Doe je die weg voor een postzegel?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:06 schreef invine het volgende:
ik heb er wel 1 liggen, 1GB geloof ik.. keertje gekregen
Biefstuk's stick is binnen! Bedankt!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:48 schreef Biefstuk het volgende:
Heb er ook eentje, 1GB, zat in mijn kerstpakket, hij ziet er behoorlijk idioot uit maar ja
Stuur even je gegevens op, doe ik hem zo snel mogelijk op de bus
[ afbeelding ]
Goeie tip!quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:19 schreef onderjas het volgende:
Ik ruik nieuwe namen voor het Schouderklopjes meldtopic.
quote:Op woensdag 7 april 2010 06:08 schreef kwiebuske het volgende:
pm maar even
komt er ook nog wat die kant op
quote:De inbox "kwiebuske" is niet beschikbaar
Nice!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:31 schreef Khadgar het volgende:
[ afbeelding ]
Overzicht van de eerste sticks! (crappy foto, sorry)
Haha die groene is wel nice!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:31 schreef Khadgar het volgende:
[ afbeelding ]
Overzicht van de eerste sticks! (crappy foto, sorry)
Die groene en de Symbian stick zijn mijn inzendingquote:Op woensdag 7 april 2010 23:13 schreef invine het volgende:
Je kan dat ijzer van de easyway(die van mij) er ook afhalen, ben je er ook vanaf!
Succes met die van mij dan. Maar waarom zou je het eraf halen? Het is niet alsof het in de weg zit.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:07 schreef Khadgar het volgende:
Joh dat gaan we er nog afklussen met een schuurpapiertje, wat alcohol etc
Deze is binnen! Hoop dat er snel weer een stel binnenkomen, zit op tien nu!quote:Op maandag 5 april 2010 19:37 schreef Gewoonik het volgende:
Ik heb hier een 512 mb stick liggen in de vorm van een pasje.
Ik hoop dat je er wat mee kan.
zie je pm tegemoed
PM gestuurd!quote:Op maandag 12 april 2010 01:09 schreef Merel het volgende:
Er slingert hier nog wel wat rond, PM maar
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:17 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb zo'n USB stick van 8 GB die je kan veranderen in een transformer (Uit hong kong)
Gekocht voor 27 dollar. Je mag hem hebben voor 15 euro
Ik heb geen pm gekregen hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 21:41 schreef Khadgar het volgende:
@Nooxx, PMBedankt
Via via heb ik nog een stick gescoord, dus nog een stuk of 7!
Ik was je PM vergeten, als je morgenmiddag nog iets nodig hebt zal ik even wat bij elkaar zoekenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:55 schreef Khadgar het volgende:
Weer twee binnen, nog iets van 2 sticks nodig ofzo (en eventueel wat reserve)!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |