abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79647874
Die van mij gelukkig wel, al zou ik haar er niet om dumpen als ze het niet deed
No Guts, No Glory
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:33:50 #27
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79647901
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:29 schreef Stefan het volgende:

[..]

Heb je al eens gezegd dat het belangrijk voor je is? Op een moment dat je NIET in bed ligt, maar gewoon wandelend in het park ofzo.
We hebben al een keertje over gesproken. Ik heb niet vertelt dat het een dealbreaker voor mij is, maar wel laten weten dat het belangrijk voor me is. Maar de manier dat ze erover sprak laat me denken dat het echt nooit gaat gebeuren. En als ik haar uiteindelijk zover zou krijgen dan zou ze waarschijnlijk gaan huilen ofzo. Ik heb geen zin om druk op haar te gaan zetten en later van haar of haar vriendinnen horen dat ik een evil klootzak ben.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_79647920
Niet pijpen, niet op z'n hondjes, is EXIT bij mij.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:34:45 #29
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79647935
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:27 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Stop daar maar eens mee, en zeg dat je hebt na gedacht over wat ze heeft gezegd en dat het inderdaad erg vies is om iemand zo te bevredigen.
Geen zin om spelletjes te spelen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_79647937
Keertje mc misschien een idee.
pi_79647952
Klinkt heel saai idd.

Je hoeft ook niet meteen te denken dat je nu de rest van je leven saaie seks hebt, maar zolang je met haar bent in elk geval wel. Vind je dat de moeite waard of niet..

Ik zou het trouwens wel uitmaken als de seks slecht/saai/niet naar mijn zin is, en daar geen verandering in kan komen.
pi_79647954
Zijn jullie onder de 18? Doet wel terzake volgens mij. 'Ze vindt het vies, heeft het nooit gedaan en wil het ook nooit doen' klinkt niet echt als een statement van een seksueel volwassen/ervaren persoon.
Pijpen is op zichzelf natuurlijk ook smerig maar wordt lekker door opwinding en de reactie van de ander, ik kan me niet voorstellen dat de rest van de seks ontzettend lekker, vrij en opwindend is en dat dat pijpen dan niet gebeurt. Worden jullie wel eens dronken samen? Dat wil ook wel helpen.

Maar goed, als jullie pas een paar keer uit zijn gegaan en dit dingetje weerhoudt je er al van om verder te gaan zou ik het maar beeindigen ja. Ik neem aan dat je wel meer redenen kunt bedenken waarom het toch niet echt jouw type is, dit zal wel een onderdeel zijn van haar verdere onvolwassenheid of preutsheid, over all not your cup of tea wellicht?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:35:54 #33
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79647966
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:31 schreef Seam het volgende:
Hoeveel seksuele ervaring heeft zij zelf?
Weet niet. Ze heeft me vertelt over haar ex vriend die op haar vreemd ging, maar ik heb haar niet echt gevraagd voor jongens ze heeft geneukt.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:37:22 #34
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_79648007
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:34 schreef RVP67 het volgende:
Niet pijpen, niet op z'n hondjes, is EXIT bij mij.
Ligt eraan, misschien is ze nog jong. Soms moet je iets opbouwen. Heb ook vriendinnen gehad die dit niet wilden doen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_79648024
Ik vind het een beetje klinken alsof ze er in het verleden een nare ervaring mee heeft gehad en daarom nu heel stellig nee zegt. Na een tijdje heeft ze denk ik wel genoeg vertrouwen in je. Ik denk dat ze nu ook afwacht of jij deze 'grens' van haar respecteert.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2010 17:38:17 ]
pi_79648047
Maar TS, wat zijn voor jou de redenen om toch bij haar te blijven? Waarom twijfel je precies?
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_79648056
Doe het een keer onder de douche. Minder gore pik.
pi_79648067
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Weet niet. Ze heeft me vertelt over haar ex vriend die op haar vreemd ging, maar ik heb haar niet echt gevraagd voor jongens ze heeft geneukt.
Dus je doet het netjes met condoom totdat je daar wat beter zicht op hebt?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:39:53 #39
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79648083
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:35 schreef Taurus het volgende:
Zijn jullie onder de 18? Doet wel terzake volgens mij. 'Ze vindt het vies, heeft het nooit gedaan en wil het ook nooit doen' klinkt niet echt als een statement van een seksueel volwassen/ervaren persoon.
Pijpen is op zichzelf natuurlijk ook smerig maar wordt lekker door opwinding en de reactie van de ander, ik kan me niet voorstellen dat de rest van de seks ontzettend lekker, vrij en opwindend is en dat dat pijpen dan niet gebeurt. Worden jullie wel eens dronken samen? Dat wil ook wel helpen.

Maar goed, als jullie pas een paar keer uit zijn gegaan en dit dingetje weerhoudt je er al van om verder te gaan zou ik het maar beeindigen ja. Ik neem aan dat je wel meer redenen kunt bedenken waarom het toch niet echt jouw type is, dit zal wel een onderdeel zijn van haar verdere onvolwassenheid of preutsheid, over all not your cup of tea wellicht?
We zijn beiden 21. Ik word 22 over een maand.

En ja, eigenlijk is dit wel een teken dat ik haar moet dumpen, maar aan de andere kant heb ik altijd een reden waarom ik niet door wil gaan met een meisje. Ik word gewoon niet meer snel verliefd (heeft met leeftijd te maken, denk ik) dus daarom denk ik dat als ik een leuke meisje ontmoet moet ik gewoon een paar maanden doorzetten en kijken of die sterke gevoelens komen. Dat wilde ik ook bij dit meisje doen, maar slechte seks is echt een dealbreaker voor mij.
pi_79648084
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:37 schreef Chai het volgende:
Ik vind het een beetje klinken alsof ze er in het verleden een nare ervaring mee heeft gehad en daarom nu heel stellig nee zegt. Na een tijdje heeft ze denk ik wel genoeg vertrouwen in je. Ik denk dat ze nu ook afwacht of jij deze 'grens' van haar respecteert.
In de OP staat dat ze het nog nooit heeft gedaan, dus eerder de gedachte aan pijpen die haar afstoot.
pi_79648094
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als ik verliefd was, had ik wel bij haar gebleven want dan was ik verliefd. Ik heb wel een beetje gevoelens voor haar, maar nog niet verliefd. Dus ik denk dat ik beter kan stoppen voordat ik verliefd wordt en dat we jaren lang saaie seks blijven hebben.

en trouwens, zij vindt het seks wel goed (zegt ze dan). Maar ja, ik bef haar en ik doe aan voorspel enzo. Ik heb haar een keer kunnen overhalen om doggy style te doen, maar dat vond ze toen ook niet leuk.
Precies, en nu ben je ook nog niet op een punt het al heel gevoelig ligt dus je kan beter nu stoppen dan na een aantal maanden en ondertussen goed weer spelen.

Overigens vind ik het ontzettend hypocriet dat ze zich wel laat beffen etc maar geen stapje tegemoetkomt, saaierd.
Doe eens lief!
pi_79648145
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:40 schreef Prenzlauer het volgende:

Overigens vind ik het ontzettend hypocriet dat ze zich wel laat beffen etc maar geen stapje tegemoetkomt, saaierd.
Dat vind ik dan ook wel hypocriet ja. Zij alles en hij niks/weinig.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:42:22 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79648155
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:38 schreef C-Politan het volgende:
Maar TS, wat zijn voor jou de redenen om toch bij haar te blijven? Waarom twijfel je precies?
Ze is een leuk mooi meisje waarmee ik goed kan communiceren en we hebben hetzelfde interesses.
pi_79648180
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

We zijn beiden 21. Ik word 22 over een maand.

En ja, eigenlijk is dit wel een teken dat ik haar moet dumpen, maar aan de andere kant heb ik altijd een reden waarom ik niet door wil gaan met een meisje. Ik word gewoon niet meer snel verliefd (heeft met leeftijd te maken, denk ik) dus daarom denk ik dat als ik een leuke meisje ontmoet moet ik gewoon een paar maanden doorzetten en kijken of die sterke gevoelens komen. Dat wilde ik ook bij dit meisje doen, maar slechte seks is echt een dealbreaker voor mij.
Als je seks zonder pijpen slechte seks vindt, en slechte seks voor jou een dealbreaker is, dan is je keuze snel gemaakt.
pi_79648182
Als dit al een dealbreaker is dan vind je haar dus sowieso niet zo boeiend en kun je d'r might as well dumpen ja.
pi_79648184
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ze is een leuk mooi meisje waarmee ik goed kan communiceren en we hebben hetzelfde interesses.
Klinkt goed genoeg voor een vriendschap, meer zit er voor jou met haar niet in.
pi_79648201
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:43 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Klinkt goed genoeg voor een vriendschap, meer zit er voor jou met haar niet in.
Inderdaad, vrienschap is een beter idee.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:46:56 #48
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_79648261
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dan is pijpen niet een dealbreaker maar gewoon het hele plaatje. Je zoekt nu een reden het uit te maken blijkbaar
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:49:57 #49
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79648333
Gezien de leeftijd kan het nog heel goed veranderen. Maar of je daar het geduld voor wil hebben...? Uitgaande van je reacties en manier van praten in andere topics, aannemend dat dit overeenkomt met je realiteit, zou je een ander kunnen krijgen die wel van cock-flavoured lollipops houdt.

Dus...
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:58:27 #50
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_79648545
Ik zeg elke vrouw is zo ver te krijgen.

Die die het eerst niet doen worden later vaak beesten in bed.

Je zou het ook kunnen zien als een uitdaging
Niet zo snel opgeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')