Naar aanleiding van dit topic Fok-Foodgawkers! deel 2 bedacht ik dat het wel een leuk idee zou kunnen zijn om bij de volgende CUL-meeting een potluck te houden.
Wat is een potluck?
Een potluck is een van oorsprong Amerikaans feestje, waarbij iedere genodigde zelf iets mee neemt. Dat kan een thema hebben zoals ontbijt, lunch of diner of een specifieke keuken. Iedereen neemt wat mee en dan krijg je dus een soort buffet. Heel gezellig en niet duur voor de gastheer/gastvrouw, want die hoeft ook niet meer dan één gerecht te maken. (Meer kan natuurlijk als je dat leuk vindt). En neem ook iets te drinken mee
Wat is er voor nodig:
Iedereen neemt één gerecht mee, dus het is wel handig als er op locatie mogelijkheden zijn om last-minute bereidingen toe te passen en om dingen op te warmen. Motorbloempje heeft aangegeven interesse te hebben om gastvrouw te zijn. In haar huis kunnen we ongeveer 15 man kwijt. Wie wil? Uiteraard hoort bij het bezoeken van de meeting, ook het helpen met het schoon en netjes achterlaten van het huis van de gastheer/of vrouw.
Dit neem ik voor nu onder voorbehoud als definitieve locatie aan, tenzij me dat een storm van protest bezorgd Dus als iemand andere suggesties heeft, is het ook goed.
Is hier animo voor?
Ik zat er aan te denken om de meeting zo eind April/begin Mei te houden omdat we dan een lente-thema in de gerechten kunnen verwerken, wat dus meteen in een thema voorziet.
Komers
-Moblo
-Wolve000
-Windigo
-Minilot
-Z80
-Isegrim
-LeeHarveyOswald
-Vork
Misschien:
-Isabeau
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 07-05-2010 13:59:52 ]
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.