abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:53:31 #1
268298 klotefokker
kuttige kinderen
pi_79642719
Ik facebook, dus ik ben.

Wat ik probeer te vinden maar niet kan vinden is een functie om prikbord berichten niet aan iedereen te laten zien. Er is wel de optie om te kiezen voor vrienden/ vrienden van vrienden of iedereen. Maar ik wil dus berichten kunnen posten aan vriendengroep A waar ik bijvoorbeeld gister mee ben gaan feesten. Maar dit hoeft vrienden groep B die ik morgen weer op kantoor zie niet te weten zeg maar.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:54:10 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_79642739
Je kunt je contacten volgens mij indelen in groepen.
pi_79642750
Lastig he, dat anonieme internetbestaan...
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:13:37 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_79643213
Klik op het slotje bij het posten van een bericht, en vervolgens op "Customize" om in te voeren wie het mag zien.

Wil je herhaaldelijk aan bepaalde groepen mensen een bericht sturen, maak dan een "List" aan op je friends page, en voeg die mensen daaraan toe. Dan hoef je bij het slotje alleen maar de list te selecteren, en niet telkens iedereen afzonderlijk in te voeren.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:31:32 #5
268298 klotefokker
kuttige kinderen
pi_79643604
Dank je wel! Superhandig. Veel mensen die ik zoiezo niet op de hoogte hoef te houden die ik niet weg durf te gooien...

Merken mensen het eigenlijk als je verwijdert wordt uit iemands lijst. ?

En nu ik toch bezig ben met de instellingen: weet iemand hoe je in gmail instelt dat je aan de zijkant je inbox ziet en dan in split view zeg maar de inhoud van het bericht. Net als een normaal mail programma?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:32:59 #6
268298 klotefokker
kuttige kinderen
pi_79643627
ow en kun je instellen dat je op facebook alleen de berichten van bepaalde mensen ziet?

Berichtjes van oude klasgenoten en dergelijk interesseren me eigenlijk niet zo .
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:37:29 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_79643709
Je kan de "hide" knop (rechtsboven in het bericht) gebruiken als je iemand's updates niet (nooit) meer wil zien.

Of je kan een filter aanmaken zodat je kan overschakelen naar een view waar je alleen bepaalde berichten ziet, maar in de nieuwe layout weet ik niet meer hoe je daar komt
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_79644131
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:37 schreef eleusis het volgende:
Je kan de "hide" knop (rechtsboven in het bericht) gebruiken als je iemand's updates niet (nooit) meer wil zien.

Of je kan een filter aanmaken zodat je kan overschakelen naar een view waar je alleen bepaalde berichten ziet, maar in de nieuwe layout weet ik niet meer hoe je daar komt
Thanks!! Heel soms kijk ik op facebook en dan zie ik alleen maar hele irritante twitterberichtjes van iemand in mijn vriendenlijstje. Dat mens twittert zes keer per uur ofzo en daar ben ik nu mooi vanaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')