quote:Op zondag 28 maart 2010 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wellicht om open verbindingen te killen ofzo?
Op 't moment dat ik in VLC het scherm van de webcam dichtklik en vervolgens via VLC de stream weer probeer te openen, krijg ik de melding dat dat niet is toegestaan o.i.d.
Hmja, maar wellicht dat er toch een logische reden achter zitquote:Op zondag 28 maart 2010 12:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah dat kan, maar is gewoon niet logischServers zijn er toch voor gebouwd om langere tijd up te zijn, en met heel veel verbindingen
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:20 schreef alors het volgende:
Nou voor Talk haal ik em ook niet van mute af... suffe plaat.
Hehe, en dan straks nog Yeasayerquote:Op zondag 28 maart 2010 12:22 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen weer een paar geweldige platenTwo Door Cinema Club
Nu wel voor TDCC?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:20 schreef alors het volgende:
Nou voor Talk haal ik em ook niet van mute af... suffe plaat.
Geweldig dan kan het geluid hard blijven staanquote:
Het lijkt toch wel zo te zijn. Alle streams worden op dat tijdstip gestopt en beginnen even later weer te werken, maar wat er nu precies het nut van is zou ik ook niet weten.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dagelijks een server opnieuw opstarten?![]()
Nou ja, als ze dat doen verklaart 't een hoop
Ik hoop het echt. Dit is echt een toffe aparte plaatquote:Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef -Hans- het volgende:
YES !!!!Yeasayer
! Ik zie dit nog wel Megahit worden
.
Eens! deze verveelt nog lang nietquote:Op zondag 28 maart 2010 12:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Dit is echt een toffe aparte plaat
LOLquote:
Whehequote:Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef Cee het volgende:
9 in the Afternoon.
Dat kan toch helemaal niet Timoooeeeeer?
Het wordt me te veel nu. [/night like this] please.quote:
Zou opzich best leuk zijn inderdaad als ze een call back-up zouden organiseren n.a.v. Flirt Je Stijfquote:Op zondag 28 maart 2010 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Het wordt me te veel nu. [/night like this] please.
Weet je wat me trouwens een keer leuk lijkt? Om te weten te komen of er al serieuze Flirt-relaties zijn ontstaan uit de diverse Flirts van het afgelopen jaar.
Wie sms't Timur?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou opzich best leuk zijn inderdaad als ze een call back-up zouden organiseren n.a.v. Flirt Je Stijf.
Ik ga ook niet sms'enquote:Op zondag 28 maart 2010 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie sms't Timur?
Ik wil 't wel doen maar ook weer niet want dan gaan ze me weer bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |