die 100 jongens die in de zee liggen nemen het serieus denk ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:14 schreef Mutant01 het volgende:
Vooralsnog neem ik het allemaal met een korreltje zout.
Ik heb het over de vermeende oorzaak.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:14 schreef hero13 het volgende:
[..]
die 100 jongens die in de zee liggen nemen het serieus denk ik
een ontploffing dat lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb het over de vermeende oorzaak.
Idd, voor 't zelfde geld liet een Zuid-Koreaan een torpedo uit zijn handen lazeren..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb het over de vermeende oorzaak.
Of om te zeggen dat het de eigen schuld was van Zuid-Korea en dat die domeinen hun territorium waren binnengekomen, of een ongeluk omdat ze goedkope crap uit de VS gebruiken, in tegenstelling tot het superieure oorlogstuigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:39 schreef Thijs. het volgende:
tvp.
Overigens wordt er aan Noord-Koreaanse kant niks over het incident gezegd, of je moet het gebruikelijke Amerikabashen vanwege een militaire oefening in de Gele Zee eergisteren meetellen. Raar, want normaal gesproken zijn ze er als de kippen bij om over hun militaire 'ingrijpen' op te scheppen.
Bron: BBC News Tevens is in Seoul een bepaalde alarmfase ingezet en is de politie (incl het leger daar) in opperste staat van paraatheid.quote:The apparent clash comes at a time of tension between the two Koreas. International talks aimed at ending the communist nation's nuclear ambitions have been stalled for months.
Economic ties between the neighbours have also faltered, with continuing rows over both cross-border tourism and a joint economic zone at Kaesong.
The disputed sea boundary itself has seen numerous incidents, most recently in January and February.
In January, North Korea fired artillery into the sea near the disputed maritime border, as part of a "military drill". South Korea returned fire, but no injuries were reported.
The following month, North Korea declared four areas near the sea border to be naval firing zones, according to the South Korean military, and deployed multiple rocket launchers close to the frontier.
Wás links maar zo principieel als Kim Jong Il.quote:
Nou, zo'n vaart zal het niet lopen met een wereldoorlog.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:51 schreef TC03 het volgende:
Zo, ik ben present in het eerste WW3-topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.kcna.co.jp (24 maart)
Wat gezellig weer![]()
Das niet bestquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Bron: BBC News Tevens is in Seoul een bepaalde alarmfase ingezet en is de politie (incl het leger daar) in opperste staat van paraatheid.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:53 schreef Thijs. het volgende:
Oh, en hier nog wat berichten propaganda uit Noord-Korea. Spoiler voor lachwekkende onzin en bashen op kapitalisme. Oh, en hoog tl;dr-gehalte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puppet armySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.kcna.co.jp (24 maart)
Wat gezellig weer
![]()
Zucht... *KUCH* /bullshit links redeneren/ *KUCH*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, voor 't zelfde geld liet een Zuid-Koreaan een torpedo uit zijn handen lazeren..
Dan ontploft zo'n ding niet hoor... Altijd mooi die anti wapen mensen die niks van wapens weten. (ga ik maar even vanuit GroenLinks)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, voor 't zelfde geld liet een Zuid-Koreaan een torpedo uit zijn handen lazeren..
quote:"It is not clear whether North Korea was involved," Presidential Blue House spokeswoman Kim Eun-hye told Reuters.
The Joint Chiefs of Staff also said it could not conclude that the reclusive North was behind the attack.
Earlier, South Korean media had quoted officials as saying the North could have torpedoed the ship near the disputed western sea border that separates the two Koreas.
Jeutje wat een vooroordelen weer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:10 schreef baba117 het volgende:
[..]
Dan ontploft zo'n ding niet hoor... Altijd mooi die anti wapen mensen die niks van wapens weten. (ga ik maar even vanuit GroenLinks)
De korvet "Cheonan" was van de Pohang-class en relatief nieuw (actief sinds 1991) tevens heeft het moderne bewapening (zoals de Harpoon en Exocet).quote:Pohang class corvette
The Pohang class(포항급)corvette is used by the South Korean Navy for coastal defense.
Pohang class corvette
Builders: South Korea
Displacement: 1,350 tons
Armament: 2 OTO Melara(76mm)/62 compact, 2 Breda 40mm/70, 4 RGM-84D Harpoon SSM, 2 MM-38 Exocet, MK-46 mod 2
Sonar : Signall PHS-32 Hull mounter sonar
Speed: 32 knots
Range: 5,000 at 15 knots
Ships in class: 24
Operators: Republic of Korea Navy
Commissioned: 1 January 1985
Fate: In active service
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |