Nou ja als dat het enige is wat er aan de hand is, sleutelbeen gebroken, dan komt hij goed van een mega ongeluk afquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:50 schreef Joene het volgende:
Hij is nu met de ambulance mee , sleutelbeen stak eruit dus het duurt wel ff denk ik
Waar Joene vandaan komt is Tante Sjaan die met haar Volvo 340 een paaltje meepakt al een megaongeluk, T.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:51 schreef Tally het volgende:
Nou ja als dat het enige is wat er aan de hand is, sleutelbeen gebroken, dan komt hij goed van een mega ongeluk af
Nou dat was wat het eerste was wat je kon zien , maar zn motor is ruim 100meter doorgeschoven !quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja als dat het enige is wat er aan de hand is, sleutelbeen gebroken, dan komt hij goed van een mega ongeluk af
Dat valt tegen JK.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar Joene vandaan komt is Tante Sjaan die met haar Volvo 340 een paaltje meepakt al een megaongeluk, T.
Oja, er ligt ook nog zo een 80 km/u tweerichtingsweg daar inderdaad.quote:
Mja. De laatste keer dat ik een motor ongeluk heb gezien is al weer een tijdje geleden (gelukkig).quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou dat was wat het eerste was wat je kon zien , maar zn motor is ruim 100meter doorgeschoven !
en in diverse brokken![]()
Schijnt met 100+ tegen een stoeprandje te zijn geknald vanwege een uitwijkmanouvre
Sowieso achterop een motor vind ik nietsquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja. De laatste keer dat ik een motor ongeluk heb gezien is al weer een tijdje geleden (gelukkig).
We stonden voor het stoplicht. En werd groen. Voor ons trok 1 van onze motorclubleden op en die weg geschept door een auto die door rood licht reed. Die had even wat meer dan een sleutelbeen gebroken :S
En zorgde er voor dat ik een tijdje niet achterop ben gegaan op de motor.
In het begin had ik heel geen rijbewijs. Toen vond ik het niet erg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Sowieso achterop een motor vind ik niets
Wil graag zelf de macht over het stuur hebben
Maar goed we wachten even af , ik hoor straks wel
Zeg, ik heb zo achter de schermen een topic geopend over mijn 2000 dagen als mod en waar de rest van de forumcrew dan herinneringen aan mij op kan halen, maar de geile herinneringen aan mij blijven zwaar onderbelicht aldaar. Waarom ben je weg gegaan, T?quote:
Ik kon het niet aan zien dat je flirtte met andere modjes UIOquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zeg, ik heb zo achter de schermen een topic geopend over mijn 2000 dagen als mod en waar de rest van de forumcrew dan herinneringen aan mij op kan halen, maar de geile herinneringen aan mij blijven zwaar onderbelicht aldaar. Waarom ben je weg gegaan, T?
Een mooie geile mod heb je nooit alleen, T. Is dit zoveel beter dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:10 schreef Tally het volgende:
Ik kon het niet aan zien dat je flirtte met andere modjes UIO
Sorry
Zo zie ik het in ieder geval nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een mooie geile mod heb je nooit alleen, T. Is dit zoveel beter dan?
Wat vind je trouwens van m'n nieuwe oude UI, JK?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, wat denk je..
Wat had je ook alweer tijdelijk als vervanger?
Alsof je trouwens deze waardig kunt vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |