Ik ook. dat adres is nog wel van mij, maar ik gebruik hem niet of nauwelijks meer.quote:
Na het hele invoeren van Live.com heb je opnieuw moeten bevestigen dat je actief was met je account.Vandaar dat hij niet meer werkt denk ik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:27 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Ook hotmail. Eens even kijken of die nog bestaat.
Hmm, hij bestaat blijkbaar niet meer
Vandaarquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Na het hele invoeren van Live.com heb je opnieuw moeten bevestigen dat je actief was met je account.Vandaar dat hij niet meer werkt denk ik.
Hotmail Geregistreerd sinds: 8 mei 2000
Bijna mijn 10-jarige jubileum
Ik ook, maar vooral als spamadres tegenwoordig.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:19 schreef Klonk het volgende:
ik heb mijn eerste yahoo adres nog steeds in gebruik, al bijna 15 jaar![]()
Bezig aan het twaalfde levensjaar dus. En sinds een jaar of vijf ook in bezit van een GMail-adres. Daarnaast ook wel andere adressen gehad (hccnet, Freemail), maar die bestaan niet meer.quote:Registered since: 23 October, 1998
Compuserve?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef cafca het volgende:
pffff, da's lang geleden......hoe heette die provider ook alweer, met zijn eigen browser?
Ik ken ze trouwens vooral van de tsunami aan CD's die ze te pas en vooral te onpas overal bijstopten.quote:
dat zijn geweldige dingen voor tussen de spaken van de fietsquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik ken ze trouwens vooral van de tsunami aan CD's die ze te pas en vooral te onpas overal bijstopten.
En daarmee heb je meteen de meest nuttige toepassing van die cd's benoemd, al is het een fotofinish met het gebruik als onderzetters.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn geweldige dingen voor tussen de spaken van de fiets
WTFquote:Op maandag 26 april 2010 17:15 schreef SomethingElse het volgende:
Hotmail en die moesten we bij de les informatica aanmaken op school
Ja, dat was de opdracht. Een hotmail account aanmaken. Vraag me niet waarom lolquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |