Wordt zwaar ondergewaardeerd als zijnde kindertennis.... maar ik vraag me af wat moeilijker is....
Heb zelf een keer tegen een klasgenoot gespeeld en die dacht er gelijk anders over.
quote:LOL, is wat anders dan camping-badminton ja
Op maandag 13 mei 2002 17:05 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Sommige denken dat het heel simpel is maar als ze eenmaal serieus spelen tegen iemand die erop zit dan denken ze er heel anders over.Heb zelf een keer tegen een klasgenoot gespeeld en die dacht er gelijk anders over.
quote:'k weet niet zoveel van badminton maar zo'n shuttle ging volgens mij harder.... (meen ik ooit ergens gelezen te hebben)
Op maandag 13 mei 2002 17:18 schreef F-side het volgende:
voor mensen waar voor een tennisbal te hard gaat.
link gevonden: http://www.xs4all.nl/~jeft/bvdiemen/artikelen/snelheid.htm
quote:Dat is idd een heerlijk gevoel ja
Op maandag 13 mei 2002 17:08 schreef PostManBart het volgende:
Vooral mensen uit je eigen klas die denken dat ze het heeeeeeeel goed kunnen, en die worden door jou met de grond gelijk gemaakt! Heerlijk!
quote:yeah right
Op maandag 13 mei 2002 17:22 schreef gbm het volgende:[..]
'k weet niet zoveel van badminton maar zo'n shuttle ging volgens mij harder.... (meen ik ooit ergens gelezen te hebben)
link gevonden: http://www.xs4all.nl/~jeft/bvdiemen/artikelen/snelheid.htm
quote:Maar dat kan met badminton ook. Zeker weten. lekker meppuh!!!!
Op maandag 13 mei 2002 17:25 schreef Beurlap het volgende:
ik heb erop gezeten en ik moet zeggen: het zuigt. een beetje tegen zo'n kutshuttle slaan die vervolgens gelijk al zn vaart verliest omdat het nou eenmaal een shuttle iz... Kzit nu op tennis en dat vind ik persoonlijk 100x beterKan je tenminste al je kracht, woede en frustratie in kwijt
quote:Meppuhh..juist ja, en met tennis moet je slAAAn. Een shuttle weegt haast nix
Op maandag 13 mei 2002 17:54 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
Maar dat kan met badminton ook. Zeker weten. lekker meppuh!!!!
Badminton is de sport! Ik tennis ook nog een beetje maar badminton is stukken sneller en zeker intensiefer!
De shuttle gaat dus echt zo snel al willen sommige mensen dat niet geloven! Het "voordeel" bij tennis is dat de bal nog mag stuiteren waardoor je langer je slag kan bepalen. Bij badminton moet je snel en op gevoel de shuttle plaatsen!
En er is niks leuker dan de shuttle te smashen en hard ook!
Bij Tennis krijg je dat niet voor elkaar althans niet zo vaak en niet zo snel.
Vanavond laatste wedstrijd in de herenkompetitie!
quote:Helemaal mee eens.
Op dinsdag 14 mei 2002 10:29 schreef Magic666 het volgende:
* Magic666 meld zich!Badminton is de sport! Ik tennis ook nog een beetje maar badminton is stukken sneller en zeker intensiefer!
De shuttle gaat dus echt zo snel al willen sommige mensen dat niet geloven! Het "voordeel" bij tennis is dat de bal nog mag stuiteren waardoor je langer je slag kan bepalen. Bij badminton moet je snel en op gevoel de shuttle plaatsen!
En er is niks leuker dan de shuttle te smashen en hard ook!
Bij Tennis krijg je dat niet voor elkaar althans niet zo vaak en niet zo snel.Vanavond laatste wedstrijd in de herenkompetitie!
En veel suc6 vana!!!
quote:De meeste beginners of mensen die het heel weinig doen krijgen last van hun onderarmen/polsen. Tenminste dat valt mij op
Op dinsdag 14 mei 2002 10:30 schreef Emizea het volgende:
Ik ben geen echte badmintonner, maar vind het zeker heeeeeel leuk!
En als ik speel wil ik winnen!
Ik kan het redelijk voor iemand die het eiks nooit doet...
Het doet alleen pijn aan je reetspieren!
quote:Vanavond wordt een makkie!
Op dinsdag 14 mei 2002 14:53 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
De meeste beginners of mensen die het heel weinig doen krijgen last van hun onderarmen/polsen. Tenminste dat valt mij op
ff een ander vraagje: wat is jullie voorkeur van racket?
Ikzelf heb een Ti-10 van Yonex en een Ti-Swing Power SR ook van Yonex.
Vooraal mensen die veel computeren op werk en/of thuis en die wel eens last van de armen hebben (Beginnend RSI vaak) raad ik aan te gaan Badmintonnen of Tafeltennisen, dit is namelijk goed voor je armen en dan RSI voorkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |