Kijk hem eens gas geven manquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:52 schreef TheArt het volgende:
Boom vandaag goed, maar net niet goed genoeg.
Ervaring is ook erg belangrijk in dit soort koersen, dat komt nog wel denk ik in de komende jaren.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als de echte groten er zin in hebben, lijkt het allemaal toch nog een maatje te groot voor de Breschels en Boasson Hagens van deze wereld.
Breschel doet niet mee vandaag, maar morgen wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als de echte groten er zin in hebben, lijkt het allemaal toch nog een maatje te groot voor de Breschels en Boasson Hagens van deze wereld.
Oh. Ik had me gebaseerd op een post in dit topic.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Breschel doet niet mee vandaag, maar morgen wel.
Vergeet Stijn niet en de goede benen van Karsten en Nuyens.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Naast Pozzato zag ik hier alleen een goede Haussler mee kunnen. Heel misschien Gilbert, maar ik betwijfel het. Eventueel Ballan als die ooit terug zijn oud niveau haalt, maar dat zie ik eigenlijk niet meer gebeuren.
Inderdaad. Jammer.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Rabo straks misschien 4 in de top 10 en niks in de top 5.
Mooi toch ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Nog maar 6 km te gaan en nog niet te zeggen wie er wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |