Dus, schrik niet van je ontlasting morgen. Dat spul vergaat namelijk nietquote:
Indeedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:37 schreef tarantism het volgende:
Ts voelt zich schuldig na te hebben gegeten; dat is een man onwaardig
Dit zeg ik ook altijd inderdaadquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Bij de Mac verkopen ze friet. Ik wil patat
Daaróm staan er dus geen foto's in je fobo, vetklepquote:
Dat komt nog welquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Mensen die zeiken over buikpijn na de Mac zijn van het zwakkere soort.
Mac is lekker en heb nog nooit ergens last van gehad
Fobo is geupdated, stinkdier!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:40 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Daaróm staan er dus geen foto's in je fobo, vetklep.
Sommige mensen leren van hun fouten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:39 schreef Blossom86 het volgende:
McDonalds is altijd een teleurstelling.
Vooraf heb je er heel veel zin in, tijdens het eten is het 'best lekker', na het eten voel je je vies en vet, en een uur later heb je weer honger.
Klopt, daarom ben ik er ook al jaren niet meer geweest.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:40 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Sommige mensen leren van hun fouten.
Je bent best wel knapquote:
quote:Jij bent waarschijnlijk zo lelijk dat je niet eens een fobo hebt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
Niet weereens een cheeseburgertje proberen? xDquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:41 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik er ook al jaren niet meer geweest.
Neeh.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:44 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Niet weereens een cheeseburgertje proberen? xD
Ik moet er wel aan toevoegen dat de ambiance in de gemiddelde Mcdonalds geweldig is. De inrichting en decoratie, maar ook de medewerkers; ja de hele sfeer wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:46 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Neeh.
Hooguit wat frietjes die altijd veel te zout zijn, met frietsaus (waar, ik geef het toe, niks op aan te merken is, want die vind ik wel lekker!!)
Die gele kleur is opzettelijk opjagend, ongemakkelijke krappe stoelen zodat je niet lekker relaxt zit, je ben nog met je patat bezig en ze komen al met een gore doek je tafel afnemen...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:48 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ik moet er wel aan toevoegen dat de ambiance in de gemiddelde Mcdonalds geweldig is. De inrichting en decoratie, maar ook de medewerkers; ja de hele sfeer wel.
Neem jij ook altijd je dates ermee naartoe voor een romantisch etentje?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:48 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ik moet er wel aan toevoegen dat de ambiance in de gemiddelde Mcdonalds geweldig is. De inrichting en decoratie, maar ook de medewerkers; ja de hele sfeer wel.
Daar heb je gelijk in! Zeer geschikt voor een romantisch diner!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:48 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dat is de hele opzet van fastfood.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja die gore troep lijkt en ruikt lekker maar is naderhand helemaal niet tof.
[..]
Die gele kleur is opzettelijk opjagend, ongemakkelijke krappe stoelen zodat je niet lekker relaxt zit, je ben nog met je patat bezig en ze komen al met een gore doek je tafel afnemen...![]()
Even natafelen en rustig napraten is er niet bij, bij McDonalds, nee de mensen moeten direct weer weg om ruimte te maken voor nieuwe klanten.
Als het even kan, dan zijn we zeker in de Mcdonalds te vinden ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:54 schreef mirved het volgende:
[..]
Neem jij ook altijd je dates ermee naartoe voor een romantisch etentje?
Idd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is de hele opzet van fastfood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |