Schat, wat ben je toch ook een goed mensquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ze wou er eigenlijk geen geld voor hebben, maar ik heb 'r er toch maar 50 euro voor gegeven. Het is een hartstikke mooie sportieve herenfiets, en zij moet daarnaast ook nog eens rondkomen van maar 900 euro in de maand (met 2 kleine kinderen), dus het lijkt me wel zo fair... zij blij, ik blij...
'k ga zo nog ff een biertje halen bij de buurman en kom later nog wel ff terug.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het is wel erg stil vandaag ja...
groetjes aan de buurmanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:15 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
'k ga zo nog ff een biertje halen bij de buurman en kom later nog wel ff terug.
Kom toch al tijd te kort vannacht.
Nope. Nu ff niet. Maar moet voor noodgevallen altijd wel bereikbaar zijn en blijven. Maar kan vanavond wel even lekker een biertje drinken bij de buurman. En als de nood aan de man is dan bel ik wel een taxi.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah...maar wel pieper in de buurt dus?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schat, wat ben je toch ook een goed mens
Lekker.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:15 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
'k ga zo nog ff een biertje halen bij de buurman en kom later nog wel ff terug.
Kom toch al tijd te kort vannacht.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:17 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Nope. Nu ff niet. Maar moet voor noodgevallen altijd wel bereikbaar zijn en blijven. Maar kan vanavond wel even lekker een biertje drinken bij de buurman. En als de nood aan de man is dan bel ik wel een taxi.
oeh, tof!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:15 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb mezelf ook gelijk maar even in het nieuw gestoken (nieuwe schoenen, nieuw shirt)... maart is nog niet eens afgelopen, en ik ben nu al bijna door mijn geld heen...
En vannacht ook nog een uur minder rente.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:15 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb mezelf ook gelijk maar even in het nieuw gestoken (nieuwe schoenen, nieuw shirt)... maart is nog niet eens afgelopen, en ik ben nu al bijna door mijn geld heen...
Slotenmaker. Word regelmatig uit m'n nest gebeld door iemand die z'n sleutels kwijt is geraakt tijdens het zuipen of die zichzelf heeft buitengesloten, of door de politie om een pand af te sluiten waar is ingebroken.quote:
Ik heb er geen pics van nee.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, tof!
foto's?![]()
en herkenbaar
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb er geen pics van nee.![]()
brb, ff een pizza in de oven gooien...
tjaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:20 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Slotenmaker. Word regelmatig uit m'n nest gebeld door iemand die z'n sleutels kwijt is geraakt tijdens het zuipen of die zichzelf heeft buitengesloten, of door de politie om een pand af te sluiten waar is ingebroken.
Niet echt spannend maar wel leuk om te doen.
huisgenotenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:24 schreef 8108139dpths het volgende:
GVD, heeft één van mijn huisgenoten de oven uitgezet omdat er niemand beneden was, kan ik nog 10 minuten langer gaan wachten voor die pizza er in kan...
Die neiging krijg ik toch wel af en toe ja...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
huisgenotenin de oven ermee!
ik had ook pizza vandaag...welke heb jij?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Die neiging krijg ik toch wel af en toe ja...![]()
![]()
Goeie... geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had ook pizza vandaag...welke heb jij?
Zo'n ronde met tomatensaus?quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, tomatensaus en vooral veel paprika geloof ik... en kaas natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |