O *kreun* Ik krijg echt natte dijen als ik daar aan denkquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:15 schreef Adelante het volgende:
Coca Cola Light Break maar dan de goeie
Wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroaaaaaaaaaaah!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:14 schreef Tally het volgende:
Had ik al gezegd dat ik op de motor ben
En dat ik de transport jongens blij verrast heb door mijn blonde haren onder mijn helm vandaan te halen.
Uit zo'n reclame weet je.. Helm af. Je haren in de wind.. Woessssssssssssssz.
Zal ik even langs komen?quote:
Het begint net te gieten. Dus nee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga lekker een stukkie op je brommer rijden!
Aaah ja kunnen we samen vervelenquote:
We kunnen ons ook gaan vermaken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Het begint net te gieten. Dus nee.
[..]
Aaah ja kunnen we samen vervelen
Tsssk, alsof jij het erg vindt een beetje boel nat te worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef Tally het volgende:
Het begint net te gieten. Dus nee.
Mja dan wil je meteen in mijn broekje.quote:
Van binnenuit niet nee!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tsssk, alsof jij het erg vindt een beetje boel nat te worden.
(whehehehehehehehehe)
Je mag ook in mijn broek.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dan wil je meteen in mijn broekje.
En ik heb niets bijzonders aanWant ik ben op de motor
Koel!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, nu heb ik een mental image van T die wijdbeens op de motor van binnenuit nat probeert te worden van de regen.
Neuh eerder heet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Koel!
[..]
Werken JK. Werk nou eens ipv fantaseren over me.
Hoezo? Ik heb je vandaag nog geen foto's gestuurd!!!quote:
Nou dan zou ik daar eens gauw mee beginnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb je vandaag nog geen foto's gestuurd!!!
Zo snel al?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:51 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nou dan zou ik daar eens gauw mee beginnen![]()
Maar je had me al toen je over je broekje begon.
Das ook stiekem de bedoeling!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:52 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Stiekem best een irritante TT hier. Elke keer als ik hem in AT zie, lees ik jetsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |