abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79636813
Een goedemorgen Fokkers,

Even een vraagje. We kijken (luisteren) hier met enige regelmaat naar UPC uitzending gemist. Punt is alleen dat hij te vaak stottert. Af en toe is het om de 5 seconden dat het beeld en het geluid even stilvallen, en af en toe gaat het 2 minuten goed. Maar irritant is het wel.

Is dit algemeen bij UPC? Of ligt het aan mijn kabels, of is de ontvangst van upc te slecht? (Maw te weinig bandbreedte ofzo?)

Edit, hoe pas ik die titel aan???
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:10:42 #2
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_79636920
heb ik ook vaker last van. UPC beweert verschillende dingen zoals dat ik te dicht bij een mast woon, mijn kabel niet goed is, ik heb zelfs een kabel van hun gekregen maar het probleem bleef, ook zou die kabel geen kronkels mogen hebben. Laatste tijd is het stotteren wat minder maar gisteren was mijn geluid haast niet te horen via de mediabox.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:11:32 #3
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_79636927
Nee, het hoort gewoon 'soepel' en zonder storingen te lopen. Als het niet aan de kabels ligt, zou je de helpdesk eens kunnen bellen. Misschien zit je in een gebied met een zwak signaal ofzo...
pi_79637150
Google eens op 'stichting aanpak interferentie' en bestel een gratis setje kabels.

Moet er wel bijzeggen dat ondemand de laatste week niet echt lekker draait, dat heeft upc zelf ook al toegegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')