abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 april 2000 @ 21:34:00 #1
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_261022
Tja wat zal ik zeggen?
Antonette en Tessa.....
Gaat wel ver!
Of probeert Tessa na Iwan en Eric nu ook Ant als knuffelmaatje te krijgen?
Is altijd handig mocht ze ooit nog eens op de bank belanden.....
Verder viel mij op dat Mike echt nauwelijks iets gezegd heeft in heel de uitzending.

Het blijft natuurlijk moeilijk om er iets over te zeggen, het kan ook goed zijn dat SBS op deze manier personen probeert "neer te zetten".
Mike- de stille
Eric- de olijke brabander
Iwan- de mooie jongen
Ant- de sterke doch gezellige vrouw
Esmeralda- het vrolijke, analyserende meisje
Tessa - uuuuuhhh (geen commentaar)

pi_261023
En het meest opzienbarende: Eriks' ontboezeming "ik moet wat bekennen, ik ben verliefd op Essie".

Wat zei Essie kort geleden ook al weer? Vissen is leuker dan de vangst...

Ze zit in een lastig pakket, al denk ik dat Eric met zijn niet beantwoorde gevoelens veel beter zal weten om te gaan dan Bart.

En SBS, whoeoeoeoe, daar gaan de champagneflessen weer eens open

The trick is to keep breathing
  dinsdag 25 april 2000 @ 21:46:00 #3
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_261024
Nemen jullie dat serieus die opmerking van Eric dat ie verliefd op Essie was?

Ik had de indruk dat ze wat zaten te grappen.
Hoewel een verliefde Eric absoluut voor mooie plaatjes zal zorgen

dé appelflap van bakker bart
pi_261025
quote:
op 04-25-2000 om 09:46 PM schreef Appelflap het volgende:
Nemen jullie dat serieus die opmerking van Eric dat ie verliefd op Essie was?

Ik had de indruk dat ze wat zaten te grappen.
Hoewel een verliefde Eric absoluut voor mooie plaatjes zal zorgen


Ehh, ja. Ook weer vanwege de gezichtsuitdrukkingen die erop volgden. Bovendien kreeg ik de afgelopen dagen al een beetje een vermoeden. Moor maakte er ook al eens een opmerking over:

quote:
Op 24 April 2000 @ 22:23 schreef Moor het volgende Esmeralda staat opnieuw alleen, en verliest steeds degenen die ze tot 'maatje' neemt of in bescherming wil nemen.
Erik 'valt inmiddels een beetje op haar' en kan komende week de keuze maken tussen de twee 'kampen': éénmans-kamp Essie of de Tessa-kliek.

Maar nu je dit zo zegt, erg zeker ben ik niet van mezelf. Zeker als jij er op de streams niets meer van hebt gezien.
Let vanavond tijdens de herhaling ook maar voor mij op als je wilt

The trick is to keep breathing
pi_261026
Ik denk dat jullie toch nog eens goed de uitzending in de herhaling moeten bekijken vanavond.

Es op bed samen met Iwan

Es: en heb je nog wat te bekennen Iwan
Iwan: euh ja oh Erik komt erbij vertel Iwan nu komt ook Antonette om de hoek van het douchegordijn kijken.
Iwan: ik ben verliefd op Essie, hielariteit bij Essie, ja ik wist het al maar ik wilde Erik niet kwetsen want die heeft sinds hij in de bus zit ook een oogje op je. Erik gelijk, he uuh.

Dit was ongeveer de strekking van het verhaal.

  dinsdag 25 april 2000 @ 22:25:00 #6
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_261027
Het is nog niet eerder tot mij doorgedrongen, maar nu je het zegt begrijp ik ook waarom ze vanmiddag zo klef waren!
dé appelflap van bakker bart
pi_261028
Wat wel opvalt is de vewijdering tussen Tessa en Iwan. Ze komen volgens mij steeds losser van elkaar. Ik geloof trouwens toch dat Antonette en Tessa meer en meer naar elkaar toe trekken en dat Iwan wat losser komt te staan van de twee dames. Hij krijgt daardoor meer een zelfde positie die Essie heeft.

We moeten maar afwachten wat het worden gaat, ik kan me op dit moment nog niet echt voorstellen dat Iwan Tessa eruit zal stemmen.

  dinsdag 25 april 2000 @ 22:45:00 #8
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_261029
Tessa zei ook behoorlijk vinnig dat Iwan nou eenmaal iemand nodig heeft om af te kraken.
Ze bedoelde het misschien als een grapje, maar de inmiddels beruchte "evil-tessa" blik zei wat mij betreft genoeg.
  dinsdag 25 april 2000 @ 23:14:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_261030
wat een "drukte"" om niets, een geintje tussen Iwan & Essie en Erik, meer was het niet.

En wat Antoinet en Tessa betreft, die hebben in de eerste weken ook al een paar keer, boven op elkaar, overdag, liggen te slapen op de banken in het huiskamergedeelte, niets nieuws dus.

Wel geinig in de uitzending vond ik dat Tessa zei dat ze een baan aangeboden had gekregen door Miracle Planet...(ik had dat gesprek wel gevolgd op de streams, maar omdat ik niet zeker wist of ik het goed hoorde, heb ik het niet in de streamverslagen geschreven, maar door de uitzending weet ik dus nu dat ze wel degelijk heeft gezegd dat ze daar eventueel een baan kan krijgen)

Aangezien ze al een aantal keren heeft gezegd dat ze de hoop koestert om na de bus van werkgever te kunnen veranderen, is dit wel positief voor haar.


pi_261031
quote:
op 04-25-2000 om 11:14 PM schreef Quenda® het volgende:
wat een "drukte"" om niets, een geintje tussen Iwan & Essie en Erik, meer was het niet.

Wel geinig in de uitzending vond ik dat Tessa zei dat ze een baan aangeboden had gekregen door Miracle Planet...



Inderdaad laten we niet de fout van de roddelbladen maken en dingen te willen zien, waar ze helemaal niet bestaan. Misschien wordt er wel een algemeen spelletje met de streams gespeeld. Toen Ant en Tessa over het bed heen rolden, zeiden ze ook: "Nu wordt er straks gezegd, dat we lesbisch zijn."

Wat de baan van Tessa aangaat, heb ik uit zéééééér betrouwbare bron, die echter absoluut anoniem wil blijven, vernomen, dat het hier een job als "buitenaardse" betreft.

pi_261032
quote:
op 04-25-2000 om 09:41 PM schreef Arjuno het volgende:
En het meest opzienbarende: Eriks' ontboezeming "ik moet wat bekennen, ik ben verliefd op Essie".

Effe boete doen, daar klopt inderdaad helemaal niks van, zo ontdekte ik toen ik tijdens de late uitzending wat minder scheel keek. Onderstaand citaat van K-30 is de enige juiste beschrijving van het tafereeltje:

quote:
Naar citaat van K-30 op 25 April 2000 om 22:20:

Es op bed samen met Iwan

Es: "en heb je nog wat te bekennen Iwan?"
Iwan: "euh ja oh"
Erik komt erbij
"vertel Iwan"
nu komt ook Antonette om de hoek van het douchegordijn kijken.
Iwan: "ik ben verliefd op Essie"
hielariteit bij Essie, "ja ik wist het al maar ik wilde Erik niet kwetsen want die heeft sinds hij in de bus zit ook een oogje op je."
Erik gelijk, "he uuh".


Het bleek dus gezellig geinen te zijn!

The trick is to keep breathing
  woensdag 26 april 2000 @ 00:23:00 #12
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_261033
Klopt inderdaad niets van Eric en zijn evt. gevoelens voor Essie.

Wat mij wel weer opviel was de blik die Antonette naar Tessa wierp (toen ze bovenop haar lag), en Tessa over Iwan zei:
"Die heeft wel wat anders aan zijn hoofd."

Die kan ik niet plaasten. Iemand?

dé appelflap van bakker bart
pi_261034
quote:
op 04-26-2000 om 12:23 AM schreef Appelflap het volgende:
Klopt inderdaad niets van Eric en zijn evt. gevoelens voor Essie.

Wat mij wel weer opviel was de blik die Antonette naar Tessa wierp (toen ze bovenop haar lag), en Tessa over Iwan zei:
"Die heeft wel wat anders aan zijn hoofd."

Die kan ik niet plaasten. Iemand?


Beste Appelflap (dat ik deze woorden ooit nog eens zou typen - hoe diep kan een mens vallen? ),
ik kan het wel plaatsen, in die zin dat Tessa een heel goed instinct heeft om aan te voelen welke strategie Iwan consequent gebruikt: "Maakt mij niet uit" heeft hij nu ook uitgebreid naar: "bij welk groepje ik word geacht te horen". Kortom - Iwan 2.1 (of toch al 2.2 ? gezien de complexe humor om 'gevoelens voor Essie voor te wenden als grap?') is nu definitef op "solo"-mode gegaan. En dat merkt Tessa, maar ze wil Iwan ook duidelijk laten merken, dàt ze het gemerkt heeft, en hem meteen 'ontmaskeren' voor de hele groep, zodat ieder nu op de hoogte is, wààrmee Iwan denkt te winnen. Een poging om het te ontkrachten, dus. Maar met een gezicht van: "'kdoe toch niks?"

Een overbekende menselijke strategie, overigens (dit voor Its_Me, die inmiddels overal op FOK! "Tessahaters" meent te zien.)

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 26 April 2000).]

pi_261035
Volgens mij dicht jij Tessa te veel wijsheid toe.
pi_261036
quote:
op 04-26-2000 om 12:43 AM schreef Moor het volgende:
....
(dit voor Its_Me, die inmiddels overal op FOK! "Tessahaters" meent te zien.)

....

k' hoop niet dat je met deze beetje vage opmerking bedoeld dat er dus niet overal "tessahaters" te zien zijn. Want als er overal "tessahaters" ZIJN, vind ik het persoonlijk niet zo vreemd dat je ze overal ZIET. Dussuh...snap ik niet dat Its_me hier wordt toegesproken alsof hij claimt, eh sorry "meent", hier op FOK marsmannetjes op te merken .

[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 26 April 2000).]

  woensdag 26 april 2000 @ 21:21:00 #16
521 ruby
Hell yeah!
pi_261037
Misschien een beetje een late reactie op de uitzending van 25-4, maar toen Antonette naar Jop belde, had ik het idee dat ie wat koeltje reageerde. Is z'n liefde voor Antonette een beetje over? Misschien zie ik spoken hoor en trek ik te snel conclusies, maar hij zat maar een beetje slap te murmelen en helemaal niet echt gericht naar Antonette. Antonette was evengoed door het dolle heen na het gesprek. Ja, ik weet het niet hoor....
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 26 april 2000 @ 22:25:00 #17
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_261038
quote:
op 04-26-2000 om 09:21 PM schreef ruby het volgende:
Misschien een beetje een late reactie op de uitzending van 25-4, maar toen Antonette naar Jop belde, had ik het idee dat ie wat koeltje reageerde. Is z'n liefde voor Antonette een beetje over? Misschien zie ik spoken hoor en trek ik te snel conclusies, maar hij zat maar een beetje slap te murmelen en helemaal niet echt gericht naar Antonette. Antonette was evengoed door het dolle heen na het gesprek. Ja, ik weet het niet hoor....



Volgens mij zie je spoken, maar wie ben ik?

dé appelflap van bakker bart
  woensdag 26 april 2000 @ 22:39:00 #18
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_261039
* Quenda® vond Jop ook een beetje lauw reageren.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')