abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79650082
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:48 schreef Taurus het volgende:

[..]

Die laatste vraag snap ik dan weer niet, hoe is neuken-met-klaarkomen zonder condoom ineens relevant in deze?
Volgens mij zien we daar een stukje projectie in de frustraties van quirigua's seksverleden zelf
Maar ik ben slechts een amateurpsycholoog
Doe eens lief!
pi_79650117
Misschien heeft ze het nog nooit gedaan? Het is iets wat je moet leren, en als ze het nog nooit heeft gedaan is ze misschien bang dat ze het niet goed doet.
pi_79650129
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Beffen ook?
Dát is trouwens wel echt overrated. Best aardig, maar staat wat mij betreft mijlenver achter het betere wipwerk en als er dan toch voorspel aan te pas komt: de vingers.
pi_79650144
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:51 schreef Taurus het volgende:

[..]

Zou ik wel waarderen overigens.
Ik zou het best doen als het gewaardeerd wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79650168
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:53 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dát is trouwens wel echt overrated. Best aardig, maar staat wat mij betreft mijlenver achter het betere wipwerk en als er dan toch voorspel aan te pas komt: de vingers.
Bij een man is pijpen lekkerder dan afgetrokken te worden, althans dat vind ik maar volgens mij is dat best universieel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79650170
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:52 schreef Idril-2 het volgende:
Misschien heeft ze het nog nooit gedaan? Het is iets wat je moet leren, en als ze het nog nooit heeft gedaan is ze misschien bang dat ze het niet goed doet.
Hij kan het er inderdaad ook gewoon over hebben in plaats van het meteen te beeindigen. Als hij aangeeft dat hij wel heel graag wil dat ze dat doet zal ze zich misschien een beetje onder druk gezet voelen, dat werkt. Als zij dan zegt 'dan hoeft het voor mij niet meer' was deze 'relatie' sowieso gedoemd te mislukken.

pi_79650217
En dan kan hij proberen haar angst weg te nemen. Hij likt haar - vraagt haar hetzelfde bij hem te doen enz.
Maak er een teasing spelletje van en stop zodra zij dat wil.
pi_79650220
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bij een man is pijpen lekkerder dan afgetrokken te worden, althans dat vind ik maar volgens mij is dat best universieel
Ja, gek is dat. Nouja, wellicht zijn er meer vrouwen die 'beffen' (lelijk woord) ook preferen boven het vingerwerk, maar ik kan dat me persoonlijk slecht voorstellen.
pi_79650266
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:30 schreef Keep_Walking het volgende:
.

en trouwens, zij vindt het seks wel goed (zegt ze dan). Maar ja, ik bef haar en ik doe aan voorspel enzo. Ik heb haar een keer kunnen overhalen om doggy style te doen, maar dat vond ze toen ook niet leuk.
Dat klinkt idd niet als een heel spannend seksleven. Zonder pijpen zou ik nog wel volhouden maar als er ook al qua standjes weinig mogelijk is ligt idd wel een erg saai seksleven op de loer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † zaterdag 27 maart 2010 @ 19:00:40 #110
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_79650338
quote:

[..]

Pijpen is leuk voor de eerste keer klaarkomen, maar daarna prefereer ik toch het hardere (hand)werk boven een subtiele tong!
pi_79650347
quote:

[..]

Ik heb het echt nooit iets aan gevonden. Ben er ook nooit door klaargekomen. Ik vind het wel geil om er naar te kijken maar dat houdt ook wel weer snel op. Daarna neem ik gewoon weer de touwtjes in handen hoor
Doe eens lief!
pi_79650358
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:48 schreef Taurus het volgende:

[..]

Fijn omdat er net sperma in zat? In die mond? Hoe zie je het voor je, dat hij uitvoerig het sperma heeft doorgeslikt van zijn eigen vingers en haar daarna 'nat' zoent gewoon met spuug? Want dan proef je dat sperma niet meer hoor, lekker 'wennen' dan.
Ik nam aan dat jij bedoelde dat hij via zijn mond wat sperma aan haar doorgeeft, zodat het niet meteen in grote hoeveelheden in haar mond terecht komt. Als je dat bedoelde denk ik dat ze dat smeriger vindt dan het zelf direct van de lul in de mond nemen. Maar jij vindt dat dus zelfs fijn?
Maar los daarvan: het kind wil niet pijpen! Dat is het probleem, dat ze niet wil slikken kan toch geen reden zijn het uit te maken lijkt me?

Die laatste vraag snap ik dan weer niet, hoe is neuken-met-klaarkomen zonder condoom ineens relevant in deze?
Ingewikkeld. (1) Er is wel wat verschil tussen likken (penis, eikel) en pijpen/zuigen. Ik d8 dat ze geen zin had in sperma in haar mond. Daar kan je aan wennen.
(2) Als ze met haar mond "niet in de buurt" van zijn penis wil komen (zei iemand), is t anders. Dan kan je toch bij t vrijen elkaar overal strelen en zoenen, elkaar aanmoedigen (!), geil maken en dan kan ze naar beneden met haar handen en hoofd, zijn buik en dijen strelen en zoenen. Dat hoort er gewoon bij. Als ze een keer zo ver is, is zoenen/likken van z'n penis de volgende stap.
pi_79650389
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:01 schreef quirigua het volgende:

[..]

Ingewikkeld. (1) Er is wel wat verschil tussen likken (penis, eikel) en pijpen/zuigen. Ik d8 dat ze geen zin had in sperma in haar mond. Daar kan je aan wennen.
(2) Als ze met haar mond "niet in de buurt" van zijn penis wil komen (zei iemand), is t anders. Dan kan je toch bij t vrijen elkaar overal strelen en zoenen, Elkaar aanmoedigen (!) en dan kan ze naar beneden met haar handen en hoofd, zijn buik en dijen strelen en zoenen. Dat hoorgt er gewoon bij. Als ze een keer zo ver is, is zoenen/likken van z'n penis de volgende stap.
Nou precies, dat (1) was het probleem dus niet. Het gaat om het pijpen in het geheel.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:15:09 #114
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_79650723
Hoe weet ze eigenlijk dat ze het niet lekker vindt om te doen? Daarbij; grootste reden dat ik iemand pijp, is omdat ik het lekker vind om een man te zien genieten.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_79650726
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Beffen ook?
Ja, ook, net zo. Aardig erbij, lekker ook (net als pijpen), maar nooit zo goed als uitvoerig voorspel en dan met elkaar gestrengeld neuken en met en in elkaar klaar komen
pi_79650881
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:15 schreef Nouk84 het volgende:
Hoe weet ze eigenlijk dat ze het niet lekker vindt om te doen? Daarbij; grootste reden dat ik iemand pijp, is omdat ik het lekker vind om een man te zien genieten.
Dat is het punt juist; dat weet ze niet. De gedachte eraan vindt ze vies en daarom begint ze er maar niet aan.
pi_79651109
Zie dit als een kans om haar te leren pijpen. Kom op, iedereen heeft dat ooit moeten leren.. het is een soort ontmaagding, maar dan anders. Behoud de goede seks, breid dit steeds verder uit, she'll get there
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_79651183
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:28 schreef Lily-Ella het volgende:
Zie dit als een kans om haar te leren pijpen. Kom op, iedereen heeft dat ooit moeten leren.. het is een soort ontmaagding, maar dan anders. Behoud de goede seks, breid dit steeds verder uit, she'll get there
Zijn vriendin zegt heel stellig nee. TS kan haar niet dwingen het beetje bij beetje te gaan proberen.
pi_79651204
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:30 schreef Chai het volgende:

[..]

Zijn vriendin zegt heel stellig nee. TS kan haar niet dwingen het beetje bij beetje te gaan proberen.
Wie heeft het over dwingen? Als je goed geil bent doe je alles, ik zou het vanuit die hoek benaderen.
I'm an artist.
pi_79651218
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:31 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Wie heeft het over dwingen? Als je goed geil bent doe je alles, ik zou het vanuit die hoek benaderen.
Zij niet blijkbaar.
pi_79651258
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Zij niet blijkbaar.
Goed punt. Zij is stom, dump toch maar
I'm an artist.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:36:14 #122
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_79651365
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:33 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Goed punt. Zij is stom, dump toch maar
Of TS is gewoon prutser in bed
pi_79651412
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:31 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

grefo meisje ? EO ? er zijn plenty andere hoor, of anders blijf je het proberen, goeie kans dat t gaat lukken
pi_79651482
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:38 schreef quirigua het volgende:

[..]

grefo meisje ? EO ? er zijn plenty andere hoor, of anders blijf je het proberen, goeie kans dat t gaat lukken
EO

Even serieus: misschien heeft dit meisje wel een nare ervaring en durft ze dat niet te zeggen, dat is dan heel verdrietig, ik zou eerst daar achter komen.
I'm an artist.
pi_79651540
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:40 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

EO

Even serieus: misschien heeft dit meisje wel een nare ervaring en durft ze dat niet te zeggen, dat is dan heel verdrietig, ik zou eerst daar achter komen.
Oh, idee, zou kunnen ; je hebt gelijk ; ik denk dat de juiste man, met de juiste benadering, een meisje zo ver kan krijgen dat ze alles doet.
pi_79651558
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:40 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

EO

Alsof iedereen opeens een trauma heeft als je niet wil pijpen, er zijn ook gewoon een heleboel saaie preutse vrouwen in bed hoor, zonder trauma. Dat is most likely in dit geval, als ik het zo lees. Zo'n feestje is pijpen nou ook weer niet als je zelf nog niet je ehh seksuele vrijheid hebt ontdekt
pi_79651579
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:42 schreef quirigua het volgende:

[..]

Oh, idee, zou kunnen ; je hebt gelijk ; ik denk dat de juiste man, met de juiste benadering, een meisje zo ver kan krijgen dat ze alles doet.
Dat dus.
I'm an artist.
pi_79651600
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:43 schreef Taurus het volgende:

[..]

Alsof iedereen opeens een trauma heeft als je niet wil pijpen, er zijn ook gewoon een heleboel saaie preutse vrouwen in bed hoor, zonder trauma. Dat is most likely in dit geval, als ik het zo lees. Zo'n feestje is pijpen nou ook weer niet als je zelf nog niet je ehh seksuele vrijheid hebt ontdekt
Nee, niet iedereen, maar áls het wel zo is en je wordt gedumpt om die reden is dat heel erg sneu.
I'm an artist.
pi_79651696
briljant topic.

heb ik al verteld dat je echt een kwaliteitsuser ben?

ja, serieus
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_79652059
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:17 schreef teknomist het volgende:

[..]

Misschien moet je je pik eens wassen?
Dat dus...
Sowieso schrijf je zo.
pi_79652786
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:44 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Dat dus.
Ik dacht dat ze dat sarcastisch bedoelde.
pi_79652829
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze dat sarcastisch bedoelde.
Noem me naïef of idealistisch, ik denk dat dus écht.
I'm an artist.
pi_79652841
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:43 schreef Taurus het volgende:

[..]

Daar klinkt het wel naar ja . Het standaardwerk en that's it.
pi_79653104
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:20 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Noem me naïef of idealistisch, ik denk dat dus écht.
Waarom zou dat de reden zijn dat ze hem niet wil pijpen?
Het is niet dat ze al weet hoe die smaakt of zo. Want ze probeert het niet eens.
pi_79653135
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is niet dat ze al weet hoe die smaakt of zo. Want ze probeert het niet eens.
En ze heeft nooit iemand gepijpt, dus dan zou niemand met wie ze ooit seks had zijn pik wassen.
pi_79653152
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hebben wij het over hetzelfde? Ik kan me voorstellen dat als seks een nare lading heeft voor jou, dat je alle leuke extra's niet aandurft omdat dat te bedreigend is.
I'm an artist.
pi_79653720
Ergens hierboven had ik het ook al over onervarenheid van de partner van TS. Vrouwen worden niet geboren met de hele Kama Sutra in hun hersenen geïmplanteerd. Net zo min als alle mannen weten hoe ze met alle (verschillende!) vrouwen moeten omspringen. Elkaar leren kennen is inderdaad leren van elkaar.

Kortom geef elkaar een beetje tijd zou ik adviseren.
my 2 cents
pi_79653775
En even plat gezegd: als onervaren sexpartner kán het zomaar zijn dat het niet echt aantrekkelijk voor je is om een lichaamsdeel in je mond te nemen waar x keer daags urine uit komt. Ik kan me de aarzeling van de vriendin levendig voorstellen.

Mét zintuiglijke waarneming
pi_79654056
Laat haar anders vegetarisch pijpen:
De kopkaas er af knabbelen maar de worst laten hangen
pi_79654794
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:29 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Hebben wij het over hetzelfde? Ik kan me voorstellen dat als seks een nare lading heeft voor jou, dat je alle leuke extra's niet aandurft omdat dat te bedreigend is.
Jij zei dat je dus echt dacht dat hij zich eens wat beter moest wassen....

Dus
pi_79654894
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij zei dat je dus echt dacht dat hij zich eens wat beter moest wassen....

Dus
Je moet even goed kijken, denk ik
I'm an artist.
pi_79654927
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:35 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Je moet even goed kijken, denk ik
Oh kut. Je hebt gelijk....

Ik neem aan dat je wel snapt waarom ik het verkeerd las. Sorry...beetje dom.
pi_79654953
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh kut. Je hebt gelijk....

Ik neem aan dat je wel snapt waarom ik het verkeerd las. Sorry...beetje dom.
Ja, got it
I'm an artist.
pi_79655700
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:50 schreef Idril-2 het volgende:

Kortom geef elkaar een beetje tijd zou ik adviseren.
my 2 cents
Dat wil ze dus niet. Ze geeft aan pertinent niet, nu niet en nooit niet, te willen pijpen. Dan lijkt het me meer dan 'ik heb dit nog nooit gedaan en dus is het eng'.
pi_79655982
Ik ga de reacties niet lezen, maar laat haar lekker opdonderen.
pi_79656072
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:45 schreef quirigua het volgende:

[..]

Die hele pijperij (is wel leuk) maar is overrated !
internet hype of zo
Ja je hebt gelijk ook, de laatste keer dat ik me op internet liet pijpen viel het nogal tegen.
pi_79656088
Zo, iemand verder nog advies nodig? Ik ben er nu toch.
pi_79656520
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:19 schreef Dirkh het volgende:
Zo, iemand verder nog advies nodig? Ik ben er nu toch.
'Vraag het aan Dirkh' topic
pi_79656629
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:36 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

'Vraag het aan Dirkh' topic
Mensen zullen een heel ander sexleven krijgen. Gewoon weet terug naar de oertijd.
Kon jouw idee nog wel eens uit gaan werken.
pi_79656771
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:41 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Mensen zullen een heel ander sexleven krijgen. Gewoon weet terug naar de oertijd.
Kon jouw idee nog wel eens uit gaan werken.
Als dat gebeurt wil ik wel een eervolle vermelding '
pi_79656830
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:46 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Als dat gebeurt wil ik wel een eervolle vermelding '
Ach, ik denk dat dat wel gaat lukken. Er zit vast nog wel een beloning aan vast, geheel in stijl.
pi_79656888
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:48 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ach, ik denk dat dat wel gaat lukken. Er zit vast nog wel een beloning aan vast, geheel in stijl.
!

Gelukkig maar, anders zouden we off topic gaan
pi_79658472
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:45 schreef quirigua het volgende:

[..]

Die hele pijperij (is wel leuk) maar is overrated !
internet hype of zo
Hoe weet jij dat nou ???
Gepijpt worden is veel lekkerder dan neuken.
Dat jij dat niet snapt is niet ons (mannen) probleem.
pi_79661580
En wat vind ze van beffen? Mag jij dat wel bij haar dan?

Ik heb ooit eens een chick gehad die alleen maar in standje missionaris seks wilde en anders niet. Ze schaamde zich voor haar lichaam ofzo... Die relatie heeft ook niet erg lang geduurd. Onzekere mokkels in bed is een dikke no-no.
pi_79661657
Monogamie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_79662082
quote:
Op zondag 28 maart 2010 03:46 schreef heiden6 het volgende:
Monogamie.
Achterhaald concept
pi_79662151
Wil ze niet pijpen, dan ook meteen met beffen stoppen. Seks is geen one-way-street. Als alles gewassen is is er niets vies aan. Wil ze het nog steeds niet, dan dumpen, want vrouwen die niet willen pijpen wil je echt niet als partner. Dat gaat sowieso kapot.
pi_79662248
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 23:51 schreef RVP67 het volgende:
Gepijpt worden is veel lekkerder dan neuken.
Dat jij dat niet snapt is niet ons (mannen) probleem.
Spreek voor jezelf.
  zondag 28 maart 2010 @ 05:07:39 #159
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_79662295
en als je een smaakjesrubber probeert?
(en nee, doe geen chocolade, die stinken en zijn ranzig )
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_79663998
quote:
Op zondag 28 maart 2010 04:59 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
Dat doe ik ook.
  zondag 28 maart 2010 @ 10:51:12 #161
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79664211
Oke, ben ff terug.

Ja kijk, ik vind niet dat pijpen beter is dan echte seks. Maar net als je patat eet bij smullers, eet je het met mayonnaise of pinda saus. Patat eten zonder geen enkele saus of zout of wat dan ook zou gewoon niet zo lekker zijn.

Maar aan de andere kant is het wel een hele lieve meisje. Ze stuurt mij lieve SMSjes en praat heel lief op MAN , en de keren die ze langskwam was echt gezellig, alleen de seks is wat minder. Ze is ook mooi, maar wel een beetje bazig soms. En we kunnen goed praten over bepaalde onderwerpen, maar ze kan ook heel lang praten over dingen waar ik helemaal geen interesse voor heb.

Nou ja, sommige van jullie zeggen dat ik moet doorgaan en misschien wordt het beter. Maar ik vind dat een beetje riskant, eerlijk gezegd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 28 maart 2010 @ 10:53:53 #162
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79664248
quote:
Op zondag 28 maart 2010 10:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke, ben ff terug.

Ja kijk, ik vind niet dat pijpen beter is dan echte seks. Maar net als je patat eet bij smullers, eet je het met mayonnaise of pinda saus. Patat eten zonder geen enkele saus of zout of wat dan ook zou gewoon niet zo lekker zijn.

Maar aan de andere kant is het wel een hele lieve meisje. Ze stuurt mij lieve SMSjes en praat heel lief op MAN , en de keren die ze langskwam was echt gezellig, alleen de seks is wat minder. Ze is ook mooi, maar wel een beetje bazig soms. En we kunnen goed praten over bepaalde onderwerpen, maar ze kan ook heel lang praten over dingen waar ik helemaal geen interesse voor heb.

Nou ja, sommige van jullie zeggen dat ik moet doorgaan en misschien wordt het beter. Maar ik vind dat een beetje riskant, eerlijk gezegd.
niet zo zeuren hoor, er kan alleen maar een stijgende lijn in de sex komen nu, beetje bijspijkeren etc...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 28 maart 2010 @ 11:24:17 #163
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_79664709
quote:
Op zondag 28 maart 2010 10:51 schreef Keep_Walking het volgende:

Riskant voor wat. Dat het je een paar maanden kost om erachter te komen? Voelt het goed dan voelt het goed. Anders moet je er mee kappen.

Een manier om erachter te komen of het liefde of lust is die serieus goed werkt is dit: ik neem aan dat je regelmatig masturbeert. Denk de volgende keer na het klaarkomen meteen aan je vriendin. Wil je dan graag bij haar zijn en leuke dingen doen of is er geen gevoel en ga je liever met je vrienden stappen.

Geen geintje, probeer maar eens.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 28 maart 2010 @ 12:00:20 #164
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79665436
Ja liever met vrienden stappen is het antwoord. Dat kan ik nu al zeggen zonder te gaan fappen.

Dus ja, ik weet wat ik moet doen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 28 maart 2010 @ 12:04:30 #165
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_79665535
Dan moet je haar ook niet aan t lijntje houden denk ik.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_79665704
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:04 schreef Stefan het volgende:
Dan moet je haar ook niet aan t lijntje houden denk ik.
Sterker nog : ik zou JOU dumpen
(ik bedoel : Keep_Walking ; ik bedoel niet : Stefan)
  zondag 28 maart 2010 @ 12:13:04 #167
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_79665726
quote:
Op zondag 28 maart 2010 04:29 schreef Taurus het volgende:

[..]

Achterhaald concept
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_79665743
Je moet haar gewoon dumpen, omdat ze een lul als jou niet verdient....
-
  zondag 28 maart 2010 @ 12:14:06 #169
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_79665757
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:24 schreef Stefan het volgende:

[..]

Riskant voor wat. Dat het je een paar maanden kost om erachter te komen? Voelt het goed dan voelt het goed. Anders moet je er mee kappen.

Een manier om erachter te komen of het liefde of lust is die serieus goed werkt is dit: ik neem aan dat je regelmatig masturbeert. Denk de volgende keer na het klaarkomen meteen aan je vriendin. Wil je dan graag bij haar zijn en leuke dingen doen of is er geen gevoel en ga je liever met je vrienden stappen.

Geen geintje, probeer maar eens.
Deze post in combinatie met je ondertitel
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_79665790
Je klinkt niet héél erg enthousiast over je vriendin. Jullie lijken me nou niet echt de match van het jaar, Keep_Walking ...
pi_79665837
Misschien is zij ook wel heel erg opgelucht als je haar dumpt, ik zeg doen
I'm an artist.
  zondag 28 maart 2010 @ 12:26:43 #172
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79666114
Ik ga vanavond haar opbellen en vertellen dat ik gewoon vrienden wil blijven.

Als reden ga ik zeggen dat ik die klik niet voel en dat ik niet verliefd ben.
  zondag 28 maart 2010 @ 12:32:42 #173
50430 Yuki
Student Midwife
pi_79666287
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:26 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ga vanavond haar opbellen en vertellen dat ik gewoon vrienden wil blijven.

Als reden ga ik zeggen dat ik die klik niet voel en dat ik niet verliefd ben.
Dumpen via telefoon
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 28 maart 2010 @ 12:36:03 #174
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79666371
...Ander maak ik een afspraak om elkaar woensdag of donderdag te gaan zien...
pi_79666579
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:36 schreef Keep_Walking het volgende:
...Ander maak ik een afspraak om elkaar woensdag of donderdag te gaan zien...
Nee zeg, doe alsjeblieft bellen. Elkaar uitnodigen om te zeggen 'nou, je kunt eigenlijk wel weer gaan, en nu we het er toch over hebben: blijf maar weg ook' is zo genant. Raar dat mensen dat gepaster vinden, zo lang zijn jullie niet samen en telefonisch scheelt een hoop gedoe en gene voor beiden.
pi_79666816
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:43 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nee zeg, doe alsjeblieft bellen. Elkaar uitnodigen om te zeggen 'nou, je kunt eigenlijk wel weer gaan, en nu we het er toch over hebben: blijf maar weg ook' is zo genant. Raar dat mensen dat gepaster vinden, zo lang zijn jullie niet samen en telefonisch scheelt een hoop gedoe en gene voor beiden.
Idd. Via de telefoon afgewezen worden is minder pijnlijk (dan ziet-ie je niet huilen )
I'm an artist.
pi_79667938
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:43 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan hoe lang de relatie heeft geduurd. Als het zes maanden of korter heeft geduurd ben ik het wel met je eens, maar zodra het langer wordt is elkaar zien toch echt wel even gepast.

Excuseer alvast als ik iets gemist heb (niet alle reacties gelezen): zelf heb ik grappig genoeg de afgelopen maanden hetzelfde meegemaakt. Zelf dacht ik dat ik haar wel dingen kon leren en er verbetering in zou komen, maar toen er na 3 maanden maar een kleine verbetering was opgetreden ging ik mezelf ook vragen stellen. Bij mij ging die vraag niet uiteindelijk meer om de seks, maar of ik überhaupt wel een vriendin wil die zo moeilijk doet en zeurt. Als ik iets geleerd heb over de jaren heen is dat het dat je een vriendin moet krijgen die je persoonlijkheid accepteert (die niet manipuleert), waarmee je grootste lol kan hebben en die bovenal niet zeurt.
  zondag 28 maart 2010 @ 13:53:51 #178
50430 Yuki
Student Midwife
pi_79668448
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:35 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan hoe lang de relatie heeft geduurd. Als het zes maanden of korter heeft geduurd ben ik het wel met je eens, maar zodra het langer wordt is elkaar zien toch echt wel even gepast.

Excuseer alvast als ik iets gemist heb (niet alle reacties gelezen): zelf heb ik grappig genoeg de afgelopen maanden hetzelfde meegemaakt. Zelf dacht ik dat ik haar wel dingen kon leren en er verbetering in zou komen, maar toen er na 3 maanden maar een kleine verbetering was opgetreden ging ik mezelf ook vragen stellen. Bij mij ging die vraag niet uiteindelijk meer om de seks, maar of ik überhaupt wel een vriendin wil die zo moeilijk doet en zeurt. Als ik iets geleerd heb over de jaren heen is dat het dat je een vriendin moet krijgen die je persoonlijkheid accepteert (die niet manipuleert), waarmee je grootste lol kan hebben en die bovenal niet zeurt.
6 maanden vind ik al lang genoeg om het niet met een telefoontje af te breken...
Bovendien kan je voorstellen om naar haar toe te gaan... Dan vertel je het haar in een vertrouwde omgeving en is het niet "ja, fijn dat je gekomen bent maar ga maar weer en blijf weg, ik moet je niet meer". Als je bij haar bent kan je het haar vertellen en dan zelf vertrekken. Hou de eer een beetje aan jezelf, enzo.

Telefonisch zou mij het gevoel geven dat ik nooit iets waard geweest ben voor hem.
pi_79668904
Ja, erheen, en neem een bos bloemen mee, dat s altijd aardig.
pi_79669022
Volgens mij hebben ze echt alleen nog maar gedate, toch? Mocht ooit een keer een man met wie ik tien dates heb gehad mij bellen om gewoon af te spreken, ik vermoed niets, en hij vertelt me in m'n gezicht dat het klaar is dan word ik eerder boos omdat ik helemaal de moeite heb genomen daarheen te komen.

Niet dat dit ooit gaat gebeuren natuurlijk.
pi_79669134
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:12 schreef Taurus het volgende:
Volgens mij hebben ze echt alleen nog maar gedate, toch? Mocht ooit een keer een man met wie ik tien dates heb gehad mij bellen om gewoon af te spreken, ik vermoed niets, en hij vertelt me in m'n gezicht dat het klaar is dan word ik eerder boos omdat ik helemaal de moeite heb genomen daarheen te komen.

Niet dat dit ooit gaat gebeuren natuurlijk.
Dan zou jouw date er qua uitmaken een andere moraal op nahouden. Voor hem zou dat netjes zijn, voor jou teveel gedoe. Simpel .
  zondag 28 maart 2010 @ 14:21:32 #182
50430 Yuki
Student Midwife
pi_79669299
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:16 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dan zou jouw date er qua uitmaken een andere moraal op nahouden. Voor hem zou dat netjes zijn, voor jou teveel gedoe. Simpel .
Dat
pi_79669708
Beetje jammer om meteen in het begin daar al een issue van te maken.
Dat zou voor mij juist een deal-breaker zijn.
Sommige dingen moeten een beetje groeien
Zolang er was is, is er leven.
  zondag 28 maart 2010 @ 14:36:50 #184
50430 Yuki
Student Midwife
pi_79669750
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:35 schreef Dinus het volgende:
Beetje jammer om meteen in het begin daar al een issue van te maken.
Dat zou voor mij juist een deal-breaker zijn.
Misschien groeit ie niet als ze niet pijpt
pi_79669801
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:35 schreef Dinus het volgende:
Heerlijk onbedoeld dubbelzinnig in een topic over pijpen.
pi_79669806
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:36 schreef Yuki het volgende:

[..]

Misschien groeit ie niet als ze niet pijpt
Leuke uitspraak .

Dat wilde ik maar zeggen inderdaad. Mensen kunnen hier wel leuk zeggen "je moet haar er stap voor stap aan laten wennen" etc., maar als ze er pertinent niet aan wil beginnen valt er weinig te wennen.
pi_79669808
Ha, Yuki dacht hetzelfde.
pi_79669853
Ik denk dat ze nog nooit echt geil is geweest bij TS.
En sowieso, een man die erover begint in het prille begin van de relatie verdient niet anders dan een botte weigering.
  zondag 28 maart 2010 @ 15:14:32 #189
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79670835
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:41 schreef Dinus het volgende:
Ik denk dat ze nog nooit echt geil is geweest bij TS.
En sowieso, een man die erover begint in het prille begin van de relatie verdient niet anders dan een botte weigering.
Ik was er niet meteen over begonnen.

En ik denk wel dat ze geil was, want ze wilde het vaak achter elkaar doen en ze streelt mij ego heel veel. Dus na de seks geeft ze me complimenten, ze heeft zelf gezegd dat ik de beste was die ze ooit heeft gehad. Natuurlijk besef ik wel dat vrouwen die dingen vaak zeggen zodat de man goed voelt, maar ze heeft me nog geen teken gegeven dat ik iets verkeerd doet.

Uiteindelijk komt het op neer dat ik niet verliefd ben want als ik verliefd was geweest dan was dit geen issue. Ik ga haar zeggen dat ik liever vrienden wil zijn en ik ga zeggen omdat ik geen klik voel en als ze doorvraagt vertel ik haar gewoon dat het door de seks kwam. En ik ga het via de telefoon doen.
pi_79672163
quote:
Op zondag 28 maart 2010 10:34 schreef RVP67 het volgende:

[..]

Dat doe ik ook.
Dat deed je niet:
quote:
"Dat jij dat niet snapt is niet ons (mannen) probleem"
pi_79672756
Als je wel vriendschap voor haar voelt moet je juist niet zeggen dat het door de sex kwam, dan kwets je haar onnodig en sta je er zelf ook niet zo mooi op.
Gewoon dat je niet genoeg voelt maar haar wel lief en leuk vindt en graag vrienden wil blijven lijkt mij meer dan genoeg
pi_79672875
Dinus je haalt me de woorden uit de mond.
pi_79673374
Dan zijn wij het met elkaar eens

Bowie
  zondag 28 maart 2010 @ 19:54:05 #194
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_79679308
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:30 schreef Keep_Walking het volgende:
en trouwens, zij vindt het seks wel goed (zegt ze dan). Maar ja, ik bef haar en ik doe aan voorspel enzo. Ik heb haar een keer kunnen overhalen om doggy style te doen, maar dat vond ze toen ook niet leuk.
Klinkt als een enorm saaie muts.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_79679652
Hahahaha wat een preuts kind. Niet willen pijpen en overtuigd moeten worden om doggy genomen te worden
pi_79683095
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:01 schreef Henk1056 het volgende:
Hahahaha wat een preuts kind. Niet willen pijpen en overtuigd moeten worden om doggy genomen te worden
Maar wel gebeft worden dus íets minder preuts .
  zondag 28 maart 2010 @ 21:24:49 #197
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79684617
Dus ik heb haar gesproken en ik heb gezegd dat we beter vrienden konden blijven. Ik had het reactie niet verwacht.

Eerst was ze boos en wilde weten waarom ik het uit maakte. Ik zei dat ik gewoon dat klik niet voelde en ze beschuldigde mij dat ik haar gewoon gebruikte en dat ik een andere heb gevonden. Ik zei dat het zo niet was en dat gewoon geen toekomst in het relatie zag. Ze bleef zeggen dat ik een andere had en ik bleef nee zeggen. Ze wilde mijn reden niet geloven en ze zei dat ik de waarheid moest vertellen. Dus dat heb ik ook gezegd. Ik zei dat ik het seks niet goed vond en dat ik geen zin had in een relatie met saaie seks.

Toen vertelde ze mij mij dat haar ex vriend op haar vreemd ging omdat hij ook vond dat het seks te saai was. En dat ze dacht dat ik anders zou zijn, maar nu denkt ze dat dat mannen in het algemeen geen relatie willen met een preutse meisje. Ik heb niks gezegd, gewoon geprobeerd om haar gerust te stellen enzo. Dus gezegd dat er wel genoeg mannen zijn die haar zal accepteren voor wie ze is.

Uiteindelijk een uur gesproken over alles en nog wat (basically me listening to her telling me all her problems and insecurities), en daarna zei ze dat ze tijd nodig had voordat we weer vrienden konden worden.
  zondag 28 maart 2010 @ 21:26:08 #198
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_79684721
Pff. Beter dat je daar vanaf bent...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 28 maart 2010 @ 21:34:03 #199
50430 Yuki
Student Midwife
pi_79685425
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Dus ik heb haar gesproken en ik heb gezegd dat we beter vrienden konden blijven. Ik had het reactie niet verwacht.

Eerst was ze boos en wilde weten waarom ik het uit maakte. Ik zei dat ik gewoon dat klik niet voelde en ze beschuldigde mij dat ik haar gewoon gebruikte en dat ik een andere heb gevonden. Ik zei dat het zo niet was en dat gewoon geen toekomst in het relatie zag. Ze bleef zeggen dat ik een andere had en ik bleef nee zeggen. Ze wilde mijn reden niet geloven en ze zei dat ik de waarheid moest vertellen. Dus dat heb ik ook gezegd. Ik zei dat ik het seks niet goed vond en dat ik geen zin had in een relatie met saaie seks.

Toen vertelde ze mij mij dat haar ex vriend op haar vreemd ging omdat hij ook vond dat het seks te saai was. En dat ze dacht dat ik anders zou zijn, maar nu denkt ze dat dat mannen in het algemeen geen relatie willen met een preutse meisje. Ik heb niks gezegd, gewoon geprobeerd om haar gerust te stellen enzo. Dus gezegd dat er wel genoeg mannen zijn die haar zal accepteren voor wie ze is.

Uiteindelijk een uur gesproken over alles en nog wat (basically me listening to her telling me all her problems and insecurities), en daarna zei ze dat ze tijd nodig had voordat we weer vrienden konden worden.
Woow... en hoe lang was het "aan"?
  zondag 28 maart 2010 @ 21:37:42 #200
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79685702
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:34 schreef Yuki het volgende:

[..]

Woow... en hoe lang was het "aan"?
Vorige week woensdag voor het eerst geneukt, maar we zatten al maanden met elkaar te praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')