De prijs is respectabel -dit in tegenstelling tot een gemiddeld overhemd van Gant of Armani-, de overhemden zijn kwalitatief goed en ze zien er ook mooi uit. Waarom hebben 9 van de 10 mensen nu eigenlijk zo'n aversie voor het merk? Is het vanwege het feit dat ze het niet kunnen betalen, willen ze zich niet vertonen in nette kleding, denken ze mogelijk geassocieerd te kunnen worden met "een kakker" of worden ze beinvloed door hun leefomgeving en durven ze zich daardoor niet snel in zo'n overhemd te vertonen? Allemaal vragen waar ik een antwoord op wil.
Let wel, ik ben hier natuurlijk zeer generaliserend bezig. Niet iedereen heeft er een afkeer van, er zijn ook genoeg mensen die het merk wel weten te waarderen. Ook zijn er nog een aantal van dit soort merken (denk aan Hilfiger e.d.), maar deze laat ik even buiten beschouwing.
Reacties graag.
Ik ga ondertussen even verder met het strijken van m'n Ralph Lauren-overhemden, .
* Kreator was ooit in een warenhuis zo groot als de bijenkorf in NYC waar ze een hele verdieping per merk hadden, voor een kwart vd prijs die we hier betalen...Ik hou niet zo van winkelen, maar toen geilde ik erop...
maar je hebt ook wel mensen die er mee patsen ofzo ( ) en tsja, zo is het denk ik gekomen...
quote:Ook zonde van die kleren!!!
Op maandag 13 mei 2002 18:23 schreef Kreator het volgende:
* Kreator Ik hou niet zo van winkelen, maar toen geilde ik erop...
quote:* MeneerTim is ook in Macy's geweest.
Op maandag 13 mei 2002 18:23 schreef Kreator het volgende:
* Kreator was ooit in een warenhuis zo groot als de bijenkorf in NYC waar ze een hele verdieping per merk hadden, voor een kwart vd prijs die we hier betalen...Ik hou niet zo van winkelen, maar toen geilde ik erop...
Maar ontopic: Ik vind Ralph Lauren een erg stijf merk.
quote:Je zit me te stalken!
Op maandag 13 mei 2002 18:40 schreef MeneerTim het volgende:[..]
* MeneerTim is ook in Macy's geweest.
.
Maar ontopic: Ik vind Ralph Lauren een erg stijf merk.
Bepaalde merken die eerst exclusief voor de white upperclass in Suburbia waren (Hilfigger, Ralph) werden plotseling 'overgenomen' door zogenaamd coole zwarte rappers, daarna direct gevolgd door hordes gekleurde jongeren. De merken kwamen in een spagaat terecht: enerzijds wilden ze de originele klanten niet verliezen maar ze konden ook niet om hun nieuwe clientele heen.
De doelgroep is dus vaag, en zoals je weet koop je vooral het ene merk en het andere niet om jezelf ergens mee te identificeren.
Anderzijds vind ik de kleding niet echt origineel overkomen en zijn de paardjes net ff iets te prominent. Ik vind het namelijk totaal niet chique als je een merk/label direct kunt zien bij een ander. Heeft altijd iets van: ' Kijk mij eens in mn dure jas/trui/polo'
Heeft altijd wat triests vind ik zo.
Geef mij maar Boss of Armani Jeans. Mooie, minimalistische kleding zonder opsmuk/zichtbare labels.
quote:Armani is anders een van de meest opzichtige merken.
Op maandag 13 mei 2002 18:47 schreef moker het volgende:
Ik draag het nooit en vooral hierom:Bepaalde merken die eerst exclusief voor de white upperclass in Suburbia waren (Hilfigger, Ralph) werden plotseling 'overgenomen' door zogenaamd coole zwarte rappers, daarna direct gevolgd door hordes gekleurde jongeren. De merken kwamen in een spagaat terecht: enerzijds wilden ze de originele klanten niet verliezen maar ze konden ook niet om hun nieuwe clientele heen.
De doelgroep is dus vaag, en zoals je weet koop je vooral het ene merk en het andere niet om jezelf ergens mee te identificeren.Anderzijds vind ik de kleding niet echt origineel overkomen en zijn de paardjes net ff iets te prominent. Ik vind het namelijk totaal niet chique als je een merk/label direct kunt zien bij een ander. Heeft altijd iets van: ' Kijk mij eens in mn dure jas/trui/polo'
Heeft altijd wat triests vind ik zo.Geef mij maar Boss of Armani Jeans. Mooie, minimalistische kleding zonder opsmuk/zichtbare labels.
quote:Helemaal mee eens.
Geef mij maar Boss of Armani Jeans. Mooie, minimalistische kleding zonder opsmuk/zichtbare labels
quote:Vindt ik absoluut niet. Je bent zeker in de war met Versace, Armani staat juist bekend om zijn sobere stijl.
Armani is anders een van de meest opzichtige merken.
Five years later, he became famous for the person who clothed Richard Gere in American Gigolo. Armani's minimalist style, which accentuated the human form rather than cloaking it with shoulder pads and other contraptions, was soon associated with celebrity icons like Pat Riley and Jodie Foster.
99% van wat mister Armani in elkaar naait is verre van opzichtig hoor! Hoewel er tegenwoordig wel af en toe shirts van AJ verschijnen met levensgroot ARMANI JEANS er op... Kom op zeg, je bent geen reclamebord. Hoop dat de labels snel weer gaan waar ze thuishoren: klein op de zijnaad of in de nek.
Moker
quote:Hé kakker uit Leiden, geef jij ook eens je ongezouten mening over dit gevoelige onderwerp, in plaats van de hele tijd dit topic te verneuken met je correcte interpunctiegebruik!
Op maandag 13 mei 2002 18:59 schreef MeneerTim het volgende:[..]
Kut!
,
!
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |