Jawel, die geven zeg maar de doorslag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo snel al?
Dan zijn die foto's ook niet nodig
Welke doorslag?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:53 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jawel, die geven zeg maar de doorslag.
Nee voor mijn dagelijkse ejaculatie, dat is immers goed voor de prostaat,quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Welke doorslag?
Dat je me wil neuken?
Dat wil je alDus die foto's zijn niet nodig
Wat een kutsmoes zeg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:56 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee voor mijn dagelijkse ejaculatie, dat is immers goed voor de prostaat,
Ja en dat willen we niet toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Anders krijg je immers alleen maar de ziekte van Paul Witteman, H.
Ik vond hem zelf anders behoorlijk sterk.quote:
Prima joh. Heb je nog een voorkeur voor watvoor soort foto? In welke setting? Helemaal nakend? Lingerie?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:59 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf anders behoorlijk sterk.
Stuur jij ook gelijk ff een foto, dan kan ik afwisselen.
Bedankt voor uw bijdrage aan het prostaatkanker fonds.
Ik prefereer een opbouwende reeks, beginnend in lingerie en in een full frontal squirt cap eindigen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Prima joh. Heb je nog een voorkeur voor watvoor soort foto? In welke setting? Helemaal nakend? Lingerie?
Ik ga m'n best voor je doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik prefereer een opbouwende reeks, beginnend in lingerie en in een full frontal squirt cap eindigen?
Wel foto's van jezelf he!quote:
Nee, ik zou ook geen roest in jouw pijp willen. Dat zou zonde zijn. De accu van mijn camera laad ik nu op.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:13 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wel foto's van jezelf he!
Het is immers voor het goede doel, ik wil namelijk geen roest in de pijp.
Names het fonds, alvast bedankt voor uw bijdrage.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook geen roest in jouw pijp willen. Dat zou zonde zijn. De accu van mijn camera laad ik nu op..
Ik had net een mini-bitchfight met Ratelslangetje.
*fotoboeken checkt*quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef Chowi het volgende:
Nee, ik zou ook geen roest in jouw pijp willen. Dat zou zonde zijn. De accu van mijn camera laad ik nu op..
Ik had net een mini-bitchfight met Ratelslangetje.
Ja uiteraard.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:37 schreef Houzer het volgende:
T. jouw foto's zijn ook nog steeds welkom uiteraard.
Aha jij hebt dus niks voor het goede doel over.quote:
Dat ligt er aan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:14 schreef Houzer het volgende:
[..]
Aha jij hebt dus niks voor het goede doel over.
Jij laat zeker ook zielige diertjes stikken in de kou?
En daarna de knuppel er overheen zeker?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt er aan.
Als het vrieskou is dan gooi ik er nog een emmer koud water overheen!
Nee. Dan heb ik er over het algemeen al geen last meer van.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:18 schreef Houzer het volgende:
[..]
En daarna de knuppel er overheen zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |