Oke ik heb een tijdje geleden een leuke meisje leren kennen. We klikte vanaf het begin heel goed, alleen hadden wij beiden geen zin in een relatie dus zijn we maar vrienden gebleven. Nu begint het mooi weer te worden en iedereen heeft meer energie. Hierdoor hebben wij ook meer zin om te kijken of we een samen toekomst kunnen hebben. Dus we zijn een paar keer uitgegaan en de afgelopen week hebben we ook seks gehad.
Dus nu komt het probleem:
Ze pijpt niet. Ze vindt het vies en ze heeft het nooit gedaan en ze wilt het ook nooit doen. En tja, ik vind het kut, maar dat is een deal breaker voor mij. Seks is gewoon 90% saaier als een meisje niet pijpt. Ik ben nog niet verliefd dus ik denk dat ik gewoon een punt erachter gaat zetten. Maar ik voel me eigenlijk wel heel kut, dat ik haar ga dumpen voor zo'n reden.
Maar aan de andere kant, als ik een serieuze relatie met haar aanga waar ik niet met andere meisjes kan neuken, dan moet ik een hele lange tijd hele saaie seks hebben. En in een relatie moet de seks goed zijn, toch?
Wat zouden jullie doen in mijn geval? Ik twijfel nog een beetje, maar ik denk dat ik het gaat beeindigen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."