Nog 3 te gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Bakerloo
Waterloo
Picadelly
zijn de enige die ik ken.
East London Line bestaat, evenals de Northern Line.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:01 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik voeg daar nog bij:
South, East, Northern en West London
En 6 + 7, aangezien Bakerloo al genoemd was.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:05 schreef De_Hertog het volgende:
Vooruit dan
Circle, District, Bakerloo
Ik heb die lijn toch ooit al eens genomenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:08 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens mij is er helemaal geen waterloo line trouwens, waterloo is toch een station?
Dan zal hij wel bestaanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb die lijn toch ooit al eens genomen
Knap, maar die stond aan de kant van Napoleon en was meer een assistent. Ik zoek een militaire leider aan de andere kant. Hij kwam laat op de slag, na een uitputtende mars, en vooral door zijn komst werd de slag in het voordeel van de coalitie beslecht.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:16 schreef banaantjeEE het volgende:
Marchand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |