abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_261084
Volgende artikelen overgenomen van Büllent Fan-side.

Terugblik op de BUS (Bully zelf) [25/4/2000 | Yilmaz | nieuw! ]
Dag Allemaal

Tja tja, het begon allemaal in november.
Op een donkere avond kwam het spotje van SBS6 in beeld. Mijn vader die dat zag, dacht Hééééée'!!!
De hele avond SBS kijken in de hoop dat het spotje weer kwam. En ja hoor, daar kwam het weer.
Nou toen moest het. Ik bellen, na aandringen van mijn vader. Diezelfde avond werd ik nog teruggebeld. Na het gesprek werd mij een inschrijfformulier toegestuurd. Ik inschrijven.
Eigenlijk moest ik er eerst niets van hebben, maar op aandringen van mijn vader toch maar gedaan.
Na de brief te hebben ingezonden begon de selectieprocedure!!!!
Naar mate ik steeds weer een stapje verder kwam, werd ik zelf ook enthousiaster voor het hele gebeuren.
Na het selectieweekend had ik zelfs zoiets van, koste wat het kost die bus in.
En ja hoor, na een zenuwslopende eindrace toch nog die bus in. ALS LAATSTE gekozen door de 10 anderen.
Dat was mij een avond zeg. Niet normaal. Slopend gewoon. Zoveel dingen gebeurden in zo een korte tijd. Ik heb die eerste week in bus geloof ik in een soort roes geleefd. Ik had momenten van dat ik met beide benen op de grond stond en helemaal besefte dat ik in de bus zat. Een paar minuten later leek het weer als of ik aan het zweven was en dat ik maar niet kon begrijpen dat ik erin zat.

MAAR uiteindelijk verdween dit gevoel na een week.
Het was allemaal nieuw en iedereen moest aan elkaar wennen en aan het hele gebeuren wennen.
Jullie hebben allemaal kunnen zien wat er in al die tijd is gebeurd.
Ik moet zeggen dat het een hele LEERZAME tijd is geweest. Ik heb een heleboel dingen geleerd over mijzelf, over andere personen over het groepsproces, over de mediawereld. Ik ben op plaatsen geweest waar ik anders nooit gekomen zou zijn. Ik heb dingen gedaan die ik nooit gedaan zou hebben. Ik heb een vakantie mee mogen maken en ga zo maar door.
Nu ik uit de bus ben , heb ik nog eigenlijk het gevoel dat, ondanks dat ik weet dat ik veel heb geleerd, dat ik nog eigenlijk niets weet, wat het nut ervan is geweest. Ik begrijp het wel allemaal, maar ik denk dat er iets MOET geweest zijn, waarom ik die bus in en uit ben gegaan. Wat DAT is weet ik nog niet. Misschien dat het in mijn later leven naar boven zal komen. Ik weet het niet. Ik zal het allemaal zien.

In de bus heb ik 10 anderen mogen leren kennen.
Nou ja kennen, ik heb ze meegemaakt. Of iedereen nou zo is zoals ze zich voordoen betwijfel ik.
Wie ben ik eigenlijk om daar over te oordelen.
Ik WEET van mijzelf dat ik mijzelf WEL was. Ongeacht hoe de anderen daar over denken.
Ik denk dat iedereen in de bus wel zo over zichzelf denkt, hoewel ik bij bepaalde mensen het idee heb dat het niet zo is. Maar goed.
Juist om mijzelf te zijn ben ik ook die bus uitgegaan. Het is maar een spelprogramma, dat over een aantal weken is afgelopen.
Soms zag ik het niet zo. Ik zag het misschien meer als een spelletje waarin de waarden en normen en eerlijkheid ver te zoeken waren.


Ik ga heel binnenkort op vakantie. Hoogstwaarschijnlijk aanstaande zaterdag. De planning zegt voor twee weken. Boeken zal gebeuren op woensdag de 26e. Dan is het helemaal zeker. Een hele leuke verrassing: Ik ben bezig om Gökhan van school voor een paar dagen vrij te ritselen en wil hem dus meenemen. Zal hij te gek vinden denk ik.
Daarna ga ik beginnen met mijn werk. Ik zal proberen zoveel mogelijk aanwezig te zijn op de site. Ik zal jullie proberen zoveel mogelijk op de hoogte te houden van hoe het met mij gaat en wat ik zoal aan het doen ben.
Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Ik heb gehoord en gezien wat jullie allemaal voor mij hebben gedaan en ik ben daar jullie allemaal dankbaar voor. Jullie weten niet hoeveel het mij deed om te zien hoe jullie hierbuiten allemaal bezig zijn geweest voor iemand die jullie niet kennen.
Respect hiervoor. Binnen in de bus had ik er wel een idee van, maar dat het zo groots zou zijn kon ik echt niet weten.
Jullie hebben met zijn allen iets in 8 weken opgebouwd. Het zou jammer zijn als dit verloren zou gaan. Ik zou jullie dan ook willen vragen om het op jullie manier voort te zetten. Ik weet dat dit misschien te veel is gevraagd. Ik hoop dat ik jullie hiermee niet teleurstel. Ik zal mijn best doen om zoveel mogelijk van mij te laten horen op het net, maar zoveel als dat jullie zullen doen zal het niet zijn. Ik zal mijn best doen en hoop een leuke bijdrage te kunnen leveren. Maar als ik al jullie stukjes zo lees, dan valt er eigenlijk weinig tot niets aan toe te voegen. Het is allemaal zo messcherp, objectief en duidelijk gearticuleerd.
Maar eerst op vakantie!!!!!!!!!!
Hopelijk hebben jullie begrip voor dit besluit.

Ik heb geen spijt van dat ik de Bus in ben gegaan.
ABSOLUUT NIET. Voor mijn gevoel ben ik er veel sterker uitgekomen.
Het is alleen zo, dat ik het heb mogen meemaken. Ik heb het achter de rug en nu wil ik dit alles afsluiten en verder gaan waar ik was gebleven. Een ander zal er wel weer iets uit proberen te halen, maar dat wil ik niet. Ik heb gezegd dat ik open sta voor aanbiedingen
(deja vu (avances????) )
Niet dat ik persé wil dat die komen. Absoluut niet. Maar als er een aanbieding komt die mijn werk kan vervangen met een bepaalde meerwaarde, dan zal ik daar zeker over gaan nadenken.
Vooralsnog wil ik lekker terug naar mijn collega's en mijn vrienden en familie en ik zal over jullie allemaal waken als ik aan werk ben.

Oom Yilly, Mo en SO.
Hartstikke bedankt voor wat jullie voor mij gedaan hebben. Oom Yilly, ik weet dat ik je slapeloze nachten heb bezorgd, maar je kan nu weer met een gerust hartje slapen.
Mo en So, jullie hebben eindelijk Yilly terug.
Heftige tijden geweest, maar nu eindelijk weer rust.
HARTSTIKKE BEDANKT. Iets wat ik nooit zal vergeten.

Mijn dank is groot aan alle fans. Met name:
VOLTRAN, SNOW-GIRL, CAMERON, X-JE, SIFFIE, SIFFIE1 en SIFFIE2, DOMI, FEE ,NERKO, GÜZELIM, IDEE, MENEKSE, SMATJE, CHAMENDER, SANDRA28,
ARRAGONNA, BÜLLENTLOVER en nog veeeeeeeeeeeeeel meer fans. ALLEMAAL bedankt voor wat jullie voor mij, voor YILLY en voor elkaar hebben betekend.
Ik weet dat ik een kleine duizend namen vergeet, maar dat moeten jullie mij niet kwalijk nemen.
Diegenen die ook maar iets voor mij hebben betekend, weten dat ik hiermee die personen bedoel.

HEEL VEEL liefde, geluk en groetjes van
Büllent.

Selamlar.


Uitbraak Essy !!!!! ( van Bully zelf) [25/4/2000 | Yilmaz | nieuw! ]
Mocht Essy morgen uitbreken dan zal ik er niet bij zijn. Ik zal jullie even uitleggen waarom ik tot deze beslissing ben gekomen.
Ten eerst ben ik maar net een weekje weg.
Haar ouders en haar vriendinnen heeft zij nu al ongeveer 10 weken niet gezien. Ik denk dat het handig is dat zij zich daarop kan richten.
Ten tweede denk ik zelf, dat het voor haar alleen maar moeilijker wordt als zij mij weer voor een paar uurtjes ziet. Dit zeg ik omdat ik essy van binnen de bus heb meegemaakt. Het is misschien makkelijk te zeggen, dat het haar goed zal doen.
Misschien op dat moment wel, maar als ze weer in de bus is, denk ik dat ze het moeilijker zal krijgen. Zou zonde zijn van de uitbraak. Heeft ze er eindelijk weer een, wil ik het dus niet verpesten. Ten derde denk ik, dat ik het ook een stukje moeilijker zal krijgen. Ik mis haar namelijk. Ik denk dat daarmee dat gevoel alleen maar versterkt zal worden. Dat is dus ook niet de bedoeling.

Kortom, drie redenen voor mij om niet naar de uitbraak te gaan, indien zij deze morgen krijgt.
Ik hoop van wel natuurlijk en hopelijk wordt het een leuke voor haar.

Nogmaals aan iedereen bedankt voor jullie steun, want ik denk dat jullie een hele grote bijdrage hebben gehad, in het feit dat zij van de bank op NUMBER ONE is komen te staan.
Blijf haar a.u.b. steunen, want dan blijft zij erin. Want zodra zij op de bank komt, vliegt zij eruit. Of ze moet nu opeens door de groep "zogenaamd" wel geaccepteerd worden.

Wie weet !!!!!!, tijd zal het leren.
Selamlar.

Bully

pi_261085
pi_261086
Over het graf heen regeren.
  woensdag 26 april 2000 @ 13:45:00 #4
3175 maussss
*tralalalalalala*
pi_261087
-----------------------------
"Blijf haar a.u.b. steunen, want dan blijft zij erin. Want zodra zij op de bank komt, vliegt zij eruit. Of ze moet nu opeens door de groep "zogenaamd" wel geaccepteerd worden."

-----------------------------
damn!

--bikkelen--


pi_261088
quote:

Mocht Essy morgen uitbreken dan zal ik er niet bij zijn. Ik zal jullie even uitleggen waarom ik tot deze beslissing ben gekomen.

Kijk, dát is nou slim gebruik van een website. Zo ben je de vragen en de eventuele kritiek dus vóór. Alleen hierom al zie ik Bullent nog steeds als potentiele opvolger van Klaas Wilting

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 26 April 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_261089
Enorm tof natuurlijk om je zo te distantieren van de rest van het busgepeupel, en ja hoor bullie, je bent helemaal jezelf geweest in de bus . De eerste beelden die ik van je zag waren van je ´kick-her-ass-bokse´ les aan essie. En oh wat kwam dat ongeforceerd over .
  woensdag 26 april 2000 @ 15:37:00 #7
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_261090
Eh, Mauss; wat bedoel je eigenlijk? Het lijkt me persoonlijk een redelijk accurate inschatting van de situatie door Büllent. Je bent het er mee eens of niet mee eens?
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')