Nog 3 te gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Bakerloo
Waterloo
Picadelly
zijn de enige die ik ken.
East London Line bestaat, evenals de Northern Line.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:01 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik voeg daar nog bij:
South, East, Northern en West London
En 6 + 7, aangezien Bakerloo al genoemd was.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:05 schreef De_Hertog het volgende:
Vooruit dan
Circle, District, Bakerloo
Ik heb die lijn toch ooit al eens genomenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:08 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens mij is er helemaal geen waterloo line trouwens, waterloo is toch een station?
Dan zal hij wel bestaanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb die lijn toch ooit al eens genomen
Knap, maar die stond aan de kant van Napoleon en was meer een assistent. Ik zoek een militaire leider aan de andere kant. Hij kwam laat op de slag, na een uitputtende mars, en vooral door zijn komst werd de slag in het voordeel van de coalitie beslecht.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:16 schreef banaantjeEE het volgende:
Marchand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:52 schreef nightcowboy het volgende:
Teun Mulder?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:08 schreef lubje25 het volgende:
lutricia McNeil, met dank aan Neleos voor de voornaam
Martinquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:20 schreef tomtomaat het volgende:
van geel
nightcowboy + 1quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:26 schreef nightcowboy het volgende:
James May
Welk nummer van wie?quote:You feel the turning of the world so soft and slow
It's turning you round and round
quote:Out from the barrio, you hear my rhythm from your radio
You feel the turning of the world so soft and slow
It's turning you round and round
Berkery +1quote:
quote:And it's just like the ocean under the moon
Well it's that's the same emotion that I get from you
You got the kind of lovin' that can be sonow
Give me your heart, make it real
Or else forget about it