Werk....dat ook nog....zondagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:12 schreef Neelix het volgende:
[..]
En je was net wakker geworden?
Werkze morgen
Ik denk wel iets langer geledenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
ach ja als ik er aan denk dat ik ruim een half jaar geleden net op de 2 k zat kwa posts
Hahha...nee Zondag is 200%, verdien ik zelfs meer dan op de Zaterdag alleenquote:
Lekker slapen ;*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef AskMe het volgende:
ik ben d'r vandoor want vroeg opfijne avond verder
Haha, grapjas..daar zijn ze heel lief hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:10 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat je niet het gevoel hebt dat je steeds maar in PUB zit bedoel je ?
Ja. Als je nagaat dat de Apenheulmeet een half jaar geleden isquote:
Ik ben pas vanaf mijn verjaardag in de SC gaan posten, het is hoog uit anders ergens in de zomer geweest maar eerder nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Als je nagaat dat de Apenheulmeet een half jaar geleden is
Dat ontken ik ook niet toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, grapjas..daar zijn ze heel lief hoor
Nee.quote:
En dan al zo;n bijeengeraapt zootje meeten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben pas vanaf mijn verjaardag in de SC gaan posten, het is hoog uit anders ergens in de zomer geweest maar eerder niet
Ik was de gene die vroeg of de meet die in feb of maart zou plaats vinden wel was doorgegaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan al zo;n bijeengeraapt zootje meeten?
En dan op de kartmeet niet komen he.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik was de gene die vroeg of de meet die in feb of maart zou plaats vinden wel was doorgegaandus ik ben vaak de aanzet geweest voor een meet en ik pas er toch goed tussen
![]()
dat was een foutje in de planningquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan op de kartmeet niet komen he.
oeh, kartmeet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan op de kartmeet niet komen he.
Zijn ze toen eigenlijk wel gaan karten dan?quote:
Hoe moet ik dat nou weten, ik was er toch ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn ze toen eigenlijk wel gaan karten dan?
Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn ze toen eigenlijk wel gaan karten dan?
Omdat jij zo ongelooflijk nieuwsgierig bent dat je dat vast wel zou weten, dacht ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten, ik was er toch ook niet
Ik zou het toen ook wel gevraagd hebben maar was het ondertussen vergetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat jij zo ongelooflijk nieuwsgierig bent dat je dat vast wel zou weten, dacht ik
DW? Zijn jullie nog gaan karten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |