maar er werd teruggeschoten dus er zal wel iets aan de hand zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Inderdaad, in paniek gebeuren er wel vreemdere dingen.
Er zijn in het verleden toch ook vaker incidenten geweest waarbij men dacht dat er torpedo's op hen afgevuurd werden terwijl dat niet het geval was.
Toen werd er dan ook niets geraakt, als je schip plotseling door een enorme explosie in tweeën breekt is de kans erg groot dat het deze keer wel een torpedo is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Inderdaad, in paniek gebeuren er wel vreemdere dingen.
Er zijn in het verleden toch ook vaker incidenten geweest waarbij men dacht dat er torpedo's op hen afgevuurd werden terwijl dat niet het geval was.
quote:Blue House in Seoul not yet pointing finger at Pyongyang for sinking of ROK navy patrol ship tonight. #DPRK #Korea
Dat kan ze nog erg vies gaan tegenvallen dan: Obama wordt nu afgebeeldt als 'too soft' door veel van zijn critici, dus als hij hiermee Z. Korea kan helpen en N. Korea eindelijk kan 'bevrijden', dan zie ik eigenlijk niet in waarom dat niet zou gebeuren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:48 schreef Nobu het volgende:
Noord Korea ruikt haar kans met Obama in het witte huis.
"Hoe wil", zonder "t".quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:48 schreef Basp1 het volgende:
Hoe wilt noordkorea eigenlijk nuclaire wapens tot de VS laten komen. Ze hebben toch geen intercontinentale raketten.
Mja, dat is nu nog redelijk onduidelijk.quote:Verder ben ik heel benieuwd of er nu idd door noord korea geschoten is of er gewoon een ongelukje heeft plaats gevonden op dat schip.
Met een boot en dan vanaf zee vuren ofzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:48 schreef Basp1 het volgende:
Hoe wilt noordkorea eigenlijk nuclaire wapens tot de VS laten komen. Ze hebben toch geen intercontinentale raketten.
Volgens mij kan dat alleen visueel, en aangezien het daar al middernacht is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:52 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Wat ik me afvraag, als daar Zuid-Koreaanse marine schepen waren, kunnen ze dan beiden een torpedo niet opgemerkt hebben?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat kan ze nog erg vies gaan tegenvallen dan: Obama wordt nu afgebeeldt als 'too soft' door veel van zijn critici, dus als hij hiermee Z. Korea kan helpen en N. Korea eindelijk kan 'bevrijden', dan zie ik eigenlijk niet in waarom dat niet zou gebeuren.
Om nog maar te zwijgen over de nodige afleiding van de huidige zorgwet-ophef.
Sinds wanneer maakt rationeel denken onderdeel uit van het buitenlandse beleid van de USA?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:54 schreef Kirov het volgende:
[..]
Er zijn al zoveel soldaten actief in het midden oosten, hoe wil hij ooit met overmacht tegen noord korea vechten?
En waar wil hij het geld vandaan halen.
Truequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt rationeel denken onderdeel uit van het buitenlandse beleid van de USA?
Simpel: Tunnel onder de Grote Oceaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:48 schreef Basp1 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_Beneath_the_Earth_(1967)quote:The plot involves rogue elements of the communist Chinese army who use fantastic burrowing machines in an effort to place atomic bombs under major U.S. cities. The U.S. Navy sends troops underground to combat them.
En sonar? Passieve audio?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:53 schreef Dynd het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat alleen visueel, en aangezien het daar al middernacht is.
Misschien, maar eerlijk gezegd acht ik de kans vrij groot dat hij inderdaad 'too soft' is. Ik ben bang dat hij te lang gaat wachten met ingrijpen waardoor de Noord Koreanen wel eens op dwaze ideeën kunnen komen. Als het op een grootschalig conflict uitloopt zal hij wel ingrijpen maar dan is het eigenlijk al te laat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat kan ze nog erg vies gaan tegenvallen dan: Obama wordt nu afgebeeldt als 'too soft' door veel van zijn critici, dus als hij hiermee Z. Korea kan helpen en N. Korea eindelijk kan 'bevrijden', dan zie ik eigenlijk niet in waarom dat niet zou gebeuren.
Om nog maar te zwijgen over de nodige afleiding van de huidige zorgwet-ophef.
Twee uur voor een raket? Trage raket, denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:02 schreef Oksel het volgende:
Dus op dit moment zijn er nucleaire raketten onderweg naar de USA? ETA 18:52, nederlandse tijd.
Mocht-ie het helemaal moeten halen van Noord-Korea naar het vasteland van de VS, dan moet-ie toch ook een paar duizend kilometer vliegen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:04 schreef Monidique het volgende:
Twee uur voor een raket? Trage raket, denk ik.
Dat is waar, en ook nog eens de draairichting tegen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mocht-ie het helemaal moeten halen van Noord-Korea naar het vasteland van de VS, dan moet-ie toch ook een paar duizend kilometer vliegen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |