Ik krijg hier spontaan zelfmoordneigingen van.quote:
Ik blijf hopen dat Powned een hoax is.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:49 schreef Joesse het volgende:
http://medianieuws.nl/2010-03-27/rob-stenders-naar-powned
Mja, in deze week geloof ik zulke berichten niet hoor, aangezien 1 april eraan zit te komen...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:49 schreef Joesse het volgende:
http://medianieuws.nl/2010-03-27/rob-stenders-naar-powned
Inderdaad, Rob zou niet voor 5 uur minder in de week naar een andere omroep gaan...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, in deze week geloof ik zulke berichten niet hoor, aangezien 1 april eraan zit te komen...
Nicequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bezig met Londen-pics. Voorproefje: Canary Wharf.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:30 schreef gerbenp het volgende:
Roel > Laat maar weten als je er nog meer hebt, ik wil graag weer een foto van je als background
Buiten dat - ik zie Stenders niet voor een PVV-omroep gaan werken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:55 schreef Sirolf het volgende:
Mja, in deze week geloof ik zulke berichten niet hoor, aangezien 1 april eraan zit te komen...
Ik ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:50 schreef alors het volgende:
Slaap en straks Annemiek, ik sla wel even over.
LOLquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:51 schreef gerbenp het volgende:
Pas geleden toen ik dit lied hoorde dacht ik dat ik mail had, omdat Apple dit geluidje gebruikt.
Onder de groene hemel in de blauwe zon...quote:
Zet die op 3FMfan, altijd leuk om op je site te hebbenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:39 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf kwam in z'n archieven een jinglepakket van 2004, een zomer-update van 2005 en een Serious Request uuropener van 2004 (Darfur) tegen. Leuk om weer eens terug te horen.
Sterker nog, ze staan er al op. Net gelijk even geupload.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:41 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zet die op 3FMfan, altijd leuk om op je site te hebben
Ik heb hier nog veel andere jingle's van 3FM liggen, uuropeners van 2010, met galm, maar weet niet of ik ze mag gevenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sterker nog, ze staan er al op. Net gelijk even geupload.
Ik heb hier ook nog een flinke berg liggen die nog niet online staat, waaronder het oude MetMichiel/Ekstra Weekend/Noordpool FM-pakket.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:46 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik heb hier nog veel andere jingle's van 3FM liggen, uuropeners van 2010, met galm, maar weet niet of ik ze mag geven
die van topformat.com, heb ik ook toevalligquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog een flinke berg liggen die nog niet online staat, waaronder het oude MetMichiel/Ekstra Weekend/Noordpool FM-pakket.
De elnino remix (als ik het zo goed schrijf) is ook erg tofquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Coldplay
Leuke binnenkomer, 1e plaat die ik hoor
Je bedoelt RAMP MASSO van 9 seconden? Die heb ik wel staan hoor. Een tijdje terug van de PJ-site geript.... of was er zo'n zelfde jingles met dezelfde naam van een eerder jinglepakket? Dan is de kans een stuk kleiner.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
Die jingles uit 2004 waren echt gaaf! En ook vrijwel de mooiste die er met dit audiologo gemaakt zijn :-)
De (extreem)lange versie van de huidige uursluiter (Masso, eerder geheten bij PJ) is ook gáááááf. Alleen jammer dat 'ie nergens compleet te luisteren is -_-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |