Gent-Wevelgem heeft toch redelijk wat uitstraling?quote:Op zondag 28 maart 2010 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uiteindelijk zijn het toch 16 hellingen op 80 kilometer, hopelijk ligt het daardoor genoeg uit elkaar om alle sprintploegen ontregeld te krijgen. Misschien krijgt Gent-Wevelgem dan terug wat uitstraling.
Is wel waar.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar er is nog wel een verschil of je een heuvel in 5 verschillende wedstrijden per jaar oprijdt of in maar één wedstrijd per jaar.
Ik laat Gilbert even toelichtenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gent-Wevelgem heeft toch redelijk wat uitstraling?
Je kunt ook niet verwachten dat er in België 10 koersen a la RvV of LBL zullen zijn.
Volgens mij is dat de mening van veel renners. Het doet hen weinig, maar het is nu eenmaal Pro-Tour (naar mijn mening onterecht) en misschien hebben de wijzigingen het interessanter gemaakt.quote:De numero uno van Omega Pharma-Lotto kon het zich veroorloven, vermits hij pas zondag aan de slag moet in Gent-Wevelgem. 'Een wedstrijd waarmee ik eigenlijk niks heb', gaf hij toe. 'Een mooie koers, daar niet van, maar ik stond er nog maar twee of drie keer aan de start. Vandaar dat ik er niet hetzelfde gevoel heb als pakweg met de Omloop Het Nieuwsblad. Ik ken de hellingen niet eens. Gent-Wevelgem hoort echter tot de ProTour en komt internationaal meer aan bod dan de E3-Prijs. Kortom, het is belangrijk voor de sponsor. Vandaar onze keuze. Ik denk trouwens dat het hertekende traject me meer mogelijkheden biedt dan de meeste mensen denken. De Kemmel blijft de scherprechter maar de tien kilometer die volgen op de eerste passage kunnen heel wat verschil maken. Zeker met een blik op de weersvoorspellingen. Wind en regen zullen het de ploegen van de snelle mannen niet gemakkelijker maken.'
iig voor de kijker.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
misschien hebben de wijzigingen het interessanter gemaakt.
We moeten inderdaad niet doen als of G-W niks is.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gent-Wevelgem heeft toch redelijk wat uitstraling?
Gadverquote:Op zondag 28 maart 2010 13:26 schreef TheArt het volgende:
Iemand van Vacansoleil afgevoerd naar het ziekenhuis. Ben benieuwd wie dat is.
Rik Vanwalleghemquote:Op zondag 28 maart 2010 13:33 schreef maril het volgende:
Wie is die man ok al weer bij sporza die bij Carl zit (ik vind dat dus een mooie man om te zien)
Ook lesbo's kunnen mannen mooi vinden
senk you, ik hoop dat hij weer bij de avondetappe komt,(is er regelmatig, vergeet elke keer zijn naamquote:
Nope, niet bekend.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:39 schreef maril het volgende:
Aert weet je nu wie de renner is die naar het ziekenhuis is vervoerd
Bron: Cyclingnews.comquote:14:06 (110km remaining from 219km)
And the gap is starting to come down. It's 2:45 now.
Situation:
Geert Steurs (Topsport Vlaanderen – Mercator), Angel Madrazo (Caisse d´Epargne), Tom Van den Haute (Landbouwkrediet) and Matthé Pronk (Vacansoleil Pro Cycling Teamb).
Peloton at 2.45
Vooral het commentaar van Mark Uytterhoeven. Geniaalquote:Op zondag 28 maart 2010 14:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Prachtige beelden van Vanderaerden en Plankaert en die pony's.
Jammer dat we die niet meer horen bij voetbal en wielrennen op de VRT.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral het commentaar van Mark Uytterhoeven. Geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |