliefd dus ik denk dat ik gewoon een punt erachter gaat zetten. Maar ik voel me eigenlijk wel heel kut, dat ik haar ga dumpen voor zo'n reden.

Maar aan de andere kant, als ik een serieuze relatie met haar aanga waar ik niet met andere meisjes kan neuken, dan moet ik een hele lange tijd hele saaie seks hebben. En in een relatie moet de seks goed zijn, toch?

Wat zouden jullie doen in mijn geval? Ik twijfel nog een beetje, maar ik denk dat ik het gaat beeindigen.
Misschien wil ze het wel doen als je dr eerst in de mond doet en daarna pas in dr kont! Niet iedereen houdt van een chocoladereep!
pi_79648889
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat ze het überhaupt al niet eens probeert....

Ik zou het ook niet echt wat vinden, een vriend/vriendin die vies van mij is.
Idd.

Ik blijf het raar vinden dat ze dingen die ze te vies vindt voor in haar mond wel in haar kut laat.

Je mond is lang niet zo infectiegevoelig... daar hoor je (van nature) voorzichtiger mee te zijn met wat je in je mond stopt.
pi_79648895
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Meen je dat nu?
Nee, maar wel belangrijk

Boeiend, daarna ben je er van af. Als je dat al niet eens aan kunt als je iemand gaat dumpen, kom nou, je moet de consequenties van je daden gewoon accepteren. Ik zou het alleen niet slechts op dat pijpen gooien, ik zou gewoon zeggen dat de seksuele klik niet echt aanwezig is. Dat hij iets anders zoekt op dat gebied.
pi_79648899
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Nou ik vindt haar anders ook wel egoistisch. Ze laat zich wel lekker beffen, maar ze wil het niet eens proberen om een keertje te pijpen.
Dat dus. Als ze heel stellig is en het niet eens wil proberen (het hoeft niet deep throat immers, likken kan ook een begin zijn), lijkt het me toch dat je het dan beter kan afkappen. Vind ik als vrouw zijnde
pi_79648915
Als je nu deeptroath niet wil, dan is het wel te begrijpen
pi_79648938
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:03 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat is niet hypocriet. Hypocriet zou het zijn als zij zégt dat ze alles doet in bed en het lekker vindt om hem te bevredigen maar als het puntje bij paaltje komt ( ) ze niet pijpt. Of ze pijpt wel anderen maar niet hem. Dat is niet aan de orde, ze geeft gewoon aan dat ze dat niet lekker vindt om te doen, daar is ze eerlijk in. Dan mag ze het zelf nog wel lekker vinden als gelikt wordt, daar is niets hypocriets aan. Hij mag daar toch ook gewoon nee tegen zeggen? Dat TS het niet eerlijk vindt op deze manier is zijn probleem, seks is geen kwestie van onderhandelen en ' iets terug doen voor de ander omdat zij iets bij jou heeft gedaan' of iets dergelijks.
Ze heeft het nog nooit gedaan. Dan weet ze dus helemaal niet of ze het lekker vindt of niet. Meer een geval van onbekend maakt onbemind. Hypocriet was misschien niet het juiste woord, maar ik vind het wel egoïstisch.
Dat seks geen kwestie is van onderhandelen hoef je mij niet te vertellen .
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:14:30 #72
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_79648954
Een vriendin die zo egoïstisch is? Zou je hier wel mee doorgaan TS?
pi_79648961
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:12 schreef Taurus het volgende:

[..]

Boeiend, daarna ben je er van af. Als je dat al niet eens aan kunt als je iemand gaat dumpen, kom nou, je moet de consequenties van je daden gewoon accepteren. Ik zou het alleen niet slechts op dat pijpen gooien, ik zou gewoon zeggen dat de seksuele klik niet echt aanwezig is. Dat hij iets anders zoekt op dat gebied.
Gedumpt wordt ze toch, graag met zo weinig mogelijk weerstand
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:18:17 #74
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_79649055
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:44 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Inderdaad, vrienschap is een beter idee.
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:43 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Klinkt goed genoeg voor een vriendschap, meer zit er voor jou met haar niet in.
Vrouwen.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_79649153
Vriendschap waar el wel geneukt wordt maar niet gepijpt wordt?

Das ongeveer zoiets als koffie zonder suiker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')