En waarom slapen je kinderen overdag? Moeten ze niet naar school?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:32 schreef LXIV het volgende:
Overdag hadden we altijd een beetje last van het geblaf van de hond van de buren. Nu is het niet zo dat wij hier zelf last van hebben, maar de kinderen werden daar telkens wakker van.
zonde van die jam zeg.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:40 schreef Poepoog het volgende:
[..]
[..]
Ach wat schattig, mensen die net een internetabo hebben.
-> Hebben jullie het al gehoord, er zijn mensen die lieve poesjes in jampotten stoppen!
Ah, oke. Dan heb ik niks gezegd. Lullig van die hond.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:04 schreef LXIV het volgende:
Nee, ze zijn nog klein!
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:10 schreef Pinterman het volgende:
Mijn hond klaagt regelmatig dat hij de kinderen van de buren hoort blaffen. Met een beetje mazzel laat de buurvrouw die ook inslapen!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:10 schreef Pinterman het volgende:
Mijn hond klaagt regelmatig dat hij de kinderen van de buren hoort blaffen. Met een beetje mazzel laat de buurvrouw die ook inslapen!
Legendarische topics op Fokquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:14 schreef stroopdoosch het volgende:
Het is nu al een legendarisch topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |