Inderdaad, alsof het normaal is dat je te veel drinkt...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
En die domme k** begint ook weer over katers en boodschappen. Flikker op, muts.
En het boodschappenspel wil je niet spelen, met die kut prijzenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja jammer dat Annemieke iedere week hetzelfde praatje start.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja jammer dat Annemieke iedere week hetzelfde praatje start.
Goed weekend Brennel !quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:51 schreef Brennel het volgende:
Ik ga er weer vandoor, op naar het verre zuiden (berg je maar Roel).
Fijn weekend allemaal!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:51 schreef Brennel het volgende:
Ik ga er weer vandoor, op naar het verre zuiden (berg je maar Roel).
Fijn weekend allemaal!
OEH! Ik zet 'm even aan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:05 schreef -Hans- het volgende:
OeH! prettig begin van uur 2Inxs - Never Tear Us Apart
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:10 schreef Cee het volgende:
[..]
OEH! Ik zet 'm even aan.
Oh shit alweer afgelopen.
OH WACHT, Adam Lambert. Ook goed.
quote:
Irritant iddquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:11 schreef Cee het volgende:
"Onze" die, "onze" dat, "onze vrienden van..."
En jij hebt vast ook geen request ingestuurd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Cranberries waren afgelopen week in Nederland... Ze zijn deze week geen enkele keer op 3FM gedraaid. Teleurstellend. Maarja, het was dan ook geen 3FM Presents...-concert natuurlijk.
Nee, maar dat zou niet eens nodig moeten zijn....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En jij hebt vast ook geen request ingestuurd.
Ja, 3FM is soms wat matig met diversiteit.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Cranberries waren afgelopen week in Nederland... Ze zijn deze week geen enkele keer op 3FM gedraaid. Teleurstellend. Maarja, het was dan ook geen 3FM Presents...-concert natuurlijk.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:06 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat kan toch helemaal niet, Timoeeerrrr
Ik ook, maar bij de dubbele request wordt de laatste plaat altijd als eerst aangekondigd, dus ik wist dat ie eraan kwam.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:18 schreef Sj0rSz het volgende:
Lol, ik begin daar nu pas mee (met Superior)
Stream
Neequote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Je weet dat ze nu overgeschakeld zijn naar sky radio?
Ik zou zeggen: lekker laten afdrijven naar open zee.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:48 schreef alors het volgende:
Die line up van dat Concert at Sea, echt alles wat gehaat wordt hier, staat daar op het podium, met uitzondering van K's Choice
Ik was er bij CaS editie 1 aanwezig. Toen Blof nog leuk wasquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:48 schreef alors het volgende:
Die line up van dat Concert at Sea, echt alles wat gehaat wordt hier, staat daar op het podium, met uitzondering van K's Choice
Is een bugje. Dat kan op http://www.3fm.nl/artiest/12841/Rox/song/32799/MY-BABY-LEFT-MEquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef alors het volgende:
je schijnt te kunnen reageren op de megahit, hoe en waar zie ik alleen nietNergens een veld voor reacties of iets waar je een cijfer kunt geven
http://www.3fm.nl/playlists/megahit
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef alors het volgende:
je schijnt te kunnen reageren op de megahit, hoe en waar zie ik alleen nietNergens een veld voor reacties of iets waar je een cijfer kunt geven
http://www.3fm.nl/playlists/megahit
Ah jij weet ook altijd alles.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is een bugje. Dat kan op http://www.3fm.nl/artiest/12841/Rox/song/32799/MY-BABY-LEFT-ME
[edit]
Gelijk even opgelost. Nu werkt de link wel.
? Bert van Lent toch, sowieso kan Ramon niet goed lullenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:16 schreef Sirolf het volgende:
Ah, volgens Timur en Ramon gaat Ramon de lege plek in de nacht opvullen?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:34 schreef alors het volgende:
ohja paul is er, oh dan schakel ik ook weer in
Ik krijg hier spontaan zelfmoordneigingen van.quote:
Ik blijf hopen dat Powned een hoax is.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:49 schreef Joesse het volgende:
http://medianieuws.nl/2010-03-27/rob-stenders-naar-powned
Mja, in deze week geloof ik zulke berichten niet hoor, aangezien 1 april eraan zit te komen...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:49 schreef Joesse het volgende:
http://medianieuws.nl/2010-03-27/rob-stenders-naar-powned
Inderdaad, Rob zou niet voor 5 uur minder in de week naar een andere omroep gaan...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, in deze week geloof ik zulke berichten niet hoor, aangezien 1 april eraan zit te komen...
Nicequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bezig met Londen-pics. Voorproefje: Canary Wharf.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:30 schreef gerbenp het volgende:
Roel > Laat maar weten als je er nog meer hebt, ik wil graag weer een foto van je als background
Buiten dat - ik zie Stenders niet voor een PVV-omroep gaan werken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:55 schreef Sirolf het volgende:
Mja, in deze week geloof ik zulke berichten niet hoor, aangezien 1 april eraan zit te komen...
Ik ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:50 schreef alors het volgende:
Slaap en straks Annemiek, ik sla wel even over.
LOLquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:51 schreef gerbenp het volgende:
Pas geleden toen ik dit lied hoorde dacht ik dat ik mail had, omdat Apple dit geluidje gebruikt.
Onder de groene hemel in de blauwe zon...quote:
Zet die op 3FMfan, altijd leuk om op je site te hebbenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:39 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf kwam in z'n archieven een jinglepakket van 2004, een zomer-update van 2005 en een Serious Request uuropener van 2004 (Darfur) tegen. Leuk om weer eens terug te horen.
Sterker nog, ze staan er al op. Net gelijk even geupload.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:41 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zet die op 3FMfan, altijd leuk om op je site te hebben
Ik heb hier nog veel andere jingle's van 3FM liggen, uuropeners van 2010, met galm, maar weet niet of ik ze mag gevenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sterker nog, ze staan er al op. Net gelijk even geupload.
Ik heb hier ook nog een flinke berg liggen die nog niet online staat, waaronder het oude MetMichiel/Ekstra Weekend/Noordpool FM-pakket.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:46 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik heb hier nog veel andere jingle's van 3FM liggen, uuropeners van 2010, met galm, maar weet niet of ik ze mag geven
die van topformat.com, heb ik ook toevalligquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog een flinke berg liggen die nog niet online staat, waaronder het oude MetMichiel/Ekstra Weekend/Noordpool FM-pakket.
De elnino remix (als ik het zo goed schrijf) is ook erg tofquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Coldplay
Leuke binnenkomer, 1e plaat die ik hoor
Je bedoelt RAMP MASSO van 9 seconden? Die heb ik wel staan hoor. Een tijdje terug van de PJ-site geript.... of was er zo'n zelfde jingles met dezelfde naam van een eerder jinglepakket? Dan is de kans een stuk kleiner.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
Die jingles uit 2004 waren echt gaaf! En ook vrijwel de mooiste die er met dit audiologo gemaakt zijn :-)
De (extreem)lange versie van de huidige uursluiter (Masso, eerder geheten bij PJ) is ook gáááááf. Alleen jammer dat 'ie nergens compleet te luisteren is -_-
Volgens mij ook! Maar wat een briljante plaat om mee te beginnen. De polkahouse plaat is terug!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:03 schreef gerbenp het volgende:
gebruikt ie nu alweer de oudere uuropener?
Jaaaaaaaa lekker! Ik zeg: PROOST !quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans! Bier?
Erg catchy plaatjequote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:52 schreef -Hans- het volgende:
Oeh!! de mix door Ramon. Sounds good. Weet alleen de titel even niet van deze plaat..
EDIT:
Goldfrapp - Rocket natuurlijk !!!! Briljante plaat, maar nog niet echt doorgedrongen bij de 3FM jocks..
quote:
Erg jammer want dat ding is echt goedquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg catchy plaatje. Maar gaat 't niet worden... Venema vindt er al niks aan... En voor de rest wordt ie ook compleet genegeerd
.
5-1quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Oje, Ajax - Groningen morgen.. Gaat lastig worden voor Ajax.
Nou idd zegquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:59 schreef Captain_Slow het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/audiovideo/list/8
De onderste, zou je nu niet meer zeggen
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Wel gewoon #ITHINKILIKEIT![]()
Ben weg
quote:Op zondag 28 maart 2010 09:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ha, gemist
Dan volgend jaar maar meemaken
Dan wordt de 3FMserver opnieuw opgestart.quote:Op zondag 28 maart 2010 04:07 schreef Civilian het volgende:
Misschien iets heel raars, maar wil weten of 't aan mij ligt of niet.
Maar wat me eigenlijk opvalt is dat de 3FM stream stipt elke nacht om 4.02 er mee stopt. Als ik dan ff opnieuw op 'play' druk dan werkt 't wel weer.
Net gekeken of 't door de zomertijd misschien nu om 5 uur zou gebeuren, maar dat is dus ook niet zo. Gewoon om 4.02 stopt hij d'r mee.
Aan m'n speler (iTunes) ligt 't ook niet, want de webplayer van hen heeft 't ook
quote:Op zondag 28 maart 2010 10:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan wordt de 3FMserver opnieuw opgestart.
Jij luistert toch Radio Veronica (quote:Op zondag 28 maart 2010 10:21 schreef Paul het volgende:
Mensen die nog naar Annemieke luisteren
Als ik dat doe is sowieso m'n zondag al verpest
Is er alquote:Op zondag 28 maart 2010 10:24 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Jij luistert toch Radio Veronica (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)? Open daar dan een topic voor..
Inderdaadquote:
Ik stopte bij "hun"quote:Op zondag 28 maart 2010 11:07 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
InderdaadHet kost hun alleen maar geld als ze het zo laten als het was...
Maar vooral dat stukje waarin ze de vergelijking trekt tussen wat hun krijgen en Europa, daarin zegt ze eigenlijk indirect dat ze Europa minderwaardig aan Amerika vind
Die kende ik nog nietquote:
Dagelijks een server opnieuw opstarten?quote:Op zondag 28 maart 2010 10:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan wordt de 3FMserver opnieuw opgestart.
Wellicht om open verbindingen te killen ofzo?quote:Op zondag 28 maart 2010 11:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dagelijks een server opnieuw opstarten?![]()
Nou ja, als ze dat doen verklaart 't een hoop
Mjah dat kan, maar is gewoon niet logischquote:Op zondag 28 maart 2010 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wellicht om open verbindingen te killen ofzo?
Op 't moment dat ik in VLC het scherm van de webcam dichtklik en vervolgens via VLC de stream weer probeer te openen, krijg ik de melding dat dat niet is toegestaan o.i.d.
quote:Op zondag 28 maart 2010 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wellicht om open verbindingen te killen ofzo?
Op 't moment dat ik in VLC het scherm van de webcam dichtklik en vervolgens via VLC de stream weer probeer te openen, krijg ik de melding dat dat niet is toegestaan o.i.d.
Hmja, maar wellicht dat er toch een logische reden achter zitquote:Op zondag 28 maart 2010 12:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah dat kan, maar is gewoon niet logischServers zijn er toch voor gebouwd om langere tijd up te zijn, en met heel veel verbindingen
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:20 schreef alors het volgende:
Nou voor Talk haal ik em ook niet van mute af... suffe plaat.
Hehe, en dan straks nog Yeasayerquote:Op zondag 28 maart 2010 12:22 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen weer een paar geweldige platenTwo Door Cinema Club
Nu wel voor TDCC?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:20 schreef alors het volgende:
Nou voor Talk haal ik em ook niet van mute af... suffe plaat.
Geweldig dan kan het geluid hard blijven staanquote:
Het lijkt toch wel zo te zijn. Alle streams worden op dat tijdstip gestopt en beginnen even later weer te werken, maar wat er nu precies het nut van is zou ik ook niet weten.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dagelijks een server opnieuw opstarten?![]()
Nou ja, als ze dat doen verklaart 't een hoop
Ik hoop het echt. Dit is echt een toffe aparte plaatquote:Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef -Hans- het volgende:
YES !!!!Yeasayer
! Ik zie dit nog wel Megahit worden
.
Eens! deze verveelt nog lang nietquote:Op zondag 28 maart 2010 12:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Dit is echt een toffe aparte plaat
LOLquote:
Whehequote:Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef Cee het volgende:
9 in the Afternoon.
Dat kan toch helemaal niet Timoooeeeeer?
Het wordt me te veel nu. [/night like this] please.quote:
Zou opzich best leuk zijn inderdaad als ze een call back-up zouden organiseren n.a.v. Flirt Je Stijfquote:Op zondag 28 maart 2010 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Het wordt me te veel nu. [/night like this] please.
Weet je wat me trouwens een keer leuk lijkt? Om te weten te komen of er al serieuze Flirt-relaties zijn ontstaan uit de diverse Flirts van het afgelopen jaar.
Wie sms't Timur?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou opzich best leuk zijn inderdaad als ze een call back-up zouden organiseren n.a.v. Flirt Je Stijf.
Ik ga ook niet sms'enquote:Op zondag 28 maart 2010 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie sms't Timur?
Ik wil 't wel doen maar ook weer niet want dan gaan ze me weer bellen.
Ik dacht even dat mijn internet verbinding was uitgevallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |